00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36582051
EQUILIBRIA, s.r.o.
Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK
Tlač vedeckých publikácií a časopisu
publikácia, monografia, učebnica,časopis, tlač, tlačiarenská služba
Tovar, Služba
1. 1. Tlač monografie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač monografie a jej konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním monografie vrátane, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácie v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Tlač monografie | náklad v ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Formát | rozmer 160 x 240 mm |
1.2.Väzba | V8 šitá |
1.3. Povrchová úprava obálky | matné lamino |
1.4. Papier obálky | 135 g NP |
1.5. Farebnosť obálky | 4+0 obálka, 1+1 vnútro |
1.6. Papier vnútra | 80g BO |
1.7. Rozsah | 664 strán + obálka |
2. 2. Tlač učebnice pre základné školy
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač učebnice a jej konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním učebnice vrátane, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácie v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Tlač vysokoškolskej učebnice | náklad v ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Formát | A5 |
2.2. Väzba | V8 |
2.3. Povrchová úprava obálky | matné lamino |
2.4. Papier obálky | 135g NP |
2.5. Farebnosť obálky | 4+0 obálka, 1+1 vnútro |
2.6. Papier vnútra | 80g BO |
2.7. Rozsah | 90-120 + obálka |
3. 3. Tlač časopisu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač časopisu a jeho konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním časopisu vrátane, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácie v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Tlač časopisu | náklad v ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. Formát | A5 (148 x 210 mm) |
3.2. Väzba | V2 lepená |
3.3. Povrchová úprava obálky | lesklé lamino |
3.4. Papier obálky | 250g NP |
3.5. Papier vnútra | 80g BO |
3.6. Farebnosť obálky | 4+0 obálka, 1+1 vnútro |
3.7. Rozsah | 149 strán + obálka |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien pre každú položku bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
1.4. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu FSC alebo iného rovnocenného certifikátu |
1.4.1. Ak dodávateľ nie je držiteľom certifikátu FSC, ale pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky v rámci spracovateľského reťazca FSC, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu FSC a že dodávateľ je schopný pri dodaní vytlačeného predmetu zákazky predložiť objednávateľovi doklady preukazujúce, že výrobok je certifikovaný FSC |
pokr. k bodu 1.4.1. ( napr. faktúra a dodací list s FCS autorizovaným číselným kódom certifikovaného dodávateľa jeho subdodávateľa alebo iným vyhovujúcim spôsobom). |
1.5. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
1.5.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 9001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 9001. |
1.6.doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
1.6.1.Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 14001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 14001. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou: tlač, grafické spracovanie, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, prípadne iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Termín realizácie dodávky najneskôr do 30.11.2017. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
7.1. baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
7.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
13.11.2017 08:00 — 30.11.2017 15:00
1,00 súbor
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2017 09:03
08.11.2017 09:00
08.11.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2017 09:31 - Vstupná ponuka | 3 300,00 | € | Cena bez DPH |
06.11.2017 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: