50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
PC pracovné stanice s monitormi a príslušenstvo
PC, monitor, príslušenstvo k počítačom, softvér
Tovar, Služba
1. PC pracovná stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
PC osobná pracovná stanica s nainštalovaným operačným systémom, balíkom kancelárskeho a bezpečnostného softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC osobná pracovná stanica | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | s výkonom min. 6900 bodov v benchmarku Passmark CPU benchmark, 6 mb cache, 4 jadrá |
Pamäť | 8 GB, DDR4 2400, rozšíriteľná na 64 GB, 4 pamäťové sloty, 3 voľné |
Pevný disk | 256 GB SSD, NVMe, s predinštalovaným OS, možnosť osadenia ďalšieho disku súčasne, podpora HW RAID |
Optická mechanika | DVD +/- RW |
Grafický adaptér | diskrétny, s min. 2 GB vlastnou pamäťou, s výstupmi DP + DVI, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne |
Zvukový adaptér | integrovaný s integrovaným reproduktorom, audio vstup/výstup, resp. kombo audio port na prednom aj zadnom paneli |
Sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45 |
Vstupno - výstupné porty | min. 10 x USB, z toho min. 4 x USB na prednom paneli, min. 6 USB 3.1, integrovaný sériový port, integrovaná čítačka SD |
Rozširujúce sloty | 2 x PCIe x 1, 2 x PCIe x 16 |
Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v 2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOS-u, možnosť vypnúť vstupno - výstupné porty, zámok a senzor otvorenia skrinky, chipset s podporou HW RAID |
Bezpečnosť | podpora vzdialenej správy zariadenia |
Zdroj | min. 180W zdroj s min. 90% účinnosťou, aktívne PFC |
Prevedenie | SFF desktop s možnosťou položiť ako tower, kovová skrinka, max. výška 10 cm |
Klávesnica | USB klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC s integrovanou čítačkou SC s podporou OP s čipom, ISO 7816 |
Myš | USB optická s kolieskom od výrobcu PC |
Operačný systém | Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou |
Ovládače | stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia |
Záručná doba | 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC |
Softvare | Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNot vo verzii SK pre firemné využitie, ESET Endpoint Security 2 roky GOV |
Vyhlásenie o zhode | vyžaduje sa, potvrdené výrobcom |
2. Monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obrazovka | min. 24", LED podsvietenie, IPS (178°, 178°) |
JAS | 300 nitov |
Kontrast | 1000:1 |
Odozva | 5 ms |
Rozlíšenie obrazovky | 1920 x 1200 pri 60Hz, 16:10 |
Úprava povrchu obrazovky | matná |
I/O | 1 x VGA, 1 x DP, 1 x HDMI, min. 3 x USB |
Stojan | nastavenie náklonu -5° až +23°, výšková nastaviteľnosť min. 150 mm, možnosť pivotu |
Záručná doba | 3 roky, garantovaná výrobcom |
Príslušenstvo | DP kábel, VGA kábel, USB kábel, napájací kábel |
Vyhlásenie o zhode | vyžaduje sa, potvrdené výrobcom |
Názov |
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii a podľa požiadaviek určených objednávateľom predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame, alebo nepriame označenie tovaru, alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých, alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii. |
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia v lehote 30 dní od uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v čase dodania predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových (vyrobených v roku 2017), nepoužitých, nerozbalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne,nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých, alebo náhradných dielov. Pre potvrdenie originality objednávateľ vyžaduje predložiť potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zariadenia musia byť dodané s predinštalovaným softvérom. Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke vykonať kontrolu kvality, technických parametrov, množstva dodávaného predmetu zákazky a inštalácie požadovaného softvéru na min. 10 ks náhodne vybraných zariadeniach prostredníctvom kontaktnej osoby objednávateľa, resp. osobou poverenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia, t.j. slovenskú klávesnicu, operačný systém so slovenskou lokalizáciou, licencia musí byť súčasťou konfigurácie zariadenia od výrobcu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa. |
Objednávateľ požaduje predloženie produktových listov potvrdených výrobcom, alebo zastúpením výrobcu v Slovenskej republike. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je autorizovaným dodávateľom na dodávku ponúkaných zariadení a to v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ garantuje minimálnu záručnú dobu v trvaní 36 mesiacov. V prípade ak dlhšiu záruke garantuje výrobca zariadenia, tak je dodávateľ povinný garantovať predĺženú záruku v trvaní stanovenej výrobcom zariadenia. |
Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení) |
Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis. |
Objednávateľ požaduje odstraňovanie záručných vád v mieste plnenia predmetu zákazky. V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
V prípade neodtrániteľnosti vady zariadenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové zariadenie bez vád, ktoré je kvalitatívne zhodné s plnením zmluvy. |
V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa zmluvy vznikli a ktoré nezahrnul do ceny. Dodávateľ dodá predmet zákazky kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je predmet zákazky čiastočne, alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojím podpisom a pečiatkou na dodací list dodávateľa. |
Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 6 jednotiek zmluvného plnenia |
Platba sa uskutoční po kompletnom dodaní a prevzatí predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých zariadení a číslo účtu na úhradu faktúry. |
Objednávateľ od zmluvného dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa zoznam dodávaných zariadení do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. Zoznamom dodávaných zariadení sa rozumie predloženie popisu jednotlivého zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľovi. |
Dodávateľ, alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke predmetu zákazky (rozvoze) dostatočný časový priestor na vykonanie kontroly v mieste dodania predmetu zákazky - miesto určené objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:30. |
Ak dodávateľ dodá zariadenie, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú, a/alebo osobitnú požiadavku, objednávateľ si vyhradzuje právo toto zariadenie neprevziať. Dodávateľ je následne povinný dodať zariadenie, ktoré spĺňa požadované minimálne technické, funkčné a osobitné požiadavky. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 600 € za každé takéto porušenie. |
V prípade, ak dodávateľ v objednávateľom určenej lehote nedodá zariadenie spĺňajúce zadefinované požiadavky, objednávateľ považuje toto konanie za podstatné porušenie tejto zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. Následne dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET. |
Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno porušenie zmluvy a to vo výške 500 €, okrem porušenie uvedeného v bode 19 a 20. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľov a to bezhotovostne na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky pri plnení predmetu zákazky bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa v zmysle OPET a objednávateľ následne vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky podľa OPET. |
Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku. |
Župné nám. č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
140,00 ks
105 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2017 08:04
21.11.2017 08:15
21.11.2017 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2017 07:53 - Vstupná ponuka | 105 700,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2017 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: