00893170
Stredná odborná škola elektrotechnická
Celiny 536, Liptovský Hrádok, 03315, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedeného odberného miesta v trvaní 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za OM za 12 mesiacov | MWh | 850 | ||
Denné maximálne množstvo spotreby zemného plynu | m3 | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Adresa OM | Celiny 536, 033 15 Liptovský Hrádok |
Identifikácia OM (POD kód) | SKSPPDIS000530021242 |
Číslo OM | 4101456628 |
Začiatok plnenia | 01.01.2018 0.00 hod. |
Koniec plnenia | 31.12.2018 24.00 hod. |
Druh tarify | S |
Dolná tolerancia spotreby plynu v % z predpokladanej ročnej spotreby | 50 |
Horná tolerancia spotreby plynu v % z predpokladanej ročnej spotreby | 150 |
Predpokladané množstvo odberu plynu podľa jednotlivých mesiacov vyjadrené v % z predpokladanej ročnej spotreby: | |
január | 20,51 |
február | 13,34 |
marec | 12,24 |
apríl | 6,39 |
máj | 3,68 |
jún | 0,67 |
júl | 0,11 |
august | 0,21 |
september | 1,81 |
október | 9,18 |
november | 14,81 |
december | 17,04 |
Doba plnenia od začiatku plnenia v mesiacoch | 12 |
Názov |
Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len „VZP“), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len „OUEP“), ktoré tvoria prílohu č. 1 k VZP. OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy na združenú dodávku plynu, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou. |
OPET spolu s VZP a OUEP tvoria prílohu k tejto Zmluve na združenú dodávku plynu. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPET, VZP alebo OUEP, majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET, VZP alebo OUEP. |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s jej dodávkou. Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberného miesta odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu. Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu v prípade, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM v zmysle platného Prevádzkového poriadku PDS,v prípade neoprávneného odberu na OM. |
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu za 12 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena zahŕňa všetky náklady súvisiace so službami obchodníka s dodaním tovaru, cenu za komoditu ako takú, cenu za služby obchodníka, cenu za prepravné, cenu za distribučné služby, spotrebnú daň, DPH, poplatky za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Cena bude uhradená v mene Euro. |
Dodávateľ nebude Odberateľa sankcionovať za prekročenie ročného množstva odobraného zemného plynu do výšky 50% pod a nad predpokladané množstvo odobraného zemného plynu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť zmluvné množstvo v rozsahu predpokladanej ročnej spotreby zemného plynu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ho upraviť bez sankcií a poplatkov. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť denné maximálne množstvo pre OM odberateľa. V prípade žiadosti odberateľa upraviť DMM sa bude postupovať v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na OM odberateľa na WEB stránke dodávateľa. Tieto služby budú súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebudú spoplatnené osobitne. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi faktúru v tlačenej podobe a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: Fakturačné obdobie je od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
Zálohové platby za OM- preddavok na mesačnú dodávku plynu do OM odberateľa sa určí ako preddavok v rovnomernej výške, stanovený do výšky 80 % z predpokladanej ceny mesačnej spotreby na OM. |
Realizácia platby preddavku: úhrada preddavku v rovnomernej výške od 1.1.2018 do 31.12.2018 pre každý mesiac mesačne jednou splátkou, tak aby bola pripísaná na účet dodávateľa najneskôr k 20.dňu mesiaca. |
Vystavenie vyúčtovacej faktúry: Podkladom pre fakturáciu bude množstvo zemného plynu namerané v príslušnom odbernom mieste. Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. |
Realizácia platby vyúčtovacej faktúry: Vyúčtovacia faktúra pri platbe preddavkov v rovnomernej výške je za mesiace január 2018 až október 2018 splatná do 30.11.2018 a za november až december 2018 je splatná do 31.01.2019. |
Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu. |
Na základe vystavených vyúčtovacích faktúr a zaplatených preddavkov za fakturačné obdobie január až október 2018 dôjde k vzájomnému započítaniu pohľadávok a záväzkov medzi odberateľom a dodávateľom. Preplatok zo vzájomného započítania pohľadávok a záväzkov bude vrátený na účet odberateľa v lehote splatnosti do 14 dní odo dňa vystavenia vzájomného započítania pohľadávok a záväzkov. Nedoplatok zo vzájomného započítania pohľadávok a záväzkov odberateľ zaplatí na účet dodávateľa v lehote splatnosti do 14 dní odo dňa doručenia vzájomného započítania pohľadávok a záväzkov. |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2018 0.00 hod. SEČ a koncom do 31.12.2018 24:00 hod. SEČ. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPET, Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil splnenie všetkých povinností dodávateľa plynu a tým vytvoril podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy. Porušenie uvedených povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávku plynu, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii plynu, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesto odberateľa a pod. |
V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle dodávateľa, pre ktoré dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy, dodávateľ tieto preukáže odberateľovi spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa plynu, je dodávateľ povinný bezodkladne informovať odberateľa o všetkých skutočnostiach súvisiacich s touto zmenou a tieto poskytovať tak, aby odberateľ nebol touto zmenou znevýhodnený alebo inak poškodený. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) originál alebo kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, |
b) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na rok 2018 s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy, |
c) vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu, |
d) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), |
e) zoznam dodávok zemného plynu min. 3 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) za tri roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky t.j.2014,2015,2016, v minimálnej hodnote 45 tis. Eur bez DPH (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov; obdobie plnenia od – do; hodnota skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v Eur bez DPH za uvedené obdobie plnenia). |
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom, môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo VO na dobu 3 roky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Dodávateľ má povinnosť v lehote do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť odberateľovi doklad preukazujúci splnenie požiadaviek medzinárodnej normy ISO 9001:2008 pre systém manažérstva kvality, požiadaviek medzinárodnej normy ISO 14001:2004 pre systém environmentálneho manažérstva a požiadaviek medzinárodnej normy ISO 18001:2007 pre systém manažérstva BOZP, všetky pre predaj plynu. Dodávateľ splní povinnosť podľa predchádzajúcej vety predložením ISO certifikátov, resp. iných ekvivalentných dokladov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta objednávateľa do výšky maximálneho rezervovaného množstva, zabezpečiť rezervované množstvo, zabezpečiť úpravu rezervovaného množstva pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa a zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť odberateľa. |
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č.1 k VZP, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie zemného plynu povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenie distribúcie zemného plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Celiny 536, Liptovský Hrádok, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 00:00
1,00 podľa množstva uvedeného v opisnom formulári
46 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2017 12:42
15.11.2017 10:00
15.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2017 14:59 - Vstupná ponuka | 42 411,29 | € | Cena s DPH |
13.11.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 411,29 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: