00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
30879515
Bystrík Igaz - BIBO DESIGN
Horný Šianec 223, Trenčín, 91101, SVK
Roll Up s potlačou
Roll Up, potlač, banner, plachta
Tovar, Služba
1. Banner s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač a výmena bannera v roll up držiaku podľa vlastného návrhu, ktorý už verejný obstarávateľ vlastní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet bannerov (plachiet) | ks | 9 | ||
Šírka bannera (plachty) | cm | 85 | ||
Výška bannera (plachty) | cm | 205 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Potlač na banner (plachtu) | návrh potlače spracuje dodávateľ po konzultácii s objednávateľom po zazmluvnení zákazky |
Výmena bannerov v roll up držiakoch | áno |
Materiál banneru (plachty) | polypropylénová fólia |
2. Roll Up s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba, tlač bannera podľa návrhu objednávateľa spolu s roll up napínacím systémom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll up napínací systém | ks | 1 | ||
Počet bannerov (plachiet) | ks | 1 | ||
Šírka bannera (plachty) | cm | 85 | ||
Výška bannera (plachty) | cm | 205 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Potlač na banner (plachtu) | návrh potlače spracuje dodávateľ po konzultácii s objednávateľom po zazmluvnení zákazky |
Materiál banneru (plachty) | polypropylénová fólia |
Názov |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť výmenu bannerov v roll up-och, ktoré už veerejný obstarávateľ vlastní. |
Objednávateľ požaduje vyzdvihnutie roll up systémov dodávateľom, výmenu bannerov, dopravu vymenených bannerov v roll up-och a späť do sídla verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodanie roll up-u spolu s bannerom do sídla verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ poskytne spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením každej potlače - e mailom kontaktnej osobe za účelom odsúhlasenia. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.11.2017 08:00 — 20.11.2017 14:00
1,00 celok
520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 10:49
09.11.2017 11:00
09.11.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 10:57 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena bez DPH |
06.11.2017 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: