00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier
papier do kopírovacieho zariadenia, do tlačiarne
Tovar
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Papier pre multifunkčné použitie, vhodný pre obojstranné kopírovanie, laserovú a atramentovú tlač a do faxov. |
2. Kopírovací papier využívaný v rámci projektu EŠIF - spolufinancované z fondov EÚ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 80 g/m2, bielosť CIE min. 146±3, opacita min. 90 %, drsnosť max. 200±50 ml/min, hrúbka min. 106±4 µm, počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov | bal | 72 |
Názov |
1.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
1.2.špecifikáciu ponúkaného tovaru, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2 Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Nakoľko účinnosť tejto zmluvy, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je prepojená na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, objednávateľ po doručení správy z kontroly verejného obstarávania najneskôr do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi výsledok tejto kontroly. |
4. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatnej objednávky objednávateľa, kde bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ uvedie v objednávke aj číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, pokiaľ ho neoznámi dodávateľovi už skôr. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Objednávateľ požaduje originál faktúry v 3 vyhotoveniach. Vo faktúre musí byť uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry za tovar spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov EÚ v dĺžke 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8.Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
9. Nedodržanie všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie |
10. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa a jeho cenníkmi. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 21.12.2017 15:00
1,00 súbor
192,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 14:42
10.11.2017 10:00
10.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 14:52 - Vstupná ponuka | 192,24 | € | Cena s DPH |
09.11.2017 21:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 191,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: