00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač učebnice
tlač, tlačiarenské služby, učebnica
Tovar, Služba
1. Tlač učebnice - využívané v rámci projektu EŠIF - spolufinancované z fondov EÚ.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač učebnice a jej konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním učebnice vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke,t .j. do kancelárie, vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie učebnice v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač učebnice | náklad v ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | A5 (146x206 mm) |
2. Väzba | V8 tvrdá, rovný chrbát |
3. Obálka | farebnosť 4+0, papier 135 g, NP lesklý, povrchová úprava lesklé lamino |
4. Vnútro | počet strán: 158, z toho farebných: 80, papier 80 g, BO. |
Názov |
1. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
2.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
2.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
2.3. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, ktorý musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Nakoľko účinnosť tejto zmluvy, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je prepojená na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, objednávateľ po doručení správy z kontroly verejného obstarávania najneskôr do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi výsledok tejto kontroly. |
6. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
7. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ uvedie v objednávke aj číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, pokiaľ ho neoznámi dodávateľovi už skôr. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
10.1. zabaliť vytlačené učebnice do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
10.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
11. Objednávateľ požaduje originál faktúry v 3 vyhotoveniach. Vo faktúre musí byť uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Zákazka bude realizovaná v súlade s ustanoveniami OPET o zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a jeho cenníkmi. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 21.12.2017 15:00
1,00 súbor
725,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 08:05
10.11.2017 10:00
10.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2017 08:36 - Vstupná ponuka | 725,00 | € | Cena bez DPH |
08.11.2017 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 550,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: