308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
31612989
CORA GEO, s.r.o.
A.Kmeťa 5397/23, Martin, 03601, SVK
Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov samosprávy
CG, ISS, GISAM, eGOV, hot-line, servisné zásahy, aktualizácie, update, upgrade, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory
Služba
1. Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov samosprávy
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS od poskytovateľa CORAgeo (IS CG)pre zákazníka a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti a to: IS samosprávy (ďalej „CG ISS“), Dokumentačného IS samosprávy /ďalej CG DISS/, portálovej nadstavby IS /ďalej Portál CG ISS/, geografického IS /ďalej CG GISAM/, riešenia pre publikovanie priestorových informácií /ďalej len CG WebGIS/ a riešenia pre podporu eGovernmentu /ďalej CG eGOV/. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba licencií používaného licenčného softvéru (ďalej len LSW) Oracle DB SEO, ASFU–k predmetu plnenia | 1 procesorová licenia | 1 | ||
Údržba licencií (update) používaného aplikačného softvéru (ďalej len LSW) pre všetky moduly IS CG (CG ISS, CG GISAM, CG eGOV, CG webGIS, CG DISS) používané objednávateľom. | počet modulov + OPTION | 75+13 | ||
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW) | človekohodina | 360 | ||
Hot-line podpora | človekohodina | 140 | ||
Technická podpora (1 človekodeň= 8 človekohodín) | človekodeň | 4 | ||
Metodická podpora (1 človekodeň= 8 človekohodín) | človekodeň | 24 | ||
Školenia (1 človekodeň= 1 účastník/8 hodín) | človekodeň | 60 | ||
Riadenie projektu | človekodeň | 8 | ||
Bezpečnostná politika | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zaisťovanie kompatibility ASW s novými verziami operačného systému, po poskytovateľom overenej a potvrdenej kompatibilite s ASW v súlade s výrobným plánom poskytovateľa. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Vykonávanie zmien ASW vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami ASW a to vo forme nových verzií (min. 3 verzie) a opráv - kumulatívnych zmien. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Kontrola implementácií nových verzií a opráv u objednávateľa poskytovateľom. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k ASW. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie technických zmien a systémových úprav zabezpečujúcich novú funkčnosť príp. výraznú zmenu funkčnosti ASW vo forme verzií, pričom ročne budú vydané minimálne tri verzie. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie špecifických požiadaviek objednávateľa a spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov štandardne dodávaných a zapracovaných do ASW. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Dodanie priestorových údajov záujmových území objednávateľa (digitálne geodetické údaje) a súvisiacich služieb za účelom ich využitia v informačných systémoch CG. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Služby spojené s napĺňaním informačného systému údajmi, čo zahŕňa celý životný cyklus spracovania údajov: príprava, transformácia, migrácia, čistenie a import údajov. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií (CG ISS, CG GISAM, CG eGOV, CG DISS, CG webGIS), ale súvisia s prácou s nimi. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Objednávateľ má nárok aj na úpravy ASW, ktoré si vyžiadali iní zákazníci poskytovateľa, a ktoré boli zaradené do verzie distribuovanej poskytovateľom ak prejaví o ne záujem. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Požiadavky objednávateľa budú evidované v CG HelpDesku. Informáciu o zaradení do verzie nájde objednávateľ v aplikácii CG HelpDesk. |
Hot-line podpora: | Prístup do systému CG HelpDesk: www.helpdesk.corageo.sk pre 40 pracovníkov objednávateľa. |
Hot-line podpora: | CG HelpDesk poskytuje možnosť zadávania, kontroly a odsúhlasovania požiadaviek a chýb ASW, objednávania školení a metodickej podpory, dokumentáciu k IS a prehľad čerpania položiek tejto zmluvy. |
Hot-line podpora: | Telefonická podpora pre IS CG. Telefonická podpora používateľom pri práci s IS CG, poskytovanie doplňujúcich informácií a metodík potrebných pri práci s CG IS. |
Hot-line podpora: | Vzdialená správa. Technická podpora riešenia požiadaviek používateľov IS CG prostredníctvom vzdialeného prístupu na servery objednávateľa. |
Technická podpora: | Údržba databáz a údajov - činnosti spojené s indexovaním, zálohovaním databáz, kontrola konzistencie údajov a pod. |
Technická podpora: | Inštalácia a konfigurácia ASW a súvisiaceho DB LSW. |
Technická podpora: | Logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov. Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov. |
Technická podpora: | Udržiavanie testovacieho prostredia CG IS - inštalácia, konfigurácia a pravidelná aktualizácia a údržba. |
Metodická podpora: | Osobné konzultácie pracovníka poskytovateľa so zamestnancami objednávateľa za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním IS samosprávy na pracoviskách objednávateľa. |
Školenia: | Odborné školenia modulov ASW realizované pracovníkmi poskytovateľa v školiacom stredisku poskytovateľa. |
Riadenie projektu: | Riadenie projektu zahŕňa činnosti potrebné na úspešnú prevádzku informačného systému - príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek a integrácia ASW. |
Riadenie projektu: | Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre objednávateľ. |
Riadenie projektu: | Pomoc pri rozvojových aktivitách IS a to formou poradenstva, vypracovaním štúdií dopadu zavádzania inovatívnych riešení ako aj priamych konzultovaním s potenciálnymi partnermi objednávateľa. |
Riadenie projektu: | Poradenstvo pre rozvoj softwérovej a hardwérovej infraštruktúry objednávateľa a optimalizácii prostredia s cieľom úspor výpočtových, kapacitných ako aj ekonomických partnerov prevádzkovaných IT. |
Riadenie projektu: | Kontrolné dni - stretnutia k realizácii projektu a k obchodným činnostiam, čerpaniu jednotlivých položiek podpory podľa tejto zmluvy. |
Riadenie projektu: | Záverečné vyhodnotenie stavu IS CG na záver trvania zmluvy formou písomného dokumentu, ktorého obsahom bude zhodnotenie doterajšej spolupráce, stav implementovaných modulov a návrh ďalšieho rozvoja. |
Riadenie projektu: | Prezentácia - zhodnotenie budovania informačných systémov na záver trvania zmluvy na základe požiadavky objednávateľa v termíne podľa vzájomnej dohody. |
Bezpečnostná politika: | Vypracovanie Plánu zálohy a obnovy produktov CG v zmysle zákona o Informačných systémoch verejnej správy č. 275/2006 Z. z. a zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z. z.. |
Názov |
Predmetom zákazky je podpora a údržba informačných systémov objednávateľa, ktoré sú v súlade s ustanoveniami § 65 a násl. Zák. č. 185/2015 Z. z.( Autorský zákon),chránené licenčnou zmluvou. Objednávateľ požaduje predložiť súhlas vlastníka autorských práv: vlastník autorských práv previedol súhlas novému dodávateľovi na poskytovanie predmetných služieb uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Požaduje sa predložiť doklad o uvedenej skutočnosti (čestné prehlásenie, zmluva a pod.) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Zmluvné strany si do 5 pracovných dní navzájom písomne oznámia mená osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú v zmysle ustanovení tejto zmluvy oprávnení jednať a podpisovať písomné záznamy a preberacie protokoly. |
Miesto, čas a spôsob plnenia: |
Miesto odovzdania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa a sídlo organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. |
Telefonickú podporu zabezpečí poskytovateľ v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. v pracovných dňoch. Pre nahlasovanie kritických chýb zabezpečí poskytovateľ telefonickú podporu v rozsahu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V prípade, ak by poskytovateľ dočasne neposkytoval v určitých pracovných dňoch CG HotLine podporu (napr. medzi vianočnými sviatkami a Novým rokom, školenie pracovníkov HotLine) bude o tom objednávateľa v predstihu informovať; takéto neposkytovanie je vylúčené v prípade kritických chýb. |
Riadenie projektu, technická podpora, metodická podpora a školenie budú realizované v termíne a rozsahu podľa vzájomnej dohody zmluvných strán. |
Nevyčerpané rozsahy služieb v rámci jednotlivých zazmluvnených položiek je možné v prípade záujmu objednávateľa vzájomne presúvať, a to po dohode s poskytovateľom. O tomto bude vyhotovený písomný záznam. |
Odovzdanie a prevzatie činností realizovaných u objednávateľa potvrdia obe zmluvné strany podpisom preberacieho a odovzdávacieho protokolu. |
Platobné podmienky: |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Cena za služby, ktoré sú predmetom zmluvy je rozdelená do troch splátok a to k 15.6.2018; 15.9.2018 a 15.12.2018, a to vo vždy vo výške 1/3 celkovej ceny. |
Poskytovateľ vystaví faktúry na základe fakturačného protokolu podpísaného oprávnenými zástupcami. |
Podmienky poskytovania služieb: |
Všetky aktualizácie ASW vo forme verzií a opráv budú realizované sprístupnením príslušných aktualizačných súborov. Samotnú aktualizáciu vykoná správca IS alebo osoba ním poverená. |
Zmeny v databáze ASW budú vykonávané zaslaním SQL dávky, ktorá tieto zmeny realizuje. Spustenie dávky bude realizovať správca IS alebo osoba ním poverená. |
V mimoriadnych prípadoch keď objednávateľ nie je schopný zabezpečiť aktualizáciu ASW a hrozí jeho nedostupnosť alebo nesprávna funkčnosť požiada o vykonanie uvedených zmien poskytovateľ. |
Zodpovednosť za vady: |
Poskytovateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a poskytovateľ ani pri vynaložení patričnej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na ňu upozornil objednávateľ a ten na ich použití trval. |
Poskytovateľ nenesie v žiadnom prípade zodpovednosť za následné školy, nech sú akékoľvek, ktoré by mohli vzniknúť nesprávnym alebo neoprávneným používaním dodaných produktov počas prevádzky, nesprávnou obsluhou alebo poškodením používateľom. |
V súvislosti s chybami ASW je určená nasledovná kategorizácia chýb ASW: |
Kritická chyba - chyba, ktorá má vplyv na podstatné činnosti ASW, pričom ASW nie je možné u objednávateľa používať na zabezpečenie činností opísaných v prílohách k jednotlivým zmluvám o dielo, týkajúcich sa objednávateľom zakúpených modulov, a objednávateľ nemôže používať iné moduly ASW na realizáciu činností. |
Hlavná chyba - chyba, ktorá neumožňuje prácu s ASW podľa opisu v dokumentácii bez použitia iných metodických a technologických postupov. |
Malá chyba - chyba, ktorá nemá vplyv na spoľahlivosť a spôsob používania ASW v plynulej prevádzke. |
Reklamácia chyby predmetu zmluvy bude uplatnená písomne - objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu chyby dodaného ASW uplatní bezodkladne po jej zistení formou - fax alebo CG HelpDesk alebo e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa. |
Potvrdenie reklamácie chyby zo strany poskytovateľa bude realizované podľa spôsobu jej ohlásenia - fax, CG HelpDesk, e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi objednávateľa. |
Čas na odstránenie chyby začína plynúť od jej potvrdenia u poskytovateľa. Poskytovateľ je povinný potvrdiť prijatie každej reklamácie nasledovne: |
Kritická chyba - do 2 hodín od jej doručenia vo forme (fax alebo CG HelpDesk alebo e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa) |
Hlavná chyba - do 8 pracovných hodín (fax alebo CG HelpDesk alebo e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa) |
Malá chyba - do 18 pracovných hodín (fax alebo CG HelpDesk alebo e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa) |
Pracovné hodiny sa počítajú v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. |
Klasifikácie kategórie reklamácie (t.j. chyby) je v pôsobnosti objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť chyby nasledovne, ak sa strany nedohodnú inak: |
Kritickú chybu do 48 hodín od potvrdenia prijatia reklamácie alebo v prípade nepotvrdenia prijatia do 48 hodín od uplynutia lehoty na prijatie reklamácie, |
Hlavnú chybu do 10 pracovných dní od potvrdenia prijatia reklamácie alebo v prípade nepotvrdenia prijatia do 10 pracovných dní od uplynutia lehoty na prijatie reklamácie, |
Malú chybu v rámci najbližšej plánovanej verzie ASW. |
Za odstránenie chyby sa považuje aj jej preradenie do novej kategórie na základe čiastočného odstránenia chyby. Uvedené musí byť potvrdené objednávateľom. Celkový čas na odstránenie chyby po preradení do novej kategórie nesmie prekročiť čas podľa druhu chyby, na ktorú bola daná chyba preklasifikovaná. |
Zmluvné pokuty a náhrady škody: |
Ak poskytovateľ nedodá služby v stanovenom termíne uvedenom v tejto zmluve, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu za každý aj začatý deň omeškania, čím nie je dotknutý zákonný nárok na úrok z omeškania. Pri nedodržaní termínu na odstránenie kritickej reklamácie (t. j. kritickej chyby), poskytovateľ zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 25,- EUR za každú (aj začatú) hodinu omeškania. |
Ak objednávateľ nezaplatí zmluvnú cenu v lehote splatnosti, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej ceny za každý aj začatý deň omeškania. |
Náhrada školy sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka 513/91 Z. z. §373 - §386. |
V prípade výpovede zmluvy zo strany objednávateľa má poskytovateľ nárok na uhradenie odmien za preukázateľne uskutočnené služby v zmysle požiadaviek na plnenie ku dňu ukončenia platnosti zmluvy uplynutím výpovednej lehoty. |
Štefánikova trieda 60,950 06 Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2018 10:48 — 31.12.2018 10:49
686,00 licencia,moduly,človekohodina,podpora,škol.
151 111,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2017 10:56
21.11.2017 10:46
21.11.2017 11:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2017 10:26 - Vstupná ponuka | 151 110,00 | € | Cena s DPH |
20.11.2017 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 151 110,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: