00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
43863761
Crystal Group, s. r. o.
Lánska 932/15, Považská Bystrica, 01701, SVK
Roll-up stojan
roll-up, banner, stojan, prenosný, taška
Tovar, Služba
1. Roll-up stojan
|
|
---|---|
Funkcia |
Využívané v rámci projektu EŠIF - spolufinancované z fondov EÚ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll-up banner vrátane príslušenstva | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sada obsahuje roll-up banner a nasledujúce príslušenstvo: | |
1.1. roll-up banner | áno |
1.2. stojan | áno |
1.3. mechanika | áno |
1.4. výtlačok | áno |
1.5. prepravná taška | áno |
2. Technické parametre: | |
2.1. Šírka informačnej plochy | min. 85 cm |
2.2. Výška informačnej plochy | cca 200 cm |
2.3. Rozmery v zbalenom stave | max. 90 x 10 x 10 cm |
2.4. Potlač | jednostranná plnofarebná, vodeodolná |
2.5. Materiál | matný, použiteľný v interiéri aj v exteriéri |
2.6. Konštrukcia systému | roll-up prilepený v tele mechaniky, zaklápacia horná lišta, mechanizmus pre zrolovanie |
2.7. Stojan | stabilný, hliníkový s dvomi nožičkami a teleskopickou/skladacou tyčkou |
2.8. Prepravná taška - možnosť skladovania v zloženom stave | napr. textilná so zipsom v čiernej farbe |
3. Požaduje sa predložiť tovar nový, nepoužitý s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na použitie/obsluhu ). |
Názov |
1. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
2.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH, ktoré budú zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (ceny sú platné ako maximálne), rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, |
2.2. vyobrazenie a technické parametre predmetu zmluvy, |
2.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, ktorý musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Nakoľko účinnosť tejto zmluvy, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je prepojená na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, objednávateľ po doručení správy z kontroly verejného obstarávania najneskôr do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi výsledok tejto kontroly. |
6. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávky (balné, dopravné, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a pod.). |
7. Cena je stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ uvedie v objednávke aj číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, pokiaľ ho neoznámi dodávateľovi už skôr. |
9. Objednávateľ požaduje originál faktúry v 3 vyhotoveniach. Vo faktúre musí byť uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry za tovar spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov EÚ v dĺžke 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa a jeho cenníkmi. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
08.01.2018 08:00 — 31.01.2018 15:00
1,00 súbor
107,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2017 11:52
23.11.2017 15:00
23.11.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2017 11:56 - Vstupná ponuka | 107,10 | € | Cena s DPH |
22.11.2017 19:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 106,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: