36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
44961022
PRINTO s.r.o.
Potočná 1/A, Košice, 04001, SVK
Prenájom multifunkčných zariadení - farebné laserové A4/A3
multifunkčné zariadenie
Služba, Tovar
1. č.1 - Prenájom multifunkčných zariadení - farebné laserové A4/A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom 2 ks nových, nepoužívaných farebných laserových multifunkčných zariadení A4/A3 s funkciou: čiernobiela a farebná tlač, kopírovanie, skenovanie a distribúcia skenovaných dokumentov do priečinkov vrátane poskytovania údržby a servisných služieb k zariadeniam a zabezpečovanie dodávok spotrebného materiálu (okrem papiera) po dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet požadovaných multifunkčných zariadení v rámci Položky č. 1 - Prenájom multifunkčných zariadení | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Základné požiadavky na multifunkčné zariadenia: | |
1.1 Formát spracovateľných dokumentov: | A6R - SRA3 |
1.2 Funkcie: | |
a) farebná tlačiareň, | |
b) skener, | |
c) kopírka. | |
1.3 Originálne (nové) zariadenie | (zariadenie nesmie byť repasované) |
1.4 Rozhrania: | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
1.5 Doba zahrievania: | do 20 sekúnd |
1.6 Pamäť: | min. 4 GB štandardne |
1.7 Pevný disk: | min. 32 GB |
1.8 Podpora OS: | MS Windows 7, 8.1; MS Windows 10 a vyšší |
1.9 Odomykanie zariadenia: | kódom, heslom, RFID kartou (čipom) |
1.10 Čítačka RFID kariet (čipov): | min. 1ks integrovaná do tela zariadenia |
1.11 Podstavec: | podstavec od výrobcu zariadenia na kolieskach, s dvierkami a odkladacím priestorom |
2. Funkcie TLAČ a KOPÍROVANIE | |
2.1 Spôsob tlače a kopírovania: | laser |
2.2 Funkcie tlače: | |
a) priama tlač, | |
b) tlač čakajúca na výzvu užívateľa (follow me print). | |
2.3 Kvalita tlače: | min. 1200 x 1200 dpi |
2.4 Kvalita kopírovania: | min. 600 x 600 dpi |
2.5 Obojstranná tlač: | áno |
2.6 Obojstranné kopírovanie: | |
a) zo skla, | |
b) pomocou obojstranného jednoprechodového podávača. | |
2.7 Predvoľba počtu kópií: | 1 - 999 |
2.8 Zmenšenie/zväčšenie kópií: | 25 až 400% po 1% |
2.9 Gramáž papiera: | minimálny rozsah 55 - 300 g/m2 |
2.10 Gramáž a rozmer papiera pre obojstrannú tlač a kopírovanie: | 65 - 250 g/m2; A6R - SRA3 |
2.11 Formát papiera: | A6R - SRA3 |
2.12 Tlačové jazyky: | PCL 6, Postscript 3, XPS |
2.13 Podpora tlače z mobilu a tabletu: | AirPrint (iOS), Mopria (Android),Direct Wi-Fi |
2.14 Tlač z pamäťového média: | USB flash pamäťový kľúč |
2.15 Čas vytlačenia prvej strany: | do 7 sekúnd čiernobielo; do 9 sekúnd farebne |
2.16 Rýchlosť tlače/kopírovania A4: | min. 25 str./min čiernobielo aj farebne |
2.17 Rýchlosť tlače/kopírovania A3: | min. 12 str./min čiernobielo aj farebne |
2.18 Podávač dokumentov: | |
a) obojstranný jednoprechodový, | |
b) na min. 50 hárkov, | |
c) 45 - 160 g/m² simplex. | |
2.19 Vstupná kapacita: | |
a) min. 2x vstupný zásobník - každý na min. 500 listov, | |
b) ručný podávač na min. 150 listov. | |
3. Funkcia SKENER | |
3.1 Farebné skenovanie. | |
3.2 Rýchlosť skenovania pre jednostranné dokumenty: | minimálne 48 strán za minútu farebne aj čiernobielo jednostranne |
3.3 Obojstranné skenovanie: | pomocou jednoprechodového podávača |
3.4 Manuálne skenovanie: | možnosť postupného prikladania strán dokumentu až do dokončenia po poslednej odskenovanej strane |
3.5 Rozlíšenie skenovania: | voliteľné, min.300 dpi |
3.6 Formát súboru skenovaného dokumentu: | PDF, TIFF, JPEG, kompaktné PDF, šifrované PDF, XPS |
3.7 Cieľ skenovania: | skenovanie do emailu, do zložky SMB, na USB pamäť, na FTP |
3.8 Funkcie skenovania: | |
a) skenovacie profily užívateľov, | |
b) podpora LDAP, | |
c) adresár s uloženými, často používanými e-mail schránkami. | |
4. Ostatné funkcie multifunkčného zariadenia / obslužného softvéru. | |
4.1 Používatelia a skupiny používateľov: | prístup a používanie zariadenia centrálne konfigurovateľné podľa pomenovaných používateľov a skupín |
4.2 Nastavenia vlastností tlačových front musí byť možné prednastaviť minimálne 10 druhov tlačových front, ktoré používateľ na svojom PC uvidí ako pomenované tlačiarne k rôznym typom tlačových úloh. | napr. čiernobiely výstup, farebný výstup, ekonomická tlač, obojstranná/jednostraná tlač, odložená tlačová úloha s vytlačením až po autentifikácii sa používateľa na zariadení a pod. |
4.3 Prihlásenie sa (autentifikácia) používateľa na zariadenie: | pomocou PIN kódu a musí byť možný aj priložením čipového prívesku typu ATS 1477 (výrobca UTC Fire & Security) |
4.4 Čítačka čipových kariet a príveskov musí byť v multifunkčnom zariadení pevne integrovaná a kompatibilná s čipovým príveskom typu ATS 1477 (výrobca UTC Fire & Security), ktorý obstarávateľ už má integrovaný s inými dôležitými systémami ako je dochádzkový, prístupový, stravný, parkovací systém atď. | |
4.5 Odložená tlačová úloha: | musí byť možné tlačovú úlohu odložiť k vytlačeniu na zariadení až po autentifikácii používateľa na zariadení |
4.6 Prehľady a vyhodnotenia: | požadovaná je možnosť štatistických prehľadov o aktivitách používateľov a to hlavne vyhodnotenie množstva a typu tlačových a skenovaných výstupov za zvolené obdobie |
5. Obstarávateľom stanovený predpoklad rozsahu využitia prenajatých zariadení: | |
5.1 Predpokladaný počet čiernobielych strán A4 za obdobie 48 mesiacov: | 380 000 |
5.2 Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím do 2% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov: | 250 000 |
5.3 Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím do 10% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov: | 90 000 |
5.4 Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím nad 10% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov: | 20 000 |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie služby najmä v nasledovnom rozsahu (v cene prenájmu): |
2.1 doprava prenajatého zariadenia na miesto inštalácie, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov; |
2.2 inštalácia prenajatého zariadenia na mieste plnenia so spustením do prevádzky, vrátane nastavenia, zahŕňajúca prácu technika v mieste inštalácie zariadenia a cestovných nákladov technika; |
2.3 zaškolenie pracovníkov objednávateľa obsluhujúcich prenajaté zariadenie o jeho správnom používaní (min. 2 osoby) v mieste inštalácie zariadenia; |
2.4 poskytovanie telefonických alebo on-line konzultácií týkajúcich sa používania prenajatého zariadenia vyškolenými pracovníkmi objednávateľa; |
2.5 softvér (licencia, inštalácia, konfigurácia, upgrade, servis a pod.) podľa uvedenej špecifikácie. |
3. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje, že objednávateľ nepreberá na seba zodpovednosť za škody spôsobené na prenajatých multifunkčných zariadeniach v prípade základných živelných a doplnkových nebezpečenstiev, vodovodných nebezpečenstiev, nárazovej vlny, krádeži, lúpeži a vandalizmu. |
4. Servisné zabezpečenie: |
4.1 Požaduje sa nástup na servisný zásah do 5 hodín od nahlásenia poruchy a servisná pohotovosť v pracovné dni od 8:00 hod. do 16:00 hod. |
4.2 Požaduje sa počas doby opravy, ktorá trvá dlhšie ako 2 dni - do max. ďalšieho 1 pracovného dňa dodanie náhradného zariadenia s rovnakými alebo lepšími technickými parametrami ako pôvodne prenajaté zariadenie. |
4.3 Požaduje sa pravidelná údržba v rozsahu a intervaloch stanovených výrobcom zariadenia. |
4.4 Požadujú sa nastavenia a aktualizácia firmware zariadení. |
4.5 Požaduje sa udržiavanie zariadení v prevádzky schopnom stave vrátane údržby po opotrebovaní jednotlivých častí zariadenia, zahŕňajúce prácu servisného technika pri lokalizácii a odstránení poruchy zariadenia v mieste inštalácie zariadenia a cestovné náklady technika. |
4.6 Kompletný servis pri poruche zariadenia v mieste inštalácie tohto zariadenia, a to najmä vykonanie opráv, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov v prípade potreby ich výmeny z dôvodu opotrebovania. |
4.7 Pre prenajaté zariadenie zabezpečiť dodávky od výrobcu zariadenia originálneho spotrebného materiálu (náhradných originálnych tonerov, fotovalcov, odpadových nádob, fixačných a prenosových jednotiek a podobne). |
5. Požaduje sa poskytnúť predmet prenájmu k užívaniu: |
5.1 najneskôr do 14 dní od doručenia Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek (podľa bodu 11.a), časť A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY); |
5.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky); |
5.3 v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod.; |
5.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
6. Požaduje sa platby za plnenie predmetu zmluvy realizovať: |
6.1 po dodaní a nainštalovaní prenajatého zariadenia objednávateľovi v mesačnom intervale; |
6.2 na základe dodávateľom vystavených faktúr (na základe skutočne vyhotoveného počtu strán v mesačnom intervale) doručených objednávateľovi, |
6.3 bezhotovostným platobným stykom, pričom: |
a) výpočet odmeny za prenájom ovplyvňujú jednotkové ceny za nasledovné parametre: |
a.1) parameter č.1 - Mesačný prenájom multifunkčného zariadenia 1 kus |
a.2) parameter č.2 - 1 kus vyhotovenej strany - čiernobiela A4 |
a.3) parameter č.3 - 1 kus vyhotovenej strany - farebná A4 s farebným pokrytím do 2 % z každej farby osobitne |
a.4) parameter č.4 - 1 kus vyhotovenej strany - farebná A4 s farebným pokrytím do 10 % z každej farby osobitne |
a.5) parameter č.5 - 1 kus vyhotovenej strany - farebná A4 s farebným pokrytím nad 10 % z každej farby osobitne |
b) odmena za skutočný celkový mesačný prenájom multifunkčných zariadení musí byť vypočítaná nasledovne: |
- ide o celkovú mesačnú odmenu vypočítanú ako: CVMO = (JCP1 * 2) + (JCP2 * PP2) + (JCP3 * PP3) + (JCP4 * PP4) + (JCP5 * PP5) |
CVMO = Celková výška mesačnej odmeny |
JCP1 = Jednotková cena za parameter č.1 uvedená v doklade Štruktúrovaný rozpočet, časť A. (v zmysle prílohy č.1 opisného formulára) |
2 = Počet kusov položky č.1 |
JCP2 = Jednotková cena za parameter č.2 uvedená v doklade Štruktúrovaný rozpočet, časť A. (v zmysle prílohy č.1 opisného formulára) |
PP2 = Počet skutočne vyhotovených strán podľa parametera č.2 v danom mesiaci, pre ktorý sa odmena vypočítava |
JCP3 = Jednotková cena za parameter č.3 uvedená v doklade Štruktúrovaný rozpočet, časť A. (v zmysle prílohy č.1 opisného formulára) |
PP3 = Počet skutočne vyhotovených strán podľa parametera č.3 v danom mesiaci, pre ktorý sa odmena vypočítava |
JCP4 = Jednotková cena za parameter č.4 uvedená v doklade Štruktúrovaný rozpočet, časť A. (v zmysle prílohy č.1 opisného formulára) |
PP4 = Počet skutočne vyhotovených strán podľa parametera č.4 v danom mesiaci, pre ktorý sa odmena vypočítava |
JCP5 = Jednotková cena za parameter č.5 uvedená v doklade Štruktúrovaný rozpočet, časť A. (v zmysle prílohy č.1 opisného formulára) |
PP5 = Počet skutočne vyhotovených strán podľa parametera č.5 v danom mesiaci, pre ktorý sa odmena vypočítava |
c) v prípade poskytnutia prenájmu počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený faktúrovať objednávateľovi iba alikvotnú časť JCP1 podľa počtu kalendárnych dní poskytovania prenájmu v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry k poslednému dňu príslušného mesiaca, pričom: |
7.1 faktúra musí obsahovať rozpis parametrov a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každému parametru, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušný parameter, celkovú cenu bez DPH za každý parameter, celkovú cenu s DPH za každý parameter, celkovú cenu bez DPH za mesačný prenájom multifunkčného zariadenia; |
7.2 prílohou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami; |
7.3 v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov sa požaduje splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi; |
7.4 počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. |
8. Požaduje sa, aby mesačná fakturácia zahŕňala cenu za mesačný prenájom multifunkčného zariadenia, mesačné náklady na tlač za skutočne vyhotovený počet strán. |
9. Požaduje sa akceptovať, že objednávateľ nie je povinný vyhotoviť uvedené predpokladané množstvo strán. |
10. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
11. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
12. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
12.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
12.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
12.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
12.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
12.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Prenájom multifunkčných zariadení", |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - Sortiment ponúkaného tovaru tohto OF (ďalej len "Príloha č. 2") musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky tohto OF (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2. Dodávateľ v Prílohe č. 2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2, a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
1.3 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál predloží uchádzač na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Celková cena plnenia (t.j. ponuka dodávateľa) sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých parametrov predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušného parametra sa vypočíta ako súčin predpokladaného počtu príslušného parametru s jednotkovou cenou k príslušnému parametru uvedeného v Prílohe č. 3, časť B. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny" tohto OF (ďalej len „Príloha č. 3“). Dodávateľ vyplní prílohu č. 3 nasledujúcim spôsobom: |
- ide o cenu, ktorú dodávateľ predkladá ako svoju ponuku, vypočítanú ako: PD = (JCP1 * 2 * 48) + (JCP2 * 380 000) + (JCP3 * 250 000) + (JCP4 * 90 000) + (JCP5 * 20 000) |
PD = Ponuka dodávateľa |
JCP1 = Jednotková cena za parameter č.1 uvedená v doklade "Kalkulácia ceny", časť B. (v zmysle prílohy č.3 opisného formulára) |
2 = Počet kusov položky č.1 |
48 = Počet mesiacov, na ktoré sa uzatvára táto zmluva |
JCP2 = Jednotková cena za parameter č.2 uvedená v doklade "Kalkulácia ceny", časť B. (v zmysle prílohy č.3 opisného formulára) |
380 000 = Predpokladaný počet čiernobielych strán A4 za obdobie 48 mesiacov |
JCP3 = Jednotková cena za parameter č.3 uvedená v doklade "Kalkulácia ceny", časť B. (v zmysle prílohy č.3 opisného formulára) |
250 000 = Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím do 2% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov |
JCP4 = Jednotková cena za parameter č.4 uvedená v doklade "Kalkulácia ceny", časť B. (v zmysle prílohy č.3 opisného formulára) |
90 000 = Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím do 10% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov |
JCP5 = Jednotková cena za parameter č.5 uvedená v doklade "Kalkulácia ceny", časť B. (v zmysle prílohy č.3 opisného formulára) |
20 000 = Predpokladaný počet farebných strán A4 s farebným pokrytím nad 10% z každej farby osobitne za obdobie 48 mesiacov |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY A ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
27.11.2017 07:00 — 27.11.2021 16:00
2,00 ks
29 049,86
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 12:40
10.11.2017 14:00
10.11.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2017 11:11 - Vstupná ponuka | 29 049,85 | € | Cena bez DPH |
09.11.2017 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: