00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
44036752
GROTTO TRADE s. r. o.
Dunajská 25, Bratislava, 81108, SVK
Bagety
Bagety
Tovar, Služba
1. Bagety
|
|
---|---|
Funkcia |
Priebežné zabezpečovanie dodávky ,,Bageta“ - obložené pečivo |
Bageta salámová: Hmotnosť min. 160 g zloženie: pečivo (pšeničná múka, cukor, soľ, rastlinný olej, droždie) saláma Inovec ( bravčové hovädzie mäso min. 69%, bravčové kože, voda, soľ, zmes korenia) margarín (voda, rastlinné oleje a tuky, soľ 0,8%) uhorka kyslá, plnotučná horčica, lahôdková kukurica. bageta rožková 90 g pečivo, Inovec saláma 25 g, rastlinný tuk 20 g, horčica plnotučná 5 g, odrezok uhorky 7g len pevný podiel, odrezok paradajky 10 g, kukurica lahôdková 5 g. Balenie do ochrannej atmosféry Profit bageta, etiketa. |
Bageta syrová: Hmotnosť min. 150 g zloženie: pečivo (pšeničná múka, cukor, soľ, rastlinný olej, droždie) eidam (mlieko, jedlá soľ, mliekarenské kultúry, farbivo) vajce. biele pečivo 90 g, syr Eidam 15 g, rastlinný tuk 20 g, uhorky čerstvé 5 g, kapusta čínska 20 g . Balenie do ochrannej atmosféry Profit bageta, etiketa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta salámová | ks | 5000 | ||
Bageta syrová | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Priebežná dodávka na základe objednávky | do 48. hod od objednania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať plný počet. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" (objednávky). |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 hod.. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 3 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovenia referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z.z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Pri opakovaných vadných dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením – (vozidlá s chladiarenskou úpravou). |
Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni predávajúci na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade Čl. XVIII bod 18.2 a) porušenie zmluvy podstatným spôsobom). |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: |
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ak požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH/dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
3
1,00 kompletná dodávka podľa opisného formulára
3 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 12:50
10.11.2017 14:00
10.11.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2017 17:17 - Vstupná ponuka | 3 697,92 | € | Cena s DPH |
09.11.2017 17:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 697,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: