• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2017 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2017 14:33
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2017 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2017 16:00

Detail zákazky Z201758144

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2017 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2017 14:33
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2017 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2017 16:00

Základné údaje

Z201758144

OF-148700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3190657

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

10822232

Mráz Jaroslav - INSEKT

Ťahanovská 32, Košice, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vzdušná dezinfekcia, dezinsekcia, deratizačné služby, riedenie a dodávka dezinfekčných roztokov

Dezinfekcia, dezinsekcia, deratizácia, dezinfekčné roztoky

  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vzdušná dezinfekcia, dezinsekcia, deratizačné služby, riedenie a dodávka dezinfekčných roztokov
Funkcia
Vzdušná dezinfekcia priestorov a vzduchotechniky, dezinsekcia a deratizácia priestorov, nákup a riedenie dezinfekčných roztokov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vzdušná dezinfekcia priestorov za 12 mesiacov m3 70.000
Vzdušná dezinfekcia vzduchotechniky za 12 mesiacov ks 16
Dezinsekcia za 12 mesiacov m2 10 000
Deratizácia za 12 mesiacov m2 10 000
Nástrahové staničky ks 80
Dezinfekčný roztok Pedox 1% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 120
Dezinfekčný roztok Pedox 2% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 400
Dezinfekčný roztok Pedox 3,5% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 400
Dezinfekčný roztok Pedox 5% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 20
Dezinfekčný roztok Pedox 10% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 15
Dezinfekčný roztok Pedox 30% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej liter 10
Dezinfekčný roztok Formalín 10% alebo ekvivalent na báze kyseliny formaldehydu liter 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dezinfekčné roztoky Pedox alebo ekvivalent bandasky 1-litrové, 2-litrové a 5- litrové podľa požiadaviek objednávateľa
Dezinfekčný roztok Formalín alebo ekvivalent bandaska 10-litrová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vzdušná dezinfekcia vzduchotechniky a priestorov na ploche a vo frekvencii určenej objednávateľom.
Dezinsekcia všetkých priestorov objednávateľa (izby, chodby, sociálne zariadenia, sály, prípravovňa stravy, strojovne, sklady, technický suterén, kancelárie, archív) podľa požiadaviek a vo frekvencii určenej objednávateľom. V prípade dezinsekcie izieb je potrebné odtiahnuť nábytok a urobiť postreky aj vnútorných častí postelí.
Deratizácia určených priestorov objednávateľa ( chodby, strojovne, suterén, sklady, archív, technický suterén, sociálne zariadenia) podľa požiadaviek a vo frekvencii určenej objednávateľom.
Priestory pri vchode, kde bude vykonaná deratizácia, budú označené výstražnou nálepkou s uvedením názvov použitých prípravkov.
Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky a musia spĺňať príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Poskytnutie služby bude v priestoroch a termínoch určených podľa požiadaviek objednávateľa.
Poskytnutie služby bude do 24 hodín od doručenia požiadavky (objednávky), v súrnych prípadoch do 2 hodín.
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonané odborne spôsobilými osobami.
Poskytovateľ zabezpečí likvidáciu odpadu, ktorý vznikol pri vykonávaní služieb, vrátane uhynutých hlodavcov.
Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný ako aj operatívny zásah v súlade s určeným termínom objednávateľa.
Poskytovateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta poskytovania služieb.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené ku protokolom o poskytnutých službách.
V cene za poskytnuté služby/tovar musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s vykonaním služieb/dodaním tovaru, vrátane dopravy a nie je možné ich počas platnosti Zmluvy navyšovať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať služby/tovary aj nad rámec uvedených údajov v technickej špecifikácii (plochy, objem, počet návnad a litre roztokov) v prípade potreby, avšak iba do výšky zamluvnenej ceny za celý predmet zákazky.
Bezprostredne po vykonaní služieb poskytovateľ vyhotoví písomný odovzdávajúci protokol s presným uvedením vykonaných služieb na základe skutočnosti. Deň podpisu protokolu je dňom ukončenia zásahu.
V prípade, že po vykonaní deratizácie bude naďalej výskyt hlodavcov, objednávateľ bude požadovať vykonať deratizáciu opätovne do 24 hodín od nahlásenia bezodplatne.
Obidve zmluvné strany musia bez meškania písomne informovať druhú zmluvnú stranu o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Do 2 týždňov od zásahu, objednávateľ požaduje vykonať kontrolu priestorov, kde bol zásah vykonaný (na náklady poskytovateľa), z dôvodu zistenia účinnosti zásahu.
V prípade nákupu tovarov - dezinfekčných roztokov - ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ní
poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
Platba za poskytnutú službu/dodanie tovaru sa uskutoční bezhotovostným bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o poskytnutí služby/dodací list potvrdený oboma zmluvnými stranami na základe skutočnosti.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady faktúry sa považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
Za služby/tovary navyše s právom poskytovateľa na ich zaplatenie sa nebudú považovať také služby/tovary, ktoré poskytovateľ pri spracovaní svojej ponuky mal z pohľadu svojej odbornosti kalkulovať do ceny za službu/tovar v rozsahu predmetu zákazky. Takéto služby/tovary je poskytovateľ povinný vykonávať ako súčasť plnenia predmetu zákazky na vlastné náklady.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru v prípade, že plnenie nebolo dostatočné a v požadovanom množstve.
Poskytnutie služby bude na základe čiastkových objednávok. Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať poskytnutie služieb v plnom rozsahu.
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto Zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Poskytovateľ písomne oznámi objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy všetkých subdodávateľov na predmet zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Úspešný uchádzač doručí objednávateľovi cenník podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky - vzor je v prílohe. Ak v tabuľke ostane nevyplnený údaj o jednotkovej cene, objednávateľ to bude považovať za službu dodávanú bez požiadavky o finančnú úhradu. Ďalej uchádzač nemôže do tabuľky vsúvať ďalšie riadky ani stĺpce. V prípade, že tak urobí, nebudeme akceptovať rozpočet a odstúpime od Zmluvy za nesplnenie podmienky objednávateľa.
Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje, že je držiteľom všetkých platných certifikátov a osvedčení, ktoré potvrdzujú jeho technickú a odbornú spôsobilosť na výkon predmetu zákazky.
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 525 ods. 2 Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z tohto zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Názov Upresnenie
Poskytovateľ dodrží všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky. Nedodržanie špecifikácie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy, požadovanie náhrady škody od poskytovateľa a vystavenie negatívnej referencie.
Poskytovateľ a subdodávateľ je oprávnený poskytovať požadovanú službu a dodávať požadovaný tovar a sú zapísaní v Registri konečných užívateľov výhod. Nesplnenie ktorejkoľvek s uvedených podmienok je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy.
Do 3 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy doručí Poskytovateľ tabuľku s presným  rozpisom jednotkových cien, s uvedením dátumu vypracovania rozpisu, mena, priezviska a podpisu osoby, ktorá ho vypracovala a pečiatky poskytovateľa. Nesplnenie tejto podmienky je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje, že je držiteľom všetkých platných certifikátov a osvedčení, ktoré potvrdzujú jeho technickú a odbornú spôsobilosť na výkon predmetu zákazky.
Navrhnutá hodnota Doplniť: Vyžaduje sa súhlas na prepravu a zhromažďovanie nebezpečných odpadov nepresahujúci územný obvod dodávateľa, popr. presahujúci územný obvod dodávateľa, ak sa jedná o dodávateľa mimo územného obvodu odberateľa. Vyžaduje sa potvrdenie podľa zákona č. 39/2007 Z.z. a nariadenia ES 1069/2009 súhlas na sklad VŽP kategórie 1 – uhynuté hlodavce z deratizačnej činnosti a musia byť splnené podmienky podľa zákona č. 355/2007 Z.Z. – súhlas na tieto sklady z RÚVZ a zároveň je nutné predložiť doklad o pridelení úradného čísla COLC/CAD schválenie prevádzkarní ŠVPS SR

doplnenie v zmysle zákona

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP č. 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

16.11.2017 08:00 — 16.11.2018 15:30

1,00 kompletne

19 428,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2017 14:38

09.11.2017 14:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2017 14:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 487
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2017 09:25 - Vstupná ponuka 19 428,00 € Cena s DPH
07.11.2017 20:48 - Najvýhodnejšia ponuka 19 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS