• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2017 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2017 10:50

Detail zákazky Z201761725

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2017 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2017 10:50

Základné údaje

Z201761725

OF-148760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3213609

Objednávateľ

36158097

Základná škola s materskou školou

Školská 459/12, Pečovská Nová Ves, 08256, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2018 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2019
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkového poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.Z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 na odbernom mieste Školská 459/12, Pečovská Nová Ves EIC: 24ZVS0000062115M, distr. sadzba X3-C2 VSD kWh 110 000
Vysoká tarifa (VT) na OM EIC 24ZVS0000062115M - predpoklad na obdobie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 kWh 90 000
Nízka tarifa (NT) na OM EIC: 24ZVS0000062115M - predpoklad na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2019 kWh 20 000
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 na odbernom mieste Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves EIC: 24ZVS000005612OF, distr. sadzba X3-C2 VSD kWh 7 000
Vysoká tarifa (VT) na OM EIC 24ZVS000005612OF, - predpoklad na obdobie od 1.1. 2018 do 31.12.2019 kwh 7 000
Nízka tarifa (NT) na OM EIC: 24ZVS000005612OF - predpoklad na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2019 kWh 0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM EIC 24ZVS0000052115M, Školská 459/12, Pečovská Nová Ves 24ZVS000005612OF, Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa 150A, počet fáz: rezervovaná kapacita: 150 A, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
24ZVS000005612OF, Na Dujave 320, Pečovská Nová Ves Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa 50A, počet fáz: 3, rezervovaná kapacita: 25 A, vyúčt. obdobie: kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa: Školská 459/12, Na Dujave 320 Pečovská Nová Ves
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých OM uvedených odberateľom.
Odberateľ požaduje, aby dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch dodávateľom elektrickej energie min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 300 MWh za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016.
Cena bude uhradená v mene EUR
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za odberné miesta. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané
Dodávateľ si nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany dodávateľ uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Osobitné požiadavky na plnenie - doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľ, pričom odberateľ:
: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 18.2, písm. a) časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, v prípade eletronického trhoviska
: vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, v prípade elektronického trhoviska
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, v prípade elektronického trhoviska
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu.
Osobitné požiadavky na plnenie - ostatné, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- odberateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve),
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, v prípade elektronického trhoviska
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti,
-nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Odberateľ požaduje od dodávateľ elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávka 01.01.2018, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2019 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom
Fakturačné obdobie kalendárny mesiac
Zálohové platby za OM mesačne do výšky 90% z predpokladanej mesačnej spotreby na OM
Splatnosť faktúry 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Zúčtovacie obdobie kalendárny rok

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Navrhnutá hodnota nie je potrebné

Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).

Názov
Pôvodná hodnota b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
Navrhnutá hodnota nie je potrebné

Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).

Názov
Pôvodná hodnota c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
Navrhnutá hodnota nie je potrebné

Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).

Názov
Pôvodná hodnota d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu.
Navrhnutá hodnota nie je potrebné

Pri zadávaní podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska verejný obstarávateľ nemôže stanovovať podmienky účasti. Ak považuje verejný obstarávateľ za potrebné, aby dodávateľ spĺňal podmienky finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, má použiť postup bez EKS (výzva na preloženie ponuky).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 459/12, Pečovská Nová Ves, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2018 00:00 — 01.01.2020 00:00

1,00 súbor

28 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2017 11:12

23.11.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2017 11:04 - Vstupná ponuka 23 449,27 € Cena s DPH
22.11.2017 16:16 - Najvýhodnejšia ponuka 23 293,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS