00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
mlieko, smotana, maslo, jogurt, syr, bryndza, kyslomliečny nápoj, puding, tvaroh, mozarella, eidam, mliečna ryža, smotanová nátierka, smotana na varenie, pochúťková smotana, korbáčik
Tovar, Služba
1. Mlieko, smotana, maslo a rastlinný tuk
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené osobám na priamu konzumáciu aj na ďalšiu úpravu v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 343/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o niektorých výrobkoch z mlieka. Množstvá potravín sú uvedené ako predpokladané. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mlieko trvanlivé, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter-Tetrapack | ks | 27000 | ||
2. Maslo čerstvé s obsahom živočíšneho tuku minimálne 82% | kg | 250 | ||
3. Jogurt biely, balenie minimálne 125g | ks | 7000 | ||
4. Jogurt ovocný, balenie minimálne 125g | ks | 40000 | ||
5. Bryndza plnotučná | kg | 200 | ||
6. Kyslomliečny nápoj neochutený, obsah tuku minimálne 1,2 %, balenie minimálne 250g | ks | 12000 | ||
7. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert, balenie minimálne 90g | ks | 25000 | ||
8. Syr tavený črievko balenie minimálne 100g | ks | 30000 | ||
9. Puding so šľahačkou balenie minimálne 200g | ks | 12000 | ||
10. Syr s bielou plesňou na povrchu, balenie minimálne 75g | ks | 20000 | ||
11. Tvaroh | kg | 800 | ||
12. Mozarella balenie minimálne 125g | ks | 18000 | ||
13. Eidam | kg | 600 | ||
14. Syr tavený 140g trojuholníček, 8 ks v balení | balenie | 7200 | ||
15. Syr tavený 1kg | ks | 100 | ||
16. Jogurtový nápoj ochutený, balenie minimálne 300g | ks | 15000 | ||
17. Mliečna ryža, balenie minimálne 175g | ks | 25000 | ||
18. Syr plátkový údený/neúdený, balenie minimálne 80g | ks | 18000 | ||
19. Nátierka smotanová, rôzne príchute, balenie minimálne 200g | ks | 20000 | ||
20. Smotana na varenie, obsah tuku minimálne 12%, balenie 1 liter-Tetrapack | ks | 600 | ||
21. Smotana pochúťková, obsah tuku minimálne 16%, balenie minimálne 180g | ks | 400 | ||
22. Syr s modrou plesňou vo vnútri, napríklad NIVA a pod. | kg | 100 | ||
23. Korbáčik-parený syr neúdený, balenie minimálne 60g | balenie | 6000 | ||
24. Korbáčík-parený syr údený, balenie minimálne 60g | balenie | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia čiastkových objednávok sa predpokladá priemerne 1 krát do týždňa. |
4. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č. 343/2016 MPRV SR o niektorých výrobkoch z mlieka, požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku Slovenskej republiky, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí byť v súlade s Výnosom MP SR a MZ SR č. 62/2006, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka. |
6. Objednávateľ požaduje dodávku takého predmetu zákazky, u ktorého z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%. |
7. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že ceny jednotlivých druhov predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. V prípade žiadosti dodávateľa o zmenu ceny položky je dodávateľ povinný preukázať zákonný dôvod na zmenu ceny ako prílohu žiadosti, v opačnom prípade žiadosť bude posúdená ako neopodstatnená s možnosťou vystavenia negatívnej referencie dodávateľovi. |
9. Objednávateľ bližšie špecifikuje konkrétne množstva v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od jeho potrieb na základe počtu stravovaných a iných súvisiacich dôvodov. |
10. Dodávateľ prehlasuje, že vozidlo, určené na prepravu predmetu zákazky bude hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, izotermické a strojovo chladené v zmysle platnej právnej legislatívy. |
11. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. |
12. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien, pričom ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH aj s DPH, ako aj cenu celkom s uvedenými požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH poptvrdené dodávateľom. |
13. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
14.Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa oznámi objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
16. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
17. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
18. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
19. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
20. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného tovaru. |
21. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne, obsahujú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy podľa zmluvných podmienok a neexistuje dôvod na ich úpravu počas zmluvnej lehoty, okrem zákonom daného dôvodu alebo dôvodu uvedeného v 23. bode a ostatných bodov osobitných požiadaviek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
22. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
23. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytuje za nižšiu cenu a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytol alebo poskytuje, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, príčom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2017 08:00 — 30.11.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
160 361,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2017 11:42
20.11.2017 11:45
20.11.2017 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2017 09:17 - Vstupná ponuka | 160 239,60 | € | Cena s DPH |
16.11.2017 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 239,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: