00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
toner
Tovar
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, originálnych tonerov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Tonery využívané v rámci projektu EŠIF - spolufinancované z fondov EÚ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner HP CF 401 A(modrý), max.počet strán 1400 str. | ks | 1 | ||
2. Toner HP CF 402A (žltý) max.počet strán 1400 str. | ks | 1 | ||
3. Toner HP CF 403A (červený) max.počet strán 1400 str. | ks | 1 | ||
4. Toner HP CF 381A (azúrová) max.počet strán 2700 str. | ks | 1 | ||
5. Toner HP CF 382A (žltá) max.počet strán 2700 str. | ks | 1 | ||
6. Toner HP CF 383A (purpurová) max.počet strán 2700 str. | ks | 1 | ||
7. Konica Minolta A1UC050, TN-116 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dodať tonery | originálne, nové, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov, |
v dodaných toneroch | nesmie byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec |
dodať tonery zabalené | v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal príslušnej značky, neporušený, nepoškodený |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis položiek s uvedením obchodného názvu, technickej špecifikácie a jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne), |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Nakoľko účinnosť tejto zmluvy, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je prepojená na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, objednávateľ po doručení správy z kontroly verejného obstarávania najneskôr do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi výsledok tejto kontroly. |
4. Jednotková ceny zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ uvedie v objednávke aj číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, pokiaľ ho neoznámi dodávateľovi už skôr. |
7. Objednávateľ požaduje originál faktúry v 3 vyhotoveniach. Vo faktúre musí byť uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry za tovar spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov EÚ v dĺžke 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa a jeho cenníkmi. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 21.12.2017 15:00
1,00 súbor
652,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 14:36
10.11.2017 09:00
10.11.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 14:45 - Vstupná ponuka | 652,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2017 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 651,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: