Z201758432
OF-149120
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Obojsmerné letenky z Viedne do Malagy (Španielsko) s prestupom v Amsterdame a späť z Malagy (Španielsko) do Viedne bez prestupu
letenka, letecká doprava
Služba
1. Obojsmerné letenky z Viedne do Malagy (Španielsko) s prestupom v Amsterdame a späť z Malagy (Španielsko) do Viedne bez prestupu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava zamestnancov. |
2. Spojenie z Viedne do Malagy (Španielsko) s prestupom v Amsterdame a späť z Malagy (Španielsko) do Viedne bez prestupu. |
3. Ekonomická trieda. |
4. Obojsmerné letenky. |
5. Fakturácia v slovenskom jazyku v listinnej podobe poštou. |
6. Vystaviť letenky elektronicky. |
7. Odlet z Viedne do Amsterdamu dňa 11.12.2017 o 12:15 hod. Prílet do Amsterdamu dňa 11.12.2017 o 14:10 hod. |
8. Odlet z Amsterdamu do Malagy dňa 11.12.2017 o 16:30 hod. Prílet do Malagy dňa 11.12.2017 o 19:30 hod. |
9. Cesta späť: Odlet z Malagy do Viedne dňa 15.12.2017 o 20:30 hod. Prílet do Viedne dňa 15.12.2017 o 23:40 hod. |
10. Maximálna čakacia doba pri prestupe 2,5 hod. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
11. Vrátane príručnej batožiny. | |
12. Vrátane batožiny v batožinovom priestore | do 23 kg |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam s jednotkovými cenami zaokrúhlenými na 2 desatinné miesta. |
1.2. zoznam s presnými odletovými časmi. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, ktoré bude mať za následok udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
4. V cene letenky je zahrnuté aj poistenie storna leteniek. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zák. č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej budú uvedené údaje o cestujúcich. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy objednávateľom, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.11.2017 08:00 — 05.12.2017 15:00
3,00 ks
850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2017 08:15
09.11.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: