00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Predĺženie softvérových licencií
SW, licencia, software, antivírus, antispam, firewall
Tovar, Služba
1. Predĺženie softvérových licencií
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 Threat prevention subscription renewal, PA-500 | ks | 1 | ||
2 PANDB URL filtering subscription renewal, PA-500 | ks | 1 | ||
3 WildFire subscription renewal, PA-500 | ks | 1 | ||
4 Partner enabled premium support renewal, PA-500 | ks | 1 | ||
5 Backup Exec Server renewal | ks | 1 | ||
6 Backup Exec Agent for Windows renewal | ks | 1 | ||
7 Backup Exec Agent for Applications and databases renewal | ks | 2 | ||
8 Antispam Addon to SMS subscription renewal | ks | 160 | ||
9 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 1 | ks | 10 | ||
10 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 2 | ks | 150 | ||
11 Symantec Endpoint Protection support renewal | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 Threat prevention subscription renewal, PA-500 | Obnova predplatného Threat prevention subscription pre zariadenie Palo Alto Network PA-500 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
2 PANDB URL filtering subscription renewal, PA-500 | Obnova predplatného PANDB URL filtering subscription pre zariadenie Palo Alto Network PA-500 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
3 WildFire subscription renewal, PA-500 | Obnova predplatného WildFire subscription pre zariadenie Palo Alto Network PA-500 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
4 Partner enabled premium support renewal, PA-500 | Obnova predplatného služby Partner enabled premium support pre zariadenie Palo Alto Network PA-500 Next Generation Firewall na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
5 Backup Exec Server renewal | Basic Renewal for Backup Exec Server ED WIN 1 Server Onpremise Standard Perpetual license na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
6 Backup Exec Agent for Windows renewal | Basic Renewal for Backup Exec Agent For Windows WIN 1 Server Onpremise Standard Perpetual license na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
7 Backup Exec Agent for Applications and databases renewal | Basic Renewal for Backup Exec Agent For Applications And Databases WIN 1 Server Onpremise Standard Perpetual license na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
8 Antispam Addon to SMS subscription renewal | Symantec PRE Antispam Addon To Symantec Mail Security, Renewal Subscription License with Support na obdobie od 19.10.2017 do 31.12.2018 |
9 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 1 | Symantec Mail Security for MS Exchange Antivirus Essential Support Renewal na obdobie od 22.9.2017 do 31.12.2018 |
10 Symantec Mail Security for MS Exchange support renewal, časť 2 | Symantec Mail Security for MS Exchange Antivirus Essential Support Renewal na obdobie od 28.9.2017 do 31.12.2018 |
11 Symantec Endpoint Protection support renewal | Symantec Endpoint Protection 14 Per User Essential Support Renewal na obdobie od 28.9.2017 do 31.12.2018 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3. Obstarávateľ nepripúšťa ekvivalenty vzhľadom na skutočnosť, že predmetom zákazky je obnova podpory alebo predplatného k existujúcim zariadeniam alebo licenciám obstarávateľa. |
4. Obstarávateľ požaduje zjednotenie dátumu konca obnovenej podpory (Support End Date) alebo predplatného (Subscription End Date) pre všetky položky k 31.12.2018. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH vrátane vlastného návrhu na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7.1 Dodávateľ je povinný priamo pri dodávke predložiť elektronický licenčný certifikát (formát PDF) vystavený výrobcom zariadenia alebo softvéru, pre ktorý sa obnovuje podpora. Certifikát musí byť podpísaný digitálnym podpisom výrobcu zariadenia alebo softvéru, pre ktorý sa obnovuje podpora. Certifikát musí osahovať zoznam všetkých položiek, pre ktoré sa obnovuje podpora vrátane názvu, produktového kódu, autorizačných kódov a uvedenia doby platnosti obnovovanej podpory alebo predplatného, |
7.2 ktorá musí byť minimálne v časovom rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii predmetu zákazky pre každú položku. Kontrola uvedených skutočností musí byť dostupná pod registrovaným účtom obstarávateľa na portáli podpory výrobcu zariadenia alebo softvéru, pre ktorý sa obnovuje podpora. |
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie |
9. Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním obstarávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
10. Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 14 dní po doručení odsúhlasenej faktúry |
11. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
12. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky obstarávateľovi vo výške 0,5 % z ceny dodávky za každý deň omeškania. |
14.1 Ak Dodávateľ Verejnému obstarávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy nepredloží alebo predloží návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom ktorákoľvek hodnota/charakteristika nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
14.2 V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, |
14.3 ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania obstarania vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Verejný obstarávateľ. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v osobitných podmienkach plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Mestská časť Bratislava-Petržalka, Kutlíkova 17, 852 12 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
14.11.2017 14:44
333,00 ks
9 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 14:55
10.11.2017 14:45
10.11.2017 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 15:20 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
10.11.2017 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 580,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: