Z201761529
OF-148092
zrušená
00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie Securiton
elektrická požiarna signalizácia, požiarna prevencia, odborné prehliadky, odborné skúšky a revízie
Služba
1. Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie Securiton
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhlášky MV SR č.726/2002 Z .z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly |
Výkon mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len "EPS") |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pravidelná mesačná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (26 mesiacov), prvá - november 2017 | počet opakovaní | 23 | ||
2. Pravidelná štvrťročná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (26 mesiacov), prvá -marec 2018 | počet opakovaní | 6 | ||
3. Ročná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (26 mesiacov), prvá - december 2017 a posledná - december 2019 | počet opakovaní | 3 | ||
4. Počet miest plnenia | objekt | 1 | ||
5. EPS zariadenia | celok | 1 | ||
5.1 Ústredňa Securiton MCU211B | ks | 1 | ||
5.2 Kombinovaný hlásič MTD533 | ks | 74 | ||
5.3 Tepelný hlásič MTD533 | ks | 9 | ||
5.4 Tlačidlový hlásič FT a MCP | ks | 21 | ||
5.5 Nasávací dymový hlásič RAS51B/53B | ks | 4 | ||
5.6 Dymový hlásič ORMl40R | ks | 4 | ||
5.7 Signalizačná siréna SP205 | ks | 6 | ||
5.8 Signalizačná siréna Roshni s majákom | ks | 3 | ||
5.9 Ovládací panel MIC732 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie realizovaná v lehotách a rozsahu podľa Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. | ustanovenie § 15 ods. 2 písm. b) až d) Vyhlášky a body 2 , 3 , 4 prílohy k Vyhláške |
Výkon kontroly realizovaný na základe osvedčenia o odbornej spôsobilosti | ustanovenie § 11c ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov |
Výstup mesačných a štvrťročných kontrol | zápis do prevádzkovej dokumentácie EPS |
Výstup ročnej kontroly | vypracovanie správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške v dvoch vyhotoveniach |
Názov |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronický rozpis položiek požadovaných služieb v zložení: názov služby, jednotková cena jednotlivej služby bez DPH, cena jednotlivej služby v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol). |
V prípade odôvodnených pochybností o plnení povinností Dodávateľa, ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy a/alebo všeobecných zmluvných podmienok OPET, sa Dodávateľ zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť spočívajúcu v predložení dokladov/dokumentov identifikovaných Objednávateľom v písomnej výzve, a to v lehote do 3 pracovných dní od doručenie tejto písomnej výzvy. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 26 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb. |
Poskytovateľ bude pri vykonávaní odborných kontrol dodržiavať platné predpisy pre kontrolu elektrickej požiarnej signalizácie. |
Faktúry budú vystavené vždy po poskytnutí služieb, vykonaní príslušného zápisu, resp. po predložení správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo preveriť osoby, ktoré budú poverené na výkon kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, a to z hľadiska ich bezúhonnosti. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade udelenia pokuty Štátnym odborným požiarnym dozorom Objednávateľovi v dôsledku neplnenia povinností Dodávateľa podľa § 59 ods. 1 písm. e) zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, túto uhradí v plnej výške Objednávateľovi Dodávateľ. |
Bôrik 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2017 16:30 — 31.12.2019 16:30
1,00 celok, určené služby v požadovanom množstve
10 898,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2017 16:21
21.11.2017 16:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: