30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Servis a rozvoj registratúry na platforme Fabasoft
hotline, pohotovosť, servis, služby, registratúra
Služba
1. Hotline
|
|
---|---|
Funkcia |
- poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb Hotline na 1 rok | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah poskytovanej služby: | v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00 hod. |
Rozsah poskytovanej služby: | V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Poskytovateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. |
2. Pohotovosť
|
|
---|---|
Funkcia |
- pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom čase. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb Pohotovosť na 1 rok | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah poskytovanej služby: | v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod. |
Rozsah poskytovanej služby v prípade nahlásenia výskytu kritických problémov IS Fabasoft: | Poskytovateľ je povinný poskytnúť riešenie/začiatok servisného zásahu do 4 hod. od nahlásenia problému Objednávateľom. Odstrániť problém, resp. obnoviť služby do 24 hod. od začiatku servisného zásahu. |
Rozsah poskytovanej služby v prípade nahlásenia výskytu nekritických problémov IS Fabasoft: | Poskytovateľ je povinný poskytnúť riešenie/začiatok servisného zásahu do 24 hod. od nahlásenia problému Objednávateľom. Odstrániť problém do 5 pracovných dní. |
3. Servisný zásah
|
|
---|---|
Funkcia |
- služby Poskytovateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb Servisný zásah na 1 rok | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah poskytovanej služby: | v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod. |
Rozsah poskytovanej služby v prípade kritických alebo nekritických problémov, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk: | Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať nepretržite 365 dní v roku 24 hodín denne. Lehota na začatie riešenia problému začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod. |
4. Aktualizácia softvérových licencií
|
|
---|---|
Funkcia |
- dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb za 1 rok - aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 650 licencií | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah poskytovanej služby: | Služba sa poskytuje 1 x za každý kalendárny rok, vždy v prvom štvrťroku kalendárneho roka. |
Rozsah poskytovanej služby v prípade ročnej aktualizácie: | Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien. |
5. Obnova systému (up-date)
|
|
---|---|
Funkcia |
- výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
poskytovanie služieb - Obnova systému (up-date) za 2 roky | osobo/deň* | 0 | 50 |
6. Školiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
- budú využité na školenie zamestnancov Objednávateľa na používanie IS Fabasoft. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
poskytovanie služieb - Školiace služby za 2 roky | osobo/deň* | 0 | 34 |
7. Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft
|
|
---|---|
Funkcia |
- Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
poskytovanie služieb Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft za 2 roky | osobo/deň* | 0 | 100 |
Názov |
1. Poskytovateľ musí disponovať expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom FABASOFT. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže kontaktnej osobe objednávateľa predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Poskytovateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3. Poskytovateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
4. Poskytovateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
5. Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
5.1 Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. |
5.2 Položkový rozpočet v eur bez DPH, s DPH na jednotlivé položky. |
5.3 Poskytovateľ písomne oznámi kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
6. Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť a Servisný zásah bude Poskytovateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Poskytovateľa. Mesačný výkaz prác bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom poskytnutia služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca |
7. Poskytovaná služba typu Ročná aktualizácia softvérových licencií bude protokolárne odovzdávaná na základe odovzdávacieho protokolu o odovzdaní vhodného nosiča (CD, USB a pod.). Odovzdávací protokol bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie tejto služby bude hradená ako jednorazový ročný poplatok. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po uplynutí prvého kalendárneho mesiaca daného roku. Dňom poskytnutia služby je posledný deň prvého kalendárneho mesiaca daného kalendárneho roku. |
8. Poskytované služby typu Obnova systému, Školiace služby, Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft budú preukázané formou výkazu prác vždy po ukončení služieb, podpísaných a schválených zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Poskytovateľa. Výkaz prác bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná ako jednorazový poplatok. Dňom poskytnutia je deň poskytnutia služby. |
9. Súčinnosť Objednávateľa:- zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft - zabezpečenie prístupu Poskytovateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa.- Poskytovateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS Fabasoft, resp. riešenia incidentov. |
9.1 Poskytovateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy . |
10. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti poskytovateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
11. Zmluvne dohodnutý finančný objem na plnenie predmetu zmluvy nie je pre Objednávateľa záväzné vyčerpať. |
12. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.2 účinná odo dňa 04.11.2017. |
13. V prípade nesplnenia všetkých Osobitných požiadaviek je objednávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť. |
14. Ak poskytovateľ bude poskytovať služby v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť . |
Názov | Upresnenie |
* osobodeň | - 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa |
Služby | - musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z. |
Školiace služby | - pri školeniach bude využívaná miestnosť a školiaca technika Objednávateľa. |
Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2017 12:00 — 30.11.2019 12:00
1,00 celok
155 868,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2017 12:38
22.11.2017 13:00
22.11.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2017 08:33 - Vstupná ponuka | 155 868,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2017 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 155 866,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: