36158097
Základná škola s materskou školou
Školská 459/12, Pečovská Nová Ves, 08256, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2018 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2019 |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkového poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.Z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 na odbernom mieste Školská 459/12, Pečovská Nová Ves EIC: 24ZVS0000062115M, distr. sadzba X3-C2 VSD | kWh | 110 000 | ||
Vysoká tarifa (VT) na OM EIC 24ZVS0000062115M - predpoklad na obdobie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 | kWh | 90 000 | ||
Nízka tarifa (NT) na OM EIC: 24ZVS0000062115M - predpoklad na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2019 | kWh | 20 000 | ||
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 na odbernom mieste Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves EIC: 24ZVS000005612OF, distr. sadzba X3-C2 VSD | kWh | 7 000 | ||
Vysoká tarifa (VT) na OM EIC 24ZVS000005612OF, - predpoklad na obdobie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 | kwh | 7 000 | ||
Nízka tarifa (NT) na OM EIC: 24ZVS000005612OF - predpoklad na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2019 | kWh | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM EIC 24ZVS0000052115M, Školská 459/12, Pečovská Nová Ves 24ZVS000005612OF, Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves | Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa 150A, počet fáz: rezervovaná kapacita: 150 A, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac |
24ZVS000005612OF, Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves | Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa 50A, počet fáz: 3, rezervovaná kapacita: 25 A, vyúčt. obdobie: kalendárny mesiac |
Názov |
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa: Školská 459/12, Na Dujave 320 Pečovská Nová Ves |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých OM uvedených odberateľom. |
Odberateľ požaduje, aby dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch dodávateľom elektrickej energie min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 300 MWh za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016. |
Cena bude uhradená v mene EUR |
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za odberné miesta. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané |
Dodávateľ si nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany dodávateľ uplatňovaná sankcia voči odberateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
Osobitné požiadavky na plnenie - doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľ, pričom odberateľ: |
: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 18.2, písm. a) časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, v prípade eletronického trhoviska |
: vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, v prípade elektronického trhoviska |
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, v prípade elektronického trhoviska |
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy: |
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu. |
Osobitné požiadavky na plnenie - ostatné, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- odberateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve), |
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, v prípade elektronického trhoviska |
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie, |
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, |
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti, |
-nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Odberateľ požaduje od dodávateľ elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa. |
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov |
Názov | Upresnenie |
Deň začiatku dodávka | 01.01.2018, 00:00 hod. SEČ |
Deň skončenia dodávky | 31.12.2019 24:00 hod. SEČ |
Platobné podmienky | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom |
Fakturačné obdobie | kalendárny mesiac |
Zálohové platby za OM | mesačne do výšky 90% z predpokladanej mesačnej spotreby na OM |
Splatnosť faktúry | 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
Vystavenie faktúry | najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca |
Realizácia platby | až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry |
Zúčtovacie obdobie | kalendárny rok |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
Navrhnutá hodnota | nie je potrebné |
Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).
Názov | |
Pôvodná hodnota | b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
Navrhnutá hodnota | nie je potrebné |
Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).
Názov | |
Pôvodná hodnota | c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
Navrhnutá hodnota | nie je potrebné |
Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).
Názov | |
Pôvodná hodnota | d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu. |
Navrhnutá hodnota | nie je potrebné |
Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).
Školská 459/12, Pečovská Nová Ves, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 01.01.2020 00:00
1,00 súbor
28 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2017 11:12
23.11.2017 10:00
23.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2017 11:04 - Vstupná ponuka | 23 449,27 | € | Cena s DPH |
22.11.2017 16:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 293,73 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: