36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36011843
Varínska tlačiareň/ELEKTRO AB s.r.o.
Hrnčiarska 223, Varín, 01303, SVK
Výroba a tlač kalendárov
grafický návrh, tlač, nástenný kalendár, stolový kalendár
Tovar, Služba
1. NÁSTENNÝ KALENDÁR NA ROK 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Nástenné kalendáre na rok 2018 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástenný farebný kalendár na rok 2018 | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tvorba grafického návrhu na nástenný farebný kalendár | titulka, jednotlivé listy, kalendárium. Podklady na návrh poskytne objednávateľ |
Výroba, tlač a dodanie | 500 ks nástenných farebných kalendárov na rok 2018 |
Formát | A3 |
Kvalita papiera | 200 g |
Papier | recyklovaný |
Titulná fotografia | farebná - poskytne objednávateľ |
Farebné fotografie na 12 mesiacov | 12 ks poskytne objednávateľ |
Kartón zo spodu s farebnými logami | potlač/polep kartónu s logami objednávateľa |
Viazaný | špirálou |
V nástennom kalendári bude uvedený | rok, mesiac, týždeň, deň, meniny, sviatky, fotky a popis k fotkám dodá objednávateľ |
2. STOLOVÝ KALENDÁR NA ROK 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové kalendáre na rok 2018 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový farebný kalendár s kartónovým podstavcom na rok 2018 | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tvorba grafického návrhu na stolový farebný kalendár | titulka, jednotlivé listy, kalendárium. Podklady na návrh poskytne objednávateľ. |
Výroba, tlač a dodanie | 500 ks stolových farebných kalendárov s kartónovým podstavcom na rok 2018 |
Potlač kartónu | potlač/polep kartónu s textom a logami objednávateľa |
Formát | A4 |
Výška zloženého kalendára | 18,5 cm |
Výška kalendária | 15 cm |
Viazaný | špirálou |
Titulná fotografia | farebná - poskytne objednávateľ |
Farebné fotografie na 52 týždňov | 52 ks + text poskytne objednávateľ |
Z tvrdšieho papiera | jeden list naviac (trhateľné puzzle)- návrh dodá objednávateľ |
Kvalita papiera | 135 g |
Papier stolového kalendára | recyklovaný |
V stolovom kalendári bude uvedený | rok, mesiac, týždeň, deň, meniny, sviatky, symboly mesiaca, znamenia zverokruhu, fotky a popis k fotke dodá objednávateľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ dodá logá, fotky, popis k fotkám a všetky potrebné materiály v digitálnej podobe, ostatné bude vlastná tvorba dodávateľa - po dohode s objednávateľom. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi odkonzultovaný vlastný grafický návrh na farebný nástenný a farebný stolový kalendár na rok 2018 e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa. Návrh dodávateľa bude obsahovať povinné logá a ekologický námet. |
Dodávateľ je povinný priebežne komunikovať s objednávateľom a riadiť sa pokynmi objednávateľa. |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. Finálne odsúhlasenie podkladov pre tlač kalendárov musí byť potvrdené písomne e-mailom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ po odsúhlasení grafického návrhu doručí do 5 pracovných dní objednávateľovi bezplatne vzorku požadovaných kalendárov (z každého 1 ks). Vzorky budú objednávateľom prekontrolované po formálnej stránke a porovnané podľa funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy. |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek podľa funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade ak podľa názoru objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy objednávateľ predložené vzorky dodávateľovi nevráti ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodanie predmetu zmluvy aj v digitálnej podobe. Dodávateľ udeľuje objednávateľovi súhlas na použitie predmetu zákazky bezvýhradne a územne, časovo a vecne neobmedzene za účelom nerušeného užívania v súlade s podmienkami stanovenými zákonom č. 185/2015 Z.z. Autorským zákonom v znení neskorších predpisov. Odmena v zmysle uvedeného zákona je súčasťou zmluvnej ceny. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží funkčnú a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorázovo v plnom počte kusov. |
Zmluvná cena uzatvorená v zmluve je konečná a sú v nej zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou celého predmetu zmluvy vrátane grafického vyhotovenia, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej , resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.12.2017 08:00 — 08.12.2017 17:00
1 000,00 ks
2 525,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 08:58
10.11.2017 09:30
10.11.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 21:11 - Vstupná ponuka | 2 520,00 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: