00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
36320854
mmcité2 s. r. o.
Brnianska 2, Trenčín, 911 01, SVK
Mestské exteriérové lavičky
lavičky, sedenie
Tovar, Služba
1. Mestské exteriérové lavičky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mestské exteriérové stohovateľné lavičky. Určené pre pohodlné sedenie min. 3 osôb. |
Vysoko odolné voči nepriaznivému počasiu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Exteriérová lavička obdĺžnikového tvaru | ks | 50 | ||
Rozmer lavičky - dĺžka | mm | 1650 | 1800 | |
Rozmer lavičky - šírka | mm | 395 | 430 | |
Rozmer lavičky - výška | mm | 460 | 480 | |
Hmotnosť lavičky | kg | 20 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Charakter konštrukcie | zváraná oceľová konštrukcia tvorená sedadlom z drevených dosiek s drážkovaním upevnených pomocou nerezových vrutových spojov, konštrukcia opatrená plastovými klzákmi |
Konštrukcia lavičky | kostru lavičky tvorí zváraná konštrukcia z trubiek obdĺžnikového profilu o rozmere min. 30 x min. 15x min.1,5 mm z výpalkov hrúbky min. 5mm |
Konštrukcia lavičky - materiál | oceľ (nerezová oceľ je neprípustný materiál) |
Povrchová úprava konštrukcie lavičky | oceľová konštrukcia musí byť pred koróziou chránená ochrannou vrstvou zinku, požadovaná vrstva zinku s min. hrúbkou 80µm a práškovým vypaľovaným lakom s min. hrúbkou 80µm NDFT |
Farebnosť oceľovej konštrukcie | RAL 9007 |
Sedadlo lavičky | pozostáva z min. 22 ks dosiek s drážkovaním obdĺžnikového prierezu s rozmerom min. 67x min. 20 mm, min. dĺžka 380mm, rozmer sedacej plochy min. 1579 x min. 380mm |
Sedadlo lavičky - materiál | kvalitné agátové drevo odolné voči poveternostným vplyvom, škodcom, hnilobe, plesniam, hmyzu a vandalizmu, požadovaná hustota agátového dreva min. 740kg/m3 |
Vizuálna kontrola a test adhéznosti | v súlade s STN EN ISO 2409:2008 al. ekvivalentom |
Stohovateľnosť | lavičky musia byť stohovateľné v minimálnom počte 4 kusov a to spôsobom, aby bola zaručená bezpečnosť |
Zabránenie mechanickému poškodeniu | každá lavička musí byť pri prevoze zabezpečená proti poškodeniu a to takým materiálom, ktorý zabráni jej poškriabaniu, preliačeniu alebo inému znehodnoteniu konštrukcie alebo sedacej časti |
Funkčnosť | výrobok musí byť kompletný, plne funkčný a vyskúšaný, nesmie sa jednať o žiaden prototyp, vyrobený v požadovaných parametroch, funkčnosť musí byť dodávateľom plne garantovaná |
Normy a Nariadenia: | výrobok musí spĺňať všetky normy a bezpečnostné nariadenia platné v SR a EU |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady na tovary, služby, práce súvisiace s predmetom tejto zmluvy, t.z., Dodávateľ nie je oprávnený požadovať v súvislosti s dodaním predmetu tejto zmluvy žiadne ďalšie platby nad rámec zmluvnej ceny. |
Obstarávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy. |
Dodávateľ zároveň predloží podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
V prípade ak úspešný uchádzač nie je výrobca lavičiek, predloží do 48 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu z EKS, bez vyzvania, na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári doklad, ktorým preukáže budúce nadobudnutie predmetu tejto zmluvy (napr. cenová ponuka, zmluva o budúcej zmluve a pod.) |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie plnohodnotnej vzorky plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie lavičky do 48 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu z EKS, bez vyzvania, na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Ak lehota bude v deň pracovného pokoja alebo v štátny sviatok, predkladá sa na nasledujúci pracovný deň po takomto dni. |
Na predloženej vzorke verejný obstarávateľ odkontroluje všetky požiadavky na predmet zákazky, vrátane požadovanej funkčnosti. Vzorka sa stane súčasťou zmluvného plnenia v prípade, že bude verejným obstarávateľom prijatá na základe vyhodnotenia požiadaviek na predmet zákazky vrátane funkčnosti a zostane u verejného obstarávateľa na základe preberacieho protokolu. Podľa takejto prijatej vzorky bude verejný obstarávateľ posudzovať splnenie požiadaviek na predmet zákazky v rámci dodania celého zmluvného plnenia. |
Ak Dodávateľ bezplatne nepredloží vzorku požadovanú Objednávateľom alebo ak podľa názoru Objednávateľa predložená vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska odstúpiť od zmluvy. V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložená vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vzorku Dodávateľovi nevráti, ale si ju ponechá ako súčasť dokumentácie k verejného obstarávaniu a ako dôkaz, že predložené vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky požadovanej Objednávateľom. |
Podľa čl. XVIII ods. 18.2 písm.t) Obchodných podmienok elektronického trhoviska platí: Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak si vyhradil v Zmluve právo na poskytnutie vzorky, ktorá Dodávateľom nebola poskytnutá alebo podľa názoru Objednávateľa nezodpovedá Špecifikácii. |
Výrobok musí byť certifikovaný, čo je úspešný uchádzač povinný preukázať príslušným certifikátom pri predložení plnohodnotnej vzorky. |
Tovar musí byť dodaný ako nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený tovar. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred jeho dodaním. |
Obstarávateľ trvá na dodržaní všetkých technických parametrov predmetu zákazky, použití uvedených materiálov, uvedenej farebnosti a ostatných požiadaviek. |
Záruka na predmet zákazky - min.24 mesiacov, ak Dodávateľ neposkytuje dlhšiu záručnú dobu. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, príp. ušlý zisk a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Mierové námestie 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.11.2017 09:00 — 20.12.2017 14:00
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
10 299,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2017 09:05
13.11.2017 09:00
13.11.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2017 16:20 - Vstupná ponuka | 10 156,80 | € | Cena s DPH |
13.11.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 033,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: