00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
29205336
IS4U, s.r.o.
Roubalova 383/13, Brno, 60200, CZE
Support (podpora) modulov v univerzitnom informačnom systéme používaných u objednávateľa
registratúra, spisová služba, ubytovanie, softvérové služby
Služba, Tovar
1. Support (podpora) modulov v univerzitnom informačnom systéme používaných u objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Objednávateľ požaduje v zmysle príslušných právnych predpisov platných v Slovenskej republike ako aj vnútorných predpisov objednávateľa zabezpečiť podporu modulov v univerzitnom informačnom systéme na zabezpečenie registratúry dokumentov a ich archiváciu ako súčasť procesu workflow dokladov u objednávateľa. |
2. Registratúra spĺňa nasledovný certifikát: Certifikát MV SR o zhode informačného systému s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry. |
3. Zabezpečenie supportu (podpory) modulu spisovej služby v univerzitnom informačnom systéme. |
3.1. Modul spisovej služby musí zabezpečovať: |
3.1.1. evidenciu prijatých a odoslaných záznamov, ako aj vlastných záznamov vytvorených objednávateľom, organizovanie, registratúrnych záznamov do spisov; vedenie úplnej a presnej evidencie - registratúrny denník s predpísanými atribútmi, |
3.1.2. automatické prideľovanie registratúrnym záznamom a spisom evidenčného čísla na základe pravidiel definovaných objednávateľom podľa pracoviska používateľa systému a príslušného registratúrneho denníka a zaškolenie používateľov systému, |
3.1.3. systém a jeho funkcionalita garantuje postup práce s elektronickými aj neelektronickými záznamami a spismi vyžadovaný zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
3.1.4. práca so spismi, automatické prideľovanie registratúrnej značky, znaku hodnoty, automaticky sledovať uplynutie lehôt uloženia podľa nastaveného plánu, |
3.1.5. jednotný systém kódov a číselníkov, vedenie rôznych registrov, zoznamov skratiek (napr. kódy registratúrnych denníkov), |
3.1.6. možnosť vytvoriť organizačnú štruktúru organizácie (napr. číselník organizačných jednotiek), vytvoriť štruktúru virtuálnych pracovísk pre používateľov systému (číselník spisových uzlov), |
3.1.7. prehľadné funkcie náhľadov, vyhľadávania, triedenia a filtrovania podľa rôznych kritérií, |
3.1.8. možnosť tvorby a tlače predpísaných tlačových zostáv podľa stanovených šablón (napr. zoznamy spisov, obsah spisov), |
3.1.9. v rámci evidencií možnosť vytvárať virtuálne zakladače – tým sledovať a kopírovať aktuálne uloženia dokumentov, |
3.1.10. využívanie údajovej základne z registratúrneho denníka aj v prostredí registratúrneho strediska, |
3.1.11. požiadavka bezpečnosti a ochrany zapísaných a prenášaných údajov, |
3.1.12. možnosť definovania prístupových práv k jednotlivým častiam systému na základe funkčného zaradenia v organizácii, |
3.1.13. zaznamenanie celého obehu záznamu od jeho prvotného zaevidovania, stav spracovania, stav vybavenia, sledovanie stavu vybavenia, histórie práce s dokumentmi, |
3.1.14. podporu práce s elektronickými záznamami (zákon č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente) - t.j. integrácia s elektronickou schránkou, alebo minimálne možnosť uloženia elektronických záznamov (dokumentov), ktoré budú prijímané prostredníctvom elektronickej schránky a odpovedí na ne v registratúrnom systéme, |
3.1.15. zaškolenie používateľov systému, |
3.1.16. bezplatné aktualizácie systému v súlade s legislatívou Slovenskej republiky a vnútornými predpismi objednávateľa štandardne do 30 dní od termínu zmeny. |
4. Zabezpečenie supportu (podpory) ubytovacieho modulu v univerzitnom informačnom systéme. |
4.1. Ubytovací modul musí zabezpečovať: |
4.1.1. organizáciu ubytovania študentov v študentských domovoch (cca 5 lokalít, s možnosťou ďalšieho rozširovania), |
4.1.2. import údajov o študentoch z AIS2/LDAP, |
4.1.3. evidenciu predubytovania s možnosťou: |
4.1.3.1. podania prihlášky na ubytovanie, |
4.1.3.2. elektronického dokladovania špeciálnych dôvodov na ubytovanie s možnosťou schvaľovania/zamietnutia, |
4.1.3.3. zohľadňovania vzdialenosti bydliska študenta na základe tabuliek vzdialeností a časovej náročnosti dochádzania (vrátane ročnej aktualizácie tabuliek vzdialeností a časovej dostupnosti, realizácia prostredníctvom servisných hodín ), |
4.1.3.4. výberu izieb podľa počtu lôžok, pohlavia a pod., |
4.1.3.5. výberu konkrétnej izby už ubytovaného študenta, |
4.1.3.6. definovania viacerých vĺn predubytovania, |
4.1.3.7. definovania konkrétnej izby ubytovacou referentkou, |
4.1.4. zostavovanie poradovníkov ubytovania na základe priemeru, vzdialenosti a špeciálnych dôvodov, |
4.1.5. možnosť ubytovania pre študentov 1. ročníka na základe potvrdenia návratky, |
4.1.6. workflow pre platby: |
4.1.6.1. študent na základe ubytovania dostáva platobný predpis, úhradu je možné realizovať bankovým prevodom alebo v hotovosti, |
4.1.6.2. systém podporuje automatizované párovanie platieb zo Štátnej pokladnice, z poštových poukážok (VAKUP) a pokladne, |
4.1.6.3. evidencia uhradených, resp. meškajúcich platieb pre študenta po prihlásení do systému, |
4.1.6.4. generovanie pokút vrátane automatického generovania pokút za omeškanie platby, |
4.1.6.5. študent používa pre platbu rovnaký variabilný symbol ako pri ostatných platbách univerzite, |
4.1.7. možnosť tlače ubytovacieho preukazu a potvrdenia o ubytovaní, |
4.1.8. možnosť administrácie výpožičiek inventára, |
4.1.9. možnosť aktualizácie cenníkov ubytovania ako aj stanovenia individuálnej ceny ubytovania, |
4.1.10. možnosť informovať študentov o všetkých predpisoch platieb a úhradách, |
4.1.11. obsahuje výstupy pre informácie o voľných kapacitách, ubytovaných študentoch, finančné a pokladničné zostavy vhodné pre spracovanie analýzy na úrovni izieb, poschodí a študentských domovoch ako aj za celú univerzitu, |
4.1.12. architektúra systému dostatočne flexibilná a otvorená pre ďalšie úpravy v budúcnosti a požiadavky zo strany objednávateľa v Nitre na základe pevnej hodinovej sadzby, |
4.1.13. začiatok riešenia kritických požiadaviek v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín, |
4.1.14. začiatok riešenia bežných požiadaviek v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní. |
5. Implementácia interných predpisov objednávateľa (prostredníctvom servisných hodín). |
6. Konzultácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zabezpečenie prístupu do univerzitného informačného systému (licencia) | mesiac | 12 | ||
2. Support (podpora) modulu spisovej služby | mesiac | 12 | ||
3. Support (podpora) ubytovacieho modulu | mesiac | 12 | ||
4. Implementácia interných predpisov objednávateľa | servisná hodina | 40 | ||
5. Konzultácie | konzultačná hodina | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Počet registratúrnych záznamov a spisov | min. 30 000 ročne |
2. Počet používateľov | max. 300 osôb |
3. Medziročné spracovanie: | |
3.1. umožniť otváranie nových registratúrnych denníkov na začiatku každého kalendárneho roka a uzatváranie týchto denníkov ku koncu kalendárneho roka predpísaným spôsobom, | |
3.2. prevedenie neuzavretých spisov z predchádzajúceho kalendárneho roka do nového roka cez preprotokolovanie (neuzavretý spis so svojim evidenčným číslom nadväzuje na novo otvorený spis s novým evidenčným číslom). | |
4. Termíny riešenia požiadavky: | |
4.1. začiatok riešenia kritických požiadaviek v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín, | |
4.2. začiatok riešenia bežných požiadaviek v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní. | |
5. Plne funkčná testovacia verzia pre potreby odskúšania systému | najneskôr do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
6. Zaškolenie zástupcov objednávateľa | najneskôr do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
7. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi | najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky |
8. Preklopenie údajov z predchádzajúceho obdobia | najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky |
9. Webový prehliadač | IE, Chrome, Firefox, Opera |
10. Používaný operačný prípadne databázový systém na serveroch | Windows Server 2013, Oracle, Linux |
11. Požiadavky na HW a SW pre serverové riešenie: | |
11.1. komunikácia s ostatnými systémami: min. REST API, SOAP API, databázové pohľady, | |
11.2. dátové úložisko: relačná databáza s podporou SQL, možnosť prístupu správcu k údajom databázy na čítanie, | |
11.3. komunikácia s používateľom prostredníctvom webového rozhrania – systém umožňuje prístup z interného a externého prostredia webu cez štandardné porty (80, 8080), | |
11.4. prístup do systému prostredníctvom LDAP univerzity, | |
11.5. objednávateľ nemá doménu rovnakej pracovnej skupiny (cookie basic autentifikácia), | |
11.6. hierarchické prideľovanie oprávnení, možnosti prepínať používateľa na pohľad podriadeného používateľa v rámci hierarchie, | |
11.7. slovenská mutácia aplikácií. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci oprávnenie realizovať požadované služby, |
1.2. doklad - Certifikát MV SR o zhode informačného systému s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry, |
1.3. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.4. prepočet celkovej ceny s DPH aj bez DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, ktoré bude mať za následok udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zák. č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. |
6. Cena zahŕňa: |
6.1. cenu za serverovú licenciu na dobu 12 mesiacov, |
6.2. cenu za support pre oba moduly na dobu 12 mesiacov, |
6.3. cenu za predpokladaný počet servisných hodín v rámci implementácie počas trvania zmluvy, |
6.4. cenu za predpokladaný počet konzultačných hodín. |
7. Ceny sú maximálne počas trvania zmluvy, zníženie cien je prípustné aj bez odsúhlasenia objednávateľom. |
8. Systém fakturácie: |
8.1. objednávateľ neposkytuje preddavok na predmet plnenia podpory užívateľov, |
8.2. objednávateľ zaplatí dodávateľovi dohodnutú cenu licencie po spustení ostrej prevádzky na základe vystavenej faktúry, |
8.3. objednávateľ zaplatí dodávateľovi dohodnutú cenu za support modulu spisovej služby po spustení ostrej prevádzky na základe vystavenej faktúry, |
8.4. objednávateľ zaplatí dodávateľovi dohodnutú cenu za support ubytovacieho modulu po spustení ostrej prevádzky na základe vystavenej faktúry, |
8.5. objednávateľ zaplatí dodávateľovi dohodnutú cenu za servisné hodiny a konzultačné hodiny štvrťročne, t.j. faktúra sa vystaví v nasledujúci štvrťrok po štvrťroku, v ktorom sa uskutočnila implementácia a konzultácia, |
8.6. k faktúre musí byť priložený servisný list alebo obdobný doklad potvrdený zástupcom objednávateľa, |
8.7. doklad k fakturácii musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v mieste sídla dodávateľa, |
8.8. v prípade, ak dodávateľ má miesto sídla mimo Slovenskej republiky v rámci členských štátov EÚ, zmluvná cena zahŕňa cenu za predmet plnenia bez DPH a DPH vo výške 20 %, pričom dodávateľ bude fakturovať cenu bez DPH a dôjde k preneseniu daňovej povinnosti na objednávateľa. |
9. Objednávateľ požaduje sprístupniť systém na ostrú prevádzku 1.1.2018. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy objednávateľom, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2018 09:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 súbor
27 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 09:43
13.11.2017 10:00
13.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 21:15 - Vstupná ponuka | 27 600,00 | € | Cena s DPH |
06.11.2017 21:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: