00695327
SUBSIDIUM - ŠZ, ZpS a DSS
Betliarska 18, Rožňava, 04801, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a žehlenie posteľnej bielizne, osobného šatstva prijímateľov sociálnych služieb a OOPP zamestnancov.
pranie, žehlenie, dezinfekcia, chemické čistenie
Služba
1. Pranie a žehlenie posteľnej bielizne, osobného šatstva prijímateľov sociálnych služieb a OOPP zamestnancov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom plnenia je poskytovanie služieb - pranie, mangľovanie a dezinfekcia posteľnej bielizne, posteľných prehozov, prikrývadiel (deky), paplónov, vankúšov, pranie a žehlenie osobného šatstva prijímateľov sociálnych služieb, pranie OOPP zamestnancov, osobné triedenie, preberanie a odovzdávanie, odvoz znečistenej a dovoz čistej posteľnej bielizne, osobného šatstva a OOPP zamestnancov. |
Poskytovanie služieb sa bude zabezpečovať s periodicitou: |
- pranie denné: posteľná bielizeň |
- pranie štvrťročné: posteľné prehozy, deky |
- podľa potreby: paplóny a vankúše |
- pranie denné: osobné šatstvo prijímateľov sociálnych služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
posteľná bielizeň - mesačne | kg | 1300 | 1500 | |
osobné šatstvo PSS číselne označené objednávateľom s číselne označeným vrecúškom - mesačne | kg | 1000 | 1300 | |
OOPP pre zamestnancov číselne označené objednávateľom - mesačne | kg | 200 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet obyvateľov zariadenia | osoba/160 |
cena zahŕňa | pranie posteľnej bielizne, osobného šatstva a OOPP zamestnancov |
cena zahŕňa | triedenie bielizne |
cena zhŕňa | odvoz a dovoz |
cena zahŕňa | žehlenie, mangľovanie |
cena zahŕňa | dezinfekcia bielizne |
Počet zamestnancov zariadenia | osoba/114 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať požadované množstvo posteľnej bielizne, číselne označeného osobného šatstva, ako aj označeného OOPP zamestnancov denne v pracovných dňoch a zabezpečiť jeho kvalitné vypratie a vyžehlenie. |
Pracovníkom dodávateľa služieb bude v priestoroch objednávateľa služieb denne preberaná posteľná bielizeň, šatstvo a OOPP zamestnancov určená k vypratiu v čase od 7.30 hod. do 8.00 hod. |
Posteľná bielizeň preberaná pracovníkom dodávateľa služieb od určeného pracovníka objednávateľa služieb bude zároveň prepočítaná a odvážená. |
Prevzatá bielizeň určená k vypratiu bude zaznamenaná v súpiske, ktorá bude podpísaná prítomnými pracovníkmi oboch zmluvných strán, vykonávajúcimi uvedený úkon. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať čistú bielizeň objednávateľovi služieb v rozsahu 24 hodín. |
Odovzdanie čistej bielizne dodávateľom objednávateľovi bude realizované pri preberaní bielizne určenej k vypratiu a za tých istých podmienok ako pri odovzdaní znečistenej bielizne, t.j. za prítomnosti kontaktných osôb, bude odkontrolovaná hmotnosť, označené a prepočítané jednotlivé kusy. |
O preberaní a odovzdávaní bielizne podpíšu súpisku prevzatej bielizne. |
V prípade silne znečistenej bielizne bude dodaná do 48 hodín a jej presný počet bude vyznačený na súpiske. |
Dodávateľ poskytuje služby pomocou vlastných zariadení, strojov, pracích a dezinfekčných prostriedkov bez prítomnosti chlóru a šetrným k šatstvu, posteľnej bielizne a OOPP a vlastnou pracovnou silou. |
Ak zistí dodávateľ, že vypraním bielizne hrozí nebezpečenstvo jej poškodenia, je oprávnený takú bielizeň vyčleniť a vrátiť odberateľovi ako nevypraté v osobitnom balení. |
Dodávateľ je oprávnený osobitne vyčleniť aj bielizeň, ktorá po vypratí ostane fľakatá. |
V prípade, že dodávateľ spôsobí odberateľovi škodu, má povinnosť túto škodu uhradiť v lehote 8 dní od doručenia výzvy, avšak po preukázaní zákonných predpokladov zodpovednosti za škodu. |
V prípade, ak za sebou nasledujú viac ako dva voľné dni (vrátane sviatkov, sobôt a dní pracovného pokoja), je dodávateľ povinný na tretí deň službu prania a žehlenia zabezpečiť, t.j. zabezpečiť dodanie čistej posteľnej bielizne, osobného šatstva prijímateľov, aj OOPP zamestnancov a prevzatie špinavej bielizne. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. |
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, poškodená mangľovaním, neožehlená posteľná bielizeň, osobné šatstvo prijímateľov, OOPP zamestnancov, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, osobné šatstvo prijímateľov a OOPP zamestnancov, ako aj nedodržanie termínov preberania predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
Zmluva sa môže ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 2 mesiace a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
Pri praní žiadame použiť pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ |
Fakturácia služieb bude uskutočnená 1x mesačne a súčasťou faktúr budú dodacie listy. Dodacie listy budú obsahovať presný rozpis odovzdanej a prebratej bielizne s presnou hmotnosťou, podľa jednotlivých dní a druhov ( t.j. posteľná bielizeň, osobné šatstvo prijímateľov a OOPP zamestnancov). Splatnosť faktúr je 30 dní. |
Prijímateľ sociálnych služieb má číselne označené vrecúško a zároveň každý kus osobného šatstva musí byť číselne označené. Číslo vrecúška a osobného šatstva jedného prijímateľa sociálnych služieb je totožné. Znečistené osobné šatstvo prijímateľov spolu so súpisom odovzdaného šatstva bude odovzdané dodávateľovi v uvedenom vrecúšku pre každého prijímateľa zvlášť. |
Dodávateľ odovzdá vypraté a vyžehlené osobné šatstvo každého prijímateľa zabalené podľa číselného označenia pre každého prijímateľa zvlášť. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať vypratú a vyžehlenú posteľnú bielizeň, osobné šatstvo, aj OOPP zamestnancov nepoškodené a v množstve, aké mu bolo odovzdané objednávateľom. |
O zistených nezhodách a rozdieloch sa vzájomne bezodkladne informujú obe strany, s presne uvedeným spôsobom riešenia. |
V prípade nenaplnenia vyššie uvedených povinností objednávateľ považuje za nedodržanie zmluvných podmienok a môže od zmluvy odstúpiť. |
Betliarska 18, 048 01 Rožňava, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 00:00
37 200,00 kg
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 09:44
10.11.2017 10:00
10.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2017 09:03 - Vstupná ponuka | 44 640,00 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: