00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36569194
MASO J+L, s.r.o.
Herlianska 20, Košice, 04014, SVK
Mäsové výrobky
mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Masť bravčová | kg | 5000 | ||
2. Šunka morčacia | kg | 3000 | ||
3. Šunka pražská | kg | 3000 | ||
4. Domáca bravčová klobása | kg | 4500 | ||
5. Párky Debrecínske | kg | 1500 | ||
6. Párky obyčajné | kg | 3500 | ||
7. Saláma Nitran | kg | 3500 | ||
8. Jemná/mäkká saláma | kg | 1200 | ||
9. Slanina oravská | kg | 1100 | ||
10. Tlačenka gazdovská | kg | 1500 | ||
11. Údené bravčové koleno bez kosti | kg | 1200 | ||
12. Údená krkovička bez kosti | kg | 1700 | ||
13. Saláma šunková | kg | 3500 | ||
14. Saláma Inovecká | kg | 3500 | ||
15. Jaternica domáca | kg | 500 | ||
16. Šunková pena-črievko, 100 g balenie | ks | 25000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
17. Iný nešpecifikovaný tovar nepresahujúci 10% hodnoty zmluvy, ak vyvstane potreba jeho nákupu (cena podľa cenníka dodávateľa platného ku dňu uzavretia zmluvy). | áno |
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov | čerstvé, chladené |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky (ďalej len "PZ") v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod. v meste Košice. Frekvencia čiastkových objednávok sa predpokladá priemerne 1 až 2 krát do týždňa. |
3. PZ nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie PZ priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. |
4. Všetky položky PZ musia byť dodávané v chladenom, nie mrazenom stave. Pôvod mäsa musí byť preukázateľný podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Mäsové výrobok ako PZ nesmie byť považovaný za falšovaný v zmysle ustanovenia § 16 Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky, aj v súvislosti s nariadením rady (EHS) č.2081/92 a nariadením Rady (EHS) č.2082/92. PZ musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p. a Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky. Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. PZ musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č.423/2012 MPRV SR o mäse jatočných zvierat, požiadavky zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov a hmotnosť výrobku, obchodné meno výrobcu, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Objednávateľ požaduje dodávku takého PZ, u ktorého z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%, čo dodávateľ sa zaväzuje dodržať počas celej zmluvnej lehoty. |
8. Celková cena zahŕňa dodanie PZ uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky a ich množstva v závislosti od počtu stravovaných a iných možných dôvodov a tiež všetky vedľajšie náklady na dodanie PZ, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
9. Ceny jednotlivých položiek PZ platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
10. Preprava PZ musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, je hygienicky spôsobilé na prepravu živočíšneho tovaru v zmysle platnej právnej legislatívy. |
11. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti PZ uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra/dodací list musí mať podrobne rozpísané jednotlivé položky, množstvá, jednotkové ceny. |
12. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. |
13. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
14. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa oznámi objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek/druhov PZ je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas zmluvnej lehoty, prípadne objednanie nešpecifikovanej 17. položky PZ, len ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
16. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného PZ do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve PZ, pri akútnej potrebe vráteného PZ si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého PZ u iného dodávateľa. |
17. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
18. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať PZ v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
19. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať PZ za nim uvedené ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, 20. bod osobitných požiadaviek). V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby zmeny zmluvnej ceny, v opačnom prípade bude žiadosť posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
20. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký PZ poskytuje za nižšiu cenu a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu kvalitatívne rovnaký poskytol alebo poskytuje, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním PZ podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2017 08:00 — 30.11.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
161 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2017 09:44
24.11.2017 10:10
24.11.2017 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2017 11:13 - Vstupná ponuka | 161 566,80 | € | Cena s DPH |
22.11.2017 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 157 059,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: