00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Kancelárske potreby -kalendár stolový rok 2018 ,guľičkove pero
Kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby, kalenáre
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kalendár stolový rok 2018 | ks | 400 | ||
2.Guľičkové pero modrá tuha | ks | 600 | ||
3. Euroobal A4 lesklý 40 mic v sáčku (bal=100ks) | bal | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kalendár stolový Formát: 30,1x18cm Stojanček so zámkom Rozsah: 58+2 strán | Priestor na potlač: 30,1x3,5cm . Slovenské týždenné stĺpcové kalendárium |
Obsahuje: ročné obdobia sviatky v EÚ, 3-mesačný prehľad, súčasťou kalendára je záložka - 4 ks | Slovenské týždenné stĺpcové kalendárium- viazanie špirála |
2. Guličkové pero s modrou tuhou v nepriehľadnom plastovom prevedení. Väčšie balenie 50 ks. | áno |
3.Priehľadný číry euro-obal z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Formát A 4. Balenie 100 ks. | Hrúbka: 40 mic. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov chodba - sklad . |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
1 050,00 ks
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2017 12:06
16.11.2017 14:00
16.11.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2017 13:02 - Vstupná ponuka | 740,00 | € | Cena bez DPH |
13.11.2017 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 740,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: