Z201760902
OF-150115
zrušená
00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
Stavebný materiál
stavebné materiály, malta, cementové lepidlá,
Tovar, Služba
1. Stavebný materiál na bežnú údržbu a opravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavebný materiál určený na opravu sociálnych zariadení a bežnú údržbu interiérových a exteriérových priestorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Lepidlo cementové štandardné na obklady a dlažbu v 25 kg balení | ks | 64 | ||
2. Jemná vápenno-cementová interiérová malta na ručné spracovanie v zrnitosti 0-0,6 mm / napríklad Quick mix MVCJ 710 alebo Baumit VivaRenova alebo ekvivalent, obsah balenia maximálne 35 kg. | kg | 700 | ||
3. Lepidlo cementové flexibilné na obklady a dlažbu v 25 kg balení | ks | 15 | ||
4. Hydroizolácia jednozložková Kúpeľna Den Braven 06.93a pod keramické obklady a dlažbu alebo ekvivalentný/ balenie min. 13 kg | ks | 3 | ||
5. Hydroizolačný tesniaci pás Den Braven S-T8 na riešenie rohov do záteru hydroizolačnej hmoty alebo ekvivalentný/ balenie 120 mmx10m | ks | 6 | ||
6. Sklotextilná výstužná mriežka (armovacia sieťka) / šírka 100 až 110 cm | bm | 150 | ||
7. Rohová lišta so sieťkou Al o rozmere cca 10x10 cm / 2,5 m | ks | 20 | ||
8. Adhézny mostík - penetračný náter na nesavé podklady ECO PRIM GRIP alebo ekvivalent balenie maximálne 5 kg | kg | 50 | ||
9. Dvere interiérové biele hladké 600/1970, ľavé, zámok dózický | ks | 6 | ||
10. Dvere interiérové biele hladké 600/1970, pravé, zámok dózický | ks | 8 | ||
11. Dvere interiérové biele hladké 800/1970, pravé, zámok dózický | ks | 1 | ||
12. Dvere interiérové biele hladké 800/1970, ľavé, zámok dózický | ks | 1 | ||
13. Dvere interiérové biele hladké 800/1970, ľavé, zámok vložkový | ks | 1 | ||
14. Penetrácia pod tenkovrstvú omietku | l | 12 | ||
15. Kovanie rozetové alumíniové Luxor R alebo ekvivalent s dolným štítkom na dózický zámok | ks | 16 | ||
16. Kovanie rozetové alumíniové Luxor R alebo ekvivalent s dolným štítkom na vložkový zámok | ks | 1 | ||
17. Preklad keramický plochý šírka 115 mm, dĺžka 1000 mm | ks | 2 | ||
18. Preklad keramický plochý šírka 115 mm, dĺžka 1250 mm | ks | 1 | ||
19. Preklad keramický plochý šírka 145 mm, dĺžka 1250 mm | ks | 1 | ||
20. Sadrokartónová doska 1000x1250x12,5 mm pre použitie v interiéri do vlhkého prostredia, napr. Knauf Green | ks | 12 | ||
21. Presná tvárnica - priečkovka Porfix 500x250x100 alebo ekvivalentný | ks | 170 | ||
22. Presná tvárnica - priečkovka Porfix 500x250x150 alebo ekvivalentný | ks | 190 | ||
23. Presná tvárnica - priečkovka Porfix 500x250x50 alebo ekvivalentný | ks | 50 | ||
24. Zárubňa oceľová CgU 115 = 100/1970/600 pravá pre hrúbku muriva 100 mm | ks | 2 | ||
25. Zárubňa oceľová CgU 115 = 100/1970/800 pravá pre hrúbku muriva 100 mm | ks | 1 | ||
26. Zárubňa oceľová CgU 160 = 148/1970/600 ľavá pre hrúbku muriva 150 mm | ks | 2 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. |
1.1. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, alebo uplynutím lehoty zmluvy. Čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Predmet zákazky (ďalej len "PZ") nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať PZ v jednej až troch dodávkach, na základe e-mailom doručenej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev PZ v závislosti od jeho potrieb a finančných možností. Každá z prvých dvoch dodávok bude v hodnote minimálne 1/3 zmluvnej ceny. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodať PZ, faktúru, dodací list, pričom ich nedodanie v tejto lehote sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
2.1. Termín druhej objednávky je najneskôr do 28.02.2018. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodať PZ, faktúru, dodací list, pričom ich nedodanie v tejto lehote sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
3. Dodávateľ prehlasuje, že ceny jednotlivých druhov predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. V prípade žiadosti dodávateľa o zmenu zmluvnej ceny položky je dodávateľ povinný preukázať zákonný dôvod na zmenu ceny v prílohe žiadosti, v opačnom prípade bude žiadosť posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ prehlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu, množstve a prvotriednej kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravné, manipulačné a baliace služby, a pod.. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov v opakovaných dodávkach na základe písomných objednávok. |
6. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy/odobratiu PZ v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach vyhotovených počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% hodnoty zmluvy bez zmeny charakteru zmluvy v zmysle § 18 ZoVO. |
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra/dodací list musí mať podrobne rozpísané jednotlivé položky, množstvá, jednotkové ceny. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. |
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
10.Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa oznámi objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod. v meste Košice. |
12. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zákazky a nie je schopný okamžitej nápravy, má objednávateľ právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky. |
13. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
16. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak nemožno opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ uvedený odkaz všeobecne pre všetky takéto položky doplňa slovami „alebo ekvivalentný“. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
16.1. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného tovaru. Dodanie ekvivalentu bez písomného súhlasu objednávateľa (prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa) nie je prípustné, v prípade takého konania riziko znáša dodávateľ. |
18. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
19. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytuje za nižšiu cenu a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytol alebo poskytuje, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
24.11.2017 08:00 — 30.03.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
2 388,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2017 14:17
20.11.2017 11:11
20.11.2017 11:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: