Z201759692
OF-148507
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
Dodávka záťažovej PVC podlahy
záťažová podlaha
Tovar, Služba
1. záťažová PVC podlaha
|
|
---|---|
Funkcia |
podlaha určená do dielne v ktorej sú umiestnené drevoobrábacie stroje |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
záťažová podlaha | m² | 84 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
šírka | 4 m |
dĺžka | 21 m |
záťažová hrúbka | minimálne 2 mm |
hrúbka nášľapnej vrstvy | min. 0,6 mm |
záťažová trieda | min. 31-34 |
použitie | záťažové - dielenské priestory |
vzor | gres/chips |
farba | pastelová (oranžová, modrá, červená, žltá) |
materiál | 100% polyvinylchlorid |
reakcia na oheň | Bfl - s1 |
farebná a rozmerová stálosť |
Názov |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Dodávaná podlaha musí spĺňať všetky požadované parametre. Objednávateľ požaduje aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy |
Dodávateľ zahrnie do ceny tovaru aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste dodania. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Námestie slobody 4, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 24.11.2017 14:00
1,00 celok
697,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2017 09:05
14.11.2017 09:00
14.11.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2017 10:52 - Vstupná ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
13.11.2017 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: