37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka služieb - údržba a servis zdravotníckych prístrojov
ultrasonograf, usg, prístroj
Služba
1. Dodávka služieb - údržba a servis zdravotníckych prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná údržba a servis USG prístroja |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Siemens ACUSON S 1000 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ROZSAH SERVISNÝCH SLUŽIEB SIEMENS ACUSON S 1000 | |
Kontroly bezpečnosti | Áno |
Preventívne prehliadky a údržba 2x za rok | Áno |
Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | Áno |
Softvérové aktualizácie tzv. update | Áno |
Opravy | Áno |
Služby telefonickej podpory | Áno |
Garantovaný čas nástupu na opravu | Áno |
Pravidelná elektrická skúška s vystavením certifikátu 1x za rok | Áno |
Všetky náhradné diely, okrem špeciálnych sond TEE – V7M, EV-8C4, 9EVF4, ktoré nie sú súčasťou zariadenia | Áno |
Garantovaný čas ukončenia opravy | Áno |
Dodávka a inštalácia USG sond v prípade poruchy (1 ks/rok) | Áno |
Náklady na dopravu zahrnuté v cene | Áno |
Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | Áno |
Názov |
PREDMET ZMLUVY |
Na prístrojoch bude vykonávaný paušálny servis. |
Paušálny servis tvoria práce na prístrojoch objednávateľa, odplata za tento servis bude hradená objednávateľom poskytovateľovi mesačne - paušálnou cenou. |
Účelom paušálneho servisu je zabezpečiť bezporuchovú prevádzku prístrojov v rozsahu, v čase a cene dohodnutých touto zmluvou. |
CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
Paušálnu cenu za práce bude poskytovateľ fakturovať objednávateľovi jeden krát mesačne. |
Všetky vyúčtovania - faktúry poskytovateľa sú splatné do 60 dní od dátumu vystavenia. Ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, je povinný zaplatiť poskytovateľovi úroky z omeškania, vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
Omeškanie objednávateľa so splnením konkrétneho peňažného záväzku (faktúry) o viac ako 60 dní predstavuje podstatné porušenie zmluvy objednávateľom a zakladá právo poskytovateľa na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
ŠPECIFIKÁCIA PRÁV A POVINNOSTÍ ZMLUVNÝCH STRÁN |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej preventívnej údržby a kontroly kvality obrazu (IQAP) oznámili u poskytovateľa svoj príchod min. 2 dni pred začatím údržby a objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na dohodnutý termín. |
Objednávateľ určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdzujú pracovné výkazy a materiálové výdajky. Zariadenie po oprave preberá vedúci pracoviska podpisom na pracovnom výkaze poskytovateľa. |
Objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na vykonanie servisných výkonov a preventívnej údržby bez časových strát v riadnej pracovnej dobe. |
Objednávateľ vedie pre každé pracovisko prevádzkový denník. |
Ak by počas trvania tejto zmluvy mal objednávateľ záujem o zmenu v súpise prístrojov, ktorých opravy a údržby podliehajú paušálnemu servisu podľa tejto zmluvy, oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi. Objednávateľ a poskytovateľ sa dohodnú na zodpovedajúcej úprave výšky ceny za paušálny servis. |
Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu poskytovateľa nebol uskutočnený žiadny zásah neoprávnenej osoby do prístrojov. Podmienky sú dané najmä STN EN 62353. Na prístrojoch, ktoré poskytovateľ prevzal do komplexnej starostlivosti formou tejto zmluvy, má povolenie vykonávať údržbu iba osoba, ktorá má poskytovateľom vydané oprávnenie (rozsah oprávnenia je špecifikovaný v oprávnení). Pri nedodržaní tejto podmienky sa objednávateľ vystavuje nebezpečenstvu postihu za nedodržanie zmluvných podmienok, vrátane možnosti poskytovateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Objednávateľ zabezpečí, aby prístroje boli prevádzkované v teplotných a klimatických podmienkach definovaných technologickým projektom dodaným k prístrojom. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na prístrojoch. |
SERVISNÉ PODMIENKY |
Lehota na vykonanie opravy, v prípade keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu je do 3 (troch) pracovných dní, v prípade potreby náhradných dielov do 4 (štyroch) pracovných dní odo dňa schválenia cenovej ponuky objednávateľom. |
Do lehoty vykonania opravy sa započítava deň nahlásenia poruchy, ak je porucha nahlásená do 8:00 hod. pracovného dňa podľa zmluvných podmienok. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží lehotu na vykonanie opravy a objednávateľ súčasne splní ostatné ujednania tejto zmluvy, poskytovateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. |
Za porušenie zmluvnej povinnosti poskytovateľom sa nepovažuje prevádzka pracoviska v obmedzenom rozsahu, t. j. ak vykazuje náhodné chyby a pod., ale inak ako celok je prevádzkyschopné (o použiteľnosti rozhoduje u objednávateľa vedúci pracoviska). |
Za nesplnenie zmluvných podmienok sa nepovažuje: a) nesplnenie spôsobené zásahom vyššej moci; b) nedodržanie lehoty na opravu, pokiaľ bol diagnostikovaný ako vadný vyšší funkčný celok (napr. zdroj), bez výmeny ktorého ďalšia diagnostika nižších funkčných celkov nie je možná; v tomto prípade sa oprava nižších funkčných celkov považuje za ďalšiu opravu, pričom lehota na ukončenie opravy začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni, v ktorom sa poskytovateľ dozvedel, že došlo k oprave vyššieho funkčného celku; |
Za porušenie zmluvnej povinnosti poskytovateľom sa tiež nepovažuje oprava, ktorá bola vynútená zavírením softvérového vybavenia systému, pokiaľ objednávateľ nemá zakúpenú voliteľnú položku „antivírová ochrana“. Odstránenie porúch spôsobených zavírením systému v takomto prípade nie je predmetom tejto zmluvy a bude fakturované platnou hodinovou sadzbou. |
Poruchy sa nahlasujú na telefónnom čísle alebo písomne na mailovú adresu. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť prístup technikov poskytovateľa k prístroju nepretržite počas pracovnej doby objednávateľa, a to okamžite po príchode technika s výnimkou, keď sa v čase príchodu technika na príslušnom pracovisku poskytujú neodkladné výkony zdravotnej starostlivosti, až po jej ukončení. |
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
Akékoľvek zistené porušovanie záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy je poškodená strana povinná oznámiť druhej strane písomne do jedného mesiaca po zistení.. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť spory vyplývajúce z tejto zmluvy prednostne formou zmieru prostredníctvom zástupcov svojich štatutárnych orgánov. V prípade, že spor sa nevyrieši zmierom, hociktorá zo zmluvných strán je oprávnená predložiť spor na riešenie príslušnému súdu v SR. V ostatných vzťahoch neupravených touto zmluvou platí Obchodný zákonník a súvisiace platné právne predpisy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ak poskytovateľ v súvislosti s touto zmluvou poruší svoju právnu (zmluvnú alebo zákonnú) povinnosť, zodpovednosť za škodu spôsobenú tým objednávateľovi bude daná iba v prípade poskytovateľom zavinenej skutočnej škody bez nahrádzania ušlého zisku, pričom celková výška náhrad škôd, ktoré si môže objednávateľ nárokovať a ktoré bude musieť poskytovateľ nahradiť, a to aj v prípade vzniku viacerých škôd, bez ohľadu na ich počet, je limitovaná do 100% hodnoty plnenia dotknutého prístroja. |
Zmeny a doplnky k tejto zmluve je možné urobiť iba písomne - vo forme dodatku, ktorý musia podpísať zástupcovia obidvoch zmluvných strán. |
Zmluvné vzťahy v zmluve výslovne neupravené sa spravujú ustanoveniami aktuálne platných Všeobecných dodacích podmienok poskytovateľa a Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 4 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Táto zmluva nadobudnutím účinnosti nahrádza akékoľvek predchádzajúce dojednania týkajúce sa poskytovania služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, na ukončení ktorých sa zmluvné strany dohodli okamihom nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.12.2017 00:00 — 30.11.2021 23:59
1,00 zákazka
24 038,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2017 09:28
14.11.2017 10:00
15.11.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2017 09:35 - Vstupná ponuka | 24 038,40 | € | Cena s DPH |
14.11.2017 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 038,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: