30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie implementačnej a konzultačnej podpory pre produkty spoločnosti VMware
podpora, softvér
Služba
1. Poskytovanie implementačnej a konzultačnej podpory pre produkty spoločnosti VMware, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa:
|
|
---|---|
Funkcia |
a) vRealize (celý rozsah tejto produktovej rodiny) |
b) Horizon View (včítane App Volumes a User Enviroment Manager) |
c) vSphere |
d) NSX |
e) Metro Cluster, |
f) Site Recovery Manager |
g) Workspace One |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované služby implementačnej a konzultačnej podpory pre produkty uvedené v časti "FUNKCIA" budú poskytované na čiastkovú výzvu objednávateľa, v rozsahu špecifikovanom v tejto čiastkovej výzve. Množstvo bude špecifikované v hodinách. | hod. | 1200 |
Názov |
1. Táto zmluva je rámcovou dohodou a platia pre ňu ustanovenia 2. časti čl. XVI "Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode" Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
2. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody doručiť objednávateľovi písomne, formou doporučeného listu, cenu za 1 hodinu poskytovania služieb uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii tejto Rámcovej dohody a mailovú adresu na ktorú bude objednávateľ zasielať Čiastkové výzvy (ďalej len "objednávky"). |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením rámcovej dohody. |
4. Dodávateľ musí byť musí byť oficiálny partner spoločnosti VMware počas celej platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody, s kompetenciami minimálne: a) desktop virtualization, b) server virtualization, c) management operations, alebo network virtualization, pričom minimálne pre dve z týchto kompetencií musí mať Partner Level úrovne Enterprise, alebo Premium. Požadované kompetencie a úroveň partnerstva musia byť dohľadateľné vo webovej databáze Partner locator spoločnosti VMware. |
5. Pracovníci dodávateľa, poskytujúci požadované služby musia komunikovať v slovenskom alebo českom jazyku. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet rámcovej dohody na základe objednávky k tejto rámcovej dohode, v rozsahu a termíne špecifikovanom v objednávke. Objednávka bude zaslaná elektronicky na adresu, ktorú dodávateľ oznámi objednávateľovi spôsobom uvedeným v bode 2. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
7. Úhradu ceny služieb uskutoční objednávateľ na základe faktúry za skutočne vykonané a poskytnuté služby. K faktúre vystavenej dodávateľom musia byť priložené doklady preukazujúce odovzdanie a prevzatie poskytnutej služby (dodacie listy, preberací protokol, potvrdenie povereného zamestnanca objednávateľa o prevzatí služby). |
8. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania požadovanej služby podľa jednotlivých objednávok. |
9. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
10. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením rámcovej dohody. |
12. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania rámcovej dohody dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania rámcovej dohody bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
13. Dodávateľ môže požadované služby realizovať aj subdodávateľsky, za dodržania ustanovenia uvedeného v 2. časti čl. VI písm. A bode 6.1.8 Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Zároveň v takom prípade: a) musí podmienky podľa bodu 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, napĺňať subdodávateľ alebo subdodávatelia spoločne, b) formou elektronickej pošty doručí, do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, naskenovanú zmluvu uzatvorenú s každým subdodávateľom, pričom predmetom tejto zmluvy alebo zmlúv spoločne musí byť celý požadovaný rozsah služieb. |
14. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na jeden (1) rok, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, jej platnosť automaticky zanikne aj skôr, ak dôjde k vyčerpaniu stanoveného maximálneho množstva hodín. |
15. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 10., 11., 12. a 13. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 200,00 hod.
84 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2017 13:58
16.11.2017 10:00
16.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2017 15:37 - Vstupná ponuka | 84 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.11.2017 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: