• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2017 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2017 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2017 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2017 14:25

Detail zákazky Z201761154

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2017 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2017 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2017 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2017 14:25

Základné údaje

Z201761154

OF-150437

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3207456

Objednávateľ

42119383

"Jeseň života", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

31345115

S.T.C. spol. s r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynský riad a pomôcky

Kuchynský riad polykarbonátový

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39221220-5 - Riad

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynský riad a pomôcky
Funkcia
polykarbonátový kuchynský riad pre vybavenie stravovacej prevádzky v zariadení sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Džbán - CAMBRO+ džbán 1 900 ml, uzáver s uchom na vodu, polykarbonát, farba: číra ks 9
Tanier polievkový CAMBRO - polykarbonát, priemer 22,9 cm x 4 cm, farba: biela ks 80
Tanier plytký CAMBRO - okrúhly, polykarbonát, priemer 25,4 cm, farba: biela ks 80
Pohár Delmar - odolný voči nárazom, odštiepeniu a prasknutiu, majú popraskaný vzhľad, objem - 237 ml, farba: číra ks 80
Miska polykarbonátová CAMWER - materiál: polykarbonát, 252 ml, biela ks 80
Miska polykarbonátová CAMWEAR - materiál: polykarbonát, 252 ml, béžová ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...).
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ, značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ pripúšťa dodanie predmetu zákazky po častiach, pričom súčasťou každej dodávky bude faktúra a dodací list k predmetnému tovaru. Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý.Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky, ak nie je pri jednotlivých polož. uvedené inak
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom; • nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom; • omeškanie úspešného uchádzača so splnením predmetu zmluvy o 2 pracovné dni; • nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list) Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

22.11.2017 12:47 — 15.12.2017 12:47

429,00 ks

3 504,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2017 12:55

20.11.2017 12:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2017 13:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 57
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2017 14:40 - Vstupná ponuka 3 504,00 € Cena s DPH
20.11.2017 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 503,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS