31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
50085999
InterMedical Plus, s.r.o.
Levická 7E, Nitra, 94901, SVK
Tlakový injektor pre CT prístroj
injektor, dávkovač kontrastnej látky
Tovar, Služba
1. Tlakový injektor pre CT prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Automatický tlakový injektor s peristaltickou pompou, s možnosťou aplikácie dvoch kontrastných látok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konštrukčné prevedie - podlahová verzia | ks | 5 | ||
Rýchlosť prietoku | ml/s | 0,5 - 8 | ||
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku | ml/s | 0,1 | ||
Počet fliaš s kontrastnou látkou v originálnych obaloch, pre použitie a priame uchytenie v injektore, bez nutnosti výmeny spotrebného materiálu | ks | 2 | ||
Počet fliaš alebo vakov s fyziologickým roztokom, pre použitie a uchytenie v injektore | ks | 1 | ||
Maximálny injekčný objem na pacienta (kontrastná látka a NaCl) | ml | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ľahký mobilný tlakový injektor na mobilnom podlahovom stojane (podlahová verzia) | áno |
aplikácia kontrastných látok peristaltickou pumpou s ochranou proti opakovanému použitiu | áno |
viacnásobný bezpečnostný systém detekcie vzduchových bublín v systéme | áno |
programovateľná aplikácia kontrastnej látky a fyziologického roztoku | áno |
voľba typu kontrastnej látky a fyziologického roztoku | áno |
možnosť použitia min. dvoch fliaš s rôznou kontrastnou látkou v originálnych obaloch v rozsahu 50 ml - 500 ml | áno |
možnosť použitia min. 2 fliaš s kontrastnou látkou a min. 1 fľaše alebo vaku s fyziologickým roztokom, s objemom 50 ml - 500 ml | áno |
systém pre ohrev kontrastných látok | áno |
zobrazenie tlakovej krivky | áno |
ovládanie - dva ovládacie panely (injektor a riadiaca miestnosť), terminál pre obsluhu - farebná dotyková obrazovka, bezdrôtová alebo drôtová (káblová) komunikácia terminálu s ovládacou konzolou - bez obmedzenia obsluhujúceho personálu | áno |
sieťové napájanie 230 V / 50 Hz | áno |
prístroj musí disponovať ultrazvukovou detekciou vzduchu | áno |
prístroj musí disponovať piezoelektrickým monitoringom tlaku | áno |
komunikácia v slovenskom alebo českom jazyku, vrátene nápovedy a videa | áno |
archív histórie - parametrov vykonaných aplikačných protokolov | áno |
možné rôzne softwarové varianty: voliteľný SW "stopky", voliteľný SW "rovnaký pacient", voliteľný SW "Tandem - k použitiu 2 rôznych kontrastných látok", voliteľný SW "oneskorený štart", voliteľný SW "uplynutý čas", voliteľný SW "nahradenie kontrastnej látky", voliteľný SW "dočasný tlakový limit" | áno |
spotrebný materiál k injektoru - hadica čerpadla na 24 hod. | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú tlakové injektory pre CT prístroj v požadovanom konštrukčnom vyhotovení podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky originálnych náhradných dielcov. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Uhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe (ako scan originálov alebo úradne overených fotokópií vyžadovaných dokladov a dokumentov) objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku (môže by aj súčasťou dodávky tovaru), |
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.), |
d) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 4.11.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2017 00:00 — 22.12.2017 23:59
5,00 ks
115 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2017 13:59
22.11.2017 14:00
22.11.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2017 12:28 - Vstupná ponuka | 115 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.11.2017 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: