00632864
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb LUNA
Fraňa Kráľa 23, Brezno, 97701, SVK
50027123
LarUm, s.r.o.
Košická 52/A, Bratislava, 82108, SVK
Konvektomat s príslušenstvom
konvektomat, dopravné služby
Tovar, Služba
1. Konvektomat s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konvektomat s príslušenstvom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Príkon el. | 18,50 kW/400 V |
Kapacita | 10 x GN 1/1 80,10 policový, 200 jedál |
Nástrekový systém | Áno |
Dotyková obrazovka s charakteristickými symbolmi k ľahkému ovládaniu | Áno |
Prehľadný textový displej pre všetký varné procesy, so zobrazením varných krokov | Áno |
Digitálne programovateľný panel, 150 programov v 6 krokoch | Áno |
Štvorrýchlostným ventilátorom | Áno |
Redukcia výkonu | Áno |
Tepelná sonda | Áno |
Delta T funcia | Áno |
Automatický umývací systém s dvomi umývacími programami | Áno |
Sprcha so samonavíjaním | Áno |
Tukový filter | Áno |
Prevádzkové programy | pečenie 30-270°C, para 30-100°C, kombinovaná 30-270°C, regenerácia 30-180°C |
Možnosť naprogramovania receptov | Áno |
Vnútorné osvetlenie | Áno |
Ionizátor vody | 310 x 60 3/4" |
Podstavec pod konvektomat dvojradový so zásuvmi na GN 1/1 | 700 x 7000 x 800 |
Celenerezový stroj | Áno |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru. |
Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže, spustenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy ( max. 3 osoby v rozsahu max. 1 hodiny ) . |
Vrátane výstupnej revíznej správy. |
Vrátane spísania a odovzdania odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží vyhlásenie o zhode alebo certifikát výrobku. |
Požaduje sa predložiť technická špecikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: - preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo - nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenia neprebrať. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj: porušenie a nesplnenie osobitných požiadaviek na poskytovateľa podľa tejto zmluvy, nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecikácii predmetu zákazky a nesplnenie lehoty plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu požiadavky technickej špecikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považujeza ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, žepredkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky naekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvná cena je konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, montáže, napojenia predmetu plnenia na jestvujúce prívody a odpady, spustenia do prevádzky, zaškolenia obsluhy a odovzdania kompletnej dokumentácie objednávateľovi, vrátane revíznej správy predmetu plnenia a návodu na obsluhu v slovenskom, príp. českom jazyku. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní, inštalácii, preskúšaní, zaškolení obsluhy na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. |
Záruka min. 24 mesiacov. |
Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi na základe podpísaného preberacieho protokolu. |
Bezplatný záručný servis (vrátane dopravy) min. počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Autorizovaný servis so servisným technikom v regióne objednávateľa. |
Záručný a pozáručný servis (vrátane dopravy) do 72 hodín od nahlásenia poruchy, prípadne počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodacia lehota od nadobudnutia účinnosti zmluvy je do 30. novembra 2017 v pracovných dňoch v čase 8:00 do 14:00 hod. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred. |
Fraňa Kráľa 23, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
30.11.2017 09:35
1,00 ks
7 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 09:52
13.11.2017 09:26
13.11.2017 09:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2017 10:54 - Vstupná ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
10.11.2017 17:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: