31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31583725
SPECTRO APS spol. s r.o.
Izabely Textorisovej 13, Martin, 03601, SVK
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
špeciálny spotrebný materiál, výrobky, inštalácia
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu /olej do vákuového čerpadla, terčík Al2O3, náplň do taviacej piecky/ vrátane jeho inštalácie do prístroja Spektrometer XEPOS HE, ktorého výrobcom je firma SPECTRO Analytical Inst. GmbH a ktorý je vo vlastníctve verejného obstarávateľa ako objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Špeciálny spotrebný materiál vrátane jeho inštalácie do prístroja Spektrometer XEPOS HE v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
1.1 olej do vákuového čerpadla. Min. veľkosť balenia 1l. | ks | 2 | ||
1.2 terčík Al2O3 | ks | 1 | ||
1.3 náplň do taviacej piecky - tetraboritan lítny a metaboritan lítny (66:34), čistota 99,98 %. Min. veľkosť balenia 2kg. | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špeciálny spotrebný materiál /olej do vákuového čerpadla, terčík Al2O3, náplň do taviacej piecky/ | musí byť kompatibilný k Spektrometru XEPOS HE, ktorého výrobcom je firma SPECTRO Analytical Inst. |
Názov |
Požaduje sa inštalácia špeciálneho spotrebného materiálu pre zariadenie /Spektrometer XEPOS HE, ktorého výrobcom je firma SPECTRO Analytical Inst. GmbH/ podľa technickej špecifikácie v súlade s technologickými postupmi výrobcu zariadenia. |
Požaduje sa inštalácia špeciálneho spotrebného materiálu prostredníctvom odborne zaškoleného technika výrobcom špecifikovaného zariadenia, resp. organizáciou oprávnenou výrobcom. |
Požaduje sa použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru. |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na inštaláciu tovaru, ktorý je predmetom zmluvy s uvedením mena zaškoleného servisného technika vydaný výrobcom špecifikovaného zariadenia, resp. organizáciou oprávnenou výrobcom. Predložením dokumentu sa preukazuje odbornosť servisného technika a schopnosť dodávateľa plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite. |
Vrátane dopravy na miesto dodania. Dopravu tovaru na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ. |
Vrátane inštalácie na mieste dodania. |
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru, jeho inštaláciu vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zmluvy (nákladov na dopravu tovaru na miesto dodania vrátane jeho balenia, dopravných nákladov/cestovných nákladov servisného technika do miesta dodania). |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok -piatok) od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
23.11.2017 08:00 — 22.12.2017 16:00
1,00 súbor
2 756,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2017 09:58
15.11.2017 10:00
15.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2017 12:47 - Vstupná ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
09.11.2017 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: