00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierové utierky na ruky jednorazové
Utierky papierové skladané ZZ
Tovar, Služba
1. Papierové utierky na ruky jednorazové /1
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické výrobky z papiera |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Utierky ZZ 2-vr, CEL, biele 200x20 | kartón | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čisto biele dvojvrstvové utierky, skladané utierky ZZ | áno |
Papierové utierky na ruky skladané ""Z"", 2 vrstvy, 100% celulóza, útržok 22x24 cm | vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení |
V kartóne | 4000 ks |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS,podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
180,00 krab
2 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2017 09:48
16.11.2017 10:00
16.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2017 10:44 - Vstupná ponuka | 2 880,00 | € | Cena bez DPH |
13.11.2017 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 376,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: