30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
papierové stravné poukážky, gastrolístky, dodanie papierových stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie stravných poukážok pre zabezpečenie stravovania zamestnancov Objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávanie stravných poukážok raz mesačne podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 3,70 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 10000,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | dátum platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
A. Účelom tejto zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa oprávnených poskytovať stravovacie služby. |
B. Zmluvné strany sa dohodli , že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácií opisného formulára je len predpokladané, skutočné odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2018- 31.12.2018. |
C. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení v počte uvedenom vo výzve na plnenie spravidla raz mesačne spôsobom objednávka- faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže Objednávateľ zadať elektronicky e-mailom, alebo telefonicky. Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky. |
D. Zmluvné strany sa zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, e-mailové adresy a telefónne, faxové čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
E. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi Plnenie podľa Čiastkovej výzvy v lehote do 1 pracovného dňa od doručenia čiastkovej výzvy dodávateľovi, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod. Počet kusov stravných poukážok v jednom balení bude 20 ks. |
F. Dodávateľ vyhlasuje, že Plnenie podľa tejto zmluvy poskytuje objednávateľovi v súlade so svojim podnikateľským oprávnením. |
G. Ak sa vyhlásenie podľa bodu F. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2. písm. I) všeobecných zmluvných podmienok, ktoré tvoria súčasť tejto zmluvy.(ďalej len ,,VZP"). |
I. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Plnenia podľa tejto zmluvy je v súlade s § 152 ods.5 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
J. Ak sa vyhlásenie podľa bodu I. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. I) VZP. |
K. Vzhľadom na to , že táto zmluva je Rámcovou dohodou, dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev podľa bodu 16.1.1 VZP. |
L. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ceny za dopravu, DPH vypočítanou podľa platných právnych predpisov, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov Dodávateľa, potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky odmeny a náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi, ako aj všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa. |
M. Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi informáciu o cene za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH a rozpis zložiek ceny za jednotku Plnenia, sadzieb DPH a výšky DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa zmluvy. Ak cena za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy, ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy a /alebo výška DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia majú viac ako päť desatinných miest, dodávateľ zaokrúhli cenu za jednotku Plnenia, |
ceny jednotlivých zložiek ceny majú za jednotku Plnenia a výšku DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia na päť desatinných miest. |
N. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu C., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z maximálnej ceny podľa tejto zmluvy rámcovo dohodnutej za súčet všetkých Plnení, ktoré na jej základe môže objednávateľ od dodávateľa požadovať, a to za každý aj začatý deň omeškania. |
O. Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne od 1.1. do 31.12. toho roku, v ktorom Dodávateľ poskytne Objednávateľovi čiastkové plnenie, na ktorého poskytnutie bol Objednávateľom vyzvaný. |
P. Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať, pričom výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
R. Dodávateľ sa zaväzuje stravné poukážky dodávať v požadovanom množstve riadne a včas do sídla Objednávateľa, alebo na miesto, ktoré bude určené vo výzve Objednávateľa na plnenie. |
S. Objednávateľ je v mesiacoch november a december oprávnený vyzvať Dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
T. Objednávateľ je oprávnený do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky, ktoré mu je dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote a to v lehote do 15 dní odo dňa prevzatia vrátených stravných poukážok. |
U. Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové Plnenie vzniká momentom akceptácie príslušného čiastkového Plnenia objednávateľom podľa bodu 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP. |
V. Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu V. podľa bodu 11.1 VZP, t.j. odo dňa prevzatia riadne dodaného čiastkového Plnenia objednávateľom v súlade s bodom 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP. Faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme. |
W. Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Celková cena za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná cena v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Y. Dodávateľ sa zaväzuje v každom dodacom liste uviesť aj rozpis sadzieb DPH uplatňovaných k dodanému plneniu, jednotkové ceny dodaného čiastkového plnenia s DPH a bez DPH. |
Z. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravných poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, objednávateľ má právo vrátiť faktúru. |
AA. Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené , alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak s technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli , že objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
BB. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy. |
CC. Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru na prepracovanie alebo doplnenie do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia. V takomto prípade sa preruší doba splatnosti a nová lehota splatnosti pre Objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. |
DD. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty vrátených poškodených stravných poukážok. |
EE. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú zmluvu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. |
FF. Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
GG. Dodávateľ za plnenie predmetu zmluvy nebude účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v tejto zmluve. |
HH. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím čiastkového Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne čiastkovou výzvou vyzvaný, a Plnenie poskytnuté s vadami. Objednávateľ je oprávnený v takomto prípade udeliť Dodávateľovi zmluvnú pokutu v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
II. Zmluvná pokuta účtovaná dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
JJ. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Pražská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
10 000,00 ks
37 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2017 08:32
08.12.2017 10:00
08.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2017 09:10 - Vstupná ponuka | 37 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2017 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 999,97 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: