00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
35728531
InterWay, a. s.
Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK
Aplikačné dátové úložisko
diskové pole
Tovar, Služba
1. Aplikačné dátové úložisko
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávateľ požaduje doplnenie aplikačného dátového úložiska (diskové pole) pripojiteľného k existujúcej ICT infraštruktúre. Diskové pole musí umožňovať aplikačnú integráciu, dlhodobé odkladanie dát ako aj garanciu nezameniteľnosti uložených dát. Detailne popísané požiadavky sú v časti Technická špecifikácia. |
Objednávateľ požaduje funkčný celok – 1ks Diskové úložisko vrátane inštalácie a implementácie do ICT prostredia Objednávateľa podľa tejto špecifikácie: |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | "rack mount" s výškou základného zariadenia 2U s možnosťou využitia až 24 pevných diskov o veľkosti 2,5" v základnom zariadení. |
Prevedenie | Rozširujúce police alebo celé výpočtové diskové uzly v prevedení rack-mount s výškou max. 2U pre 2,5“ disky a do 4U pre 3,5“ disky. |
Podpora pevných diskov | 2/3/4/6TB NL-SAS 7.2k FDE/non-FDE, 600/900GB, 1.2/1.8TB SAS 10K FDE/non-FDE, 400/800/960/1600/3840GB SSD FDE/non-FDE (FDE - kryptovanie na úrovni jednotlivých diskov) |
Podpora pevných diskov | Všetky typu hot-swap, vymeniteľné za prevádzky bez nutnosti odstávky |
Podpora pevných diskov | Rozšíriteľnosť formou vysoko-dostupného zdvojeného pripojenia diskových políc alebo celých diskových uzlov na minimálne 140 diskov prostredníctvom min. 12Gb SAS alebo 10GbE |
Požadovaná konfigurácia diskov | Min. 12x 960GB SSD, 36x 1,2TB 10k SAS, 24x 4TB 7.2k NL-SAS, možnosť konfigurácie SSD diskov ako cache/tier pre Read/Write operácie |
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti | Minimálne 2 ks kontrolerov osadené v základnom zariadení, v zapojení High Availability, Active-Active vzájomne zastupiteľné, „no SPOF“ |
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti | vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia bez prerušenia dostupnosti k dátam |
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti | Výpočtová kapacita dostačujúca na maximálne osadenie diskami, min. 64GB RAM cache z toho min. 8GB NVRAM zálohovaná v prípade výpadku napájania. |
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti | Podpora redundancie diskov – minimálne proti výpadku 3 diskov súčasne, automatické nahradenie hot-spare diskom pri poruche disku |
Požadovaný počet kontrolerov | Min. 2ks kontrolerov. Súčasťou musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie aj pripojenie do okolitej ICT infraštruktúry Objednávateľa. |
Konektivita | Pre každý kontroler min. 2x 10Gb SFP+, min. 4x univerzálny port 10GbE/16GbFC, min. 2x 12Gb SAS. |
Konektivita | Súčasťou musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž – pre interné prepojenie v dostatočnej dĺžke, pre pripojenie k ICT infraštruktúre Objednávateľa min. v dĺžke 10m |
Požadované protokoly | Možnosť pripojenia k ICT Objednávateľa prostredníctvom 10GbE a 1GbE siete protokolmi CIFS, NFS, iSCSI a 16Gb Fiber Channel cez FCP |
Požadované protokoly | možnosť výberu protokolov pre každý dátový zväzok zvlášť a prevádzka rôznych protokolov súčasne |
Požadované protokoly | Všetky vyššie uvedené pripojenia musia byť súčasťou kontrolera v základnom zariadení. |
Podporované operačné systémy | Windows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2016, Linux®, Oracle® Solaris, AIX, HP-UX, Mac® OS, VMware®, ESX a štandardne podporované desktopové OS pre protokoly NFS a CIFS |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Aplikačne konzistentné snapshoty (zaznamenávanie obrazu dátového zväzku v čase) a klony (kópie dátových zväzkov), ktoré môžu byť ďalej prezentované aj iným ako zdrojovým aplikačným serverom. |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Snapshoty aj klony nesmú mať dopad na výkon aplikačného dátového úložiska, musí byť možné robiť snapshoty každú hodinu počas 24 hodín ukladať snapshoty minimálne 10 dní. |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy - Aplikačná konzistencia je požadovaná minimálne pre: | MS Windows Sever od verzie 2008, VMware vSphere/vCenter od verzie 5.5, Microsoft SQL od verzie 2005, Oracle DB/Enterprise Manager a súborové systémy CIFS a NFS. |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy - Ochrana proti prepísaniu súborov | zabezpečenie nepozmeniteľnosti uložených súborov počas definovanej časovej periódy. |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy - Ochrana proti prepísaniu súborov | Dátové úložisko musí poskytovať nepozmeniteľný zdroj času a pre takto uložené súbory zabezpečiť, že zdrojový súbor nebude pozmenený na bitovej úrovni pred uplynutím doby, na ktorú bol uložený (WORM) |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | možnosť synchrónnej, asynchrónnej a semisynchrónnjej replikácie do DR lokality Objednávateľa, |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | autonómna replikácia diskovým poľom, bez nutnosti použitia externého replikačného servera, replikácia minimálne IP protokolom, |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Thin Provisioning |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Efektivita ukladania na blokovej úrovni – možnosť konfigurácie deduplikácie/kompresie je požadovaná minimálne v post-procesingu, pokiaľ nebude in-line |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Všetky vlastnosti musia byť zalicencované na neobmedzenú kapacitu, aby Obstarávateľ nemal pri prípadnom rozšírení nepredvídateľné náklady |
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy | Súlad s nariadením EÚ o ochrane fyzických osôb a ich osobných údajov |
Napájanie | 230V, zdroje napájania - redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia. Napájacia kabeláž musí byť súčasťou dodávky, konektory typu C13-C14 pre pripojenie do rack PDU |
Monitoring a hlásenia | Musí umožňovať automatické zasielanie statusu a logov diskového poľa priamo na support výrobcu so štatistickými informáciami o využití a to formou SMTP alebo HTTPS. |
Monitoring a hlásenia | Portál výrobcu musí poskytovať on-line web prehľad o stave diskového poľa, prehľad logov s upozorneniami aktualizovaný minimálne 1x týždenne. |
Monitoring a hlásenia | Automatická notifikácia prostredníctvom SNMP, SMTP v prípade poruchy akéhokoľvek komponentu na diskovom poli, |
Monitoring a hlásenia | konfigurovateľné zasielanie notifikácií na support výrobcu a lokálnemu poskytovateľovi podpory (záruky) na dodaného zariadenia. |
Monitoring a hlásenia | Musí poskytovať nástroj na vyhodnotenie prevádzky (výkonu a kapacity) v reálnom čase aj vyhodnotenie historických údajov s min. uchovávaním na obdobie 1 roka. |
Monitoring a hlásenia | Tieto nástroje musia byť súčasťou riešenia Dodávateľa. Rozhranie poskytujúce pripojenie pre SIEM systémy. |
Záruka a servis | Záručná doba min. 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, reakcia do 4 hodín, doručenie náhradného dielu najneskôr nasledujúci pracovný deň od identifikácie poruchy. |
Záruka a servis | Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky alebo e-mailom. |
Pripojenie k sieti | Doplnenie SFP+ do existujúcej ICT infraštruktúry Objednávateľa: 8ks 10GBASE-SR SFP+ Transceiver Module, 850nm, 300m 4ks Fiber kábel LC-LC,10m Duplex OM4 (50/125µm) |
Kvalita dodávky | Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia |
Dokumentácia | Súčasťou dokumentácie k dielu je aj jeho architektonické zakreslenie v infraštruktúre objednávateľy v modelovacom jazyku Archimate min. 2.0, pričom výstupný model musí byť v súlade s požiadavkami META |
Dokumentácia | IS (viď https://metais.finance.gov.sk/) vyžadovanými Úradom podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu |
Názov |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia vrátane dopravy inštalácie a konfigurácie na mieste plnenia a to najmä: - analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu, - Kontrola matíc kompatibility, - Aktualizácia potrebných firmvérov, - Pripojenie do okolitej ICT, konfigurácia parametrov na základe analýzy, - Inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia, - Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu, |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia vrátane dopravy inštalácie a konfigurácie na mieste plnenia a to najmä: -Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a preukázanie vysokej dostupnosti po implementácii, |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia vrátane dopravy inštalácie a konfigurácie na mieste plnenia a to najmä: - Zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 3 osôb v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke |
Súčasťou konfigurácie musí byť minimálne: - rozdelenie diskového priestoru v súlade s požiadavkami obstarávateľa, - nastavenie pravidiel pre tiering, deduplikáciu/kompresiu, - prezentácia dátových zväzkov pre aplikácie, - migračné činnosti podľa požiadaviek Objednávateľa |
Miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1. originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou, 2. originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácií ISO 27001 vydaný nezávislou inštitúciou, 3. originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu systému manažérstva kvality v organizácií ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 4. Dodávateľ musí preukázať svoju odbornosť v oblasti návrhu architektúry v modelovacom jazyku Archimate 2.0 a to predložením platného certifikátu svojho experta, ktorý vytvorí model pre použitie v META IS. |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 5. vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: - zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, - e-mailové adresy alebo telefonický kontakt pre nahlasovanie porúch. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže: - že je držiteľom certifikátu VMware Solution Provider Enterprise, alebo ekvivalentu formou predloženia originálu alebo kópie, - že je registrovaným a autorizovaným partnerom na predaj a podporu ním ponúkaných zariadení pre územie Slovenskej republiky, |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže: - že disponuje minimálne tromi vlastnými technickými pracovníkmi pre účely implementácie a podpory ponúkaného zariadenia, pričom Objednávateľ vyžaduje, aby títo pracovníci mali minimálne 3-ročnú prax s implementáciou a servisom ponúkaných zariadení. Toto Dodávateľ preukáže životopismi zamestnancov. |
Dodanie predmetu plnenia je požadované do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti vlastnej infraštruktúry na inštaláciu a implementáciu predmetu plnenia. |
V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave a to do 24 hodín od doručenia výzvy Objednávateľa. |
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ je v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5000 EUR bez DPH na účet verejného obstarávateľa v lehote desiatich kalendárnych dní. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 pracovných dní. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou položkovite (t.j. ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru). Uvedené sa požaduje pre všetky položky opisného formulára. Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 24.11.2017 08:58
1,00 množstvo
160 992,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2017 09:04
15.11.2017 08:59
15.11.2017 09:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2017 12:36 - Vstupná ponuka | 160 992,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2017 06:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 908,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: