00164712
Slovenská národná galéria
Riečna 1, Bratislava - Staré Mesto, 81513, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
zabezpečenie stravovania, stravné lístky, dodanie stravných poukážok
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. zákonníka práce.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | Eur | 3,50 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 40000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti |
Stravná poukážka musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch alebo hárkoch |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla Objednávateľa. Miestom dodania je Bratislava |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do troch pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Podanie čiastkovej objednávky na dodanie stravných poukážok zadá Objednávateľ e-mailom |
Každé zmluvné stravovacie zariadenie, ktoré je v zmluvnom vzťahu s Dodávateľom, musí akceptovať platbu za konzumované jedlá a nápoje formou stravovacích poukážok Dodávateľa; viditeľne umiestniť logo alebo nápis, ktorý informuje o možnosti platby stravovacou poukážkou Dodávateľa; umožňovať stravovanie zamestnancov (v Bratislave, Pezinku, Zvolene, Ružomberku, Kežmarku a Spišskej Belej) |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška nákladov spojených s dodaním stravných poukážok pokrýva všetky náklady Dodávateľa za spostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dopravu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas platnosti zmluvného vzťahu s Dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať: |
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. cenu poplatku za poskytnuté služby |
3. DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry bezhotovostne výhradne prevodným príkazom Objednávateľa na účet Dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. |
Objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Objednávateľa. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá Objednávateľovi stravovacie poukážky s platnosťou do konca aktuálneho kalendárneho roka najneskôr v novembri aktuálneho kalendárneho roka. |
Po uplynutí doby platnosti stravovacích poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravovacie poukážky do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka bez storno poplatkov. |
Dodávateľ je povinný spätne odobrať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky najneskôr k dátumu ukončenia zmluvy a uhradiť Objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa súčtu nominálnych hodnôt vrátených stravných poukážok. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne na základe čiastkových objednávok |
Kollárovo nám. 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
40 000,00 ks
140 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 13:54
13.11.2017 12:00
13.11.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2017 14:01 - Vstupná ponuka | 140 700,00 | € | Cena bez DPH |
09.11.2017 22:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 697,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: