17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
50367447
František Nemec STAVREM s.r.o.
Boldocká 1, Senec, 90301, SVK
Dodávka a montáž madiel na steny chodieb.
Zdravotnícke zariadenie, zariadenie sociálnych služieb, antibakteriálne PVC, vysokoleštený nerez, antibakteriálny povrch, bezpečnosť pohybu
Stavebná práca, Tovar
1. Dodávka a montáž madiel na steny chodieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvýšenie bezpečnosti pohybu pacientov po chodbách zdravotníckeho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový počet madiel. | ks | 68 | ||
Priemer kruhových madiel v rozsahu | mm | 40 | 50 | |
Osová vzdialenosť medzi konzolami uchytenia | mm | 400 | 1300 | |
Počet kotviacich bodov na konzolu | počet | 2 | ||
Osová vzdialenosť madla od steny | mm | 60 | 80 | |
Hrúbka steny madla vrátane povrchovej úpravy, prevedenie antibakteriálne PVC | mm | 2 | 4 | |
Hrúbka steny madla, prevedenie leštená nerez | mm | 1,5 | 3 | |
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 500/4 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 3000/2 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1950/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1000/3 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 3450/2 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1650/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2450/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2700/2 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 3100/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1350/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2800/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2500/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 4050/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2800/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1250/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2150/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 4150/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 4250/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 5100/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2000/2 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 3150/3 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2650/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 750/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 1400/1 | ||
Madlo žlté alebo leštená nerez | L/ks | 2250/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1450/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2050/2 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 500/4 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 950/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 3250/3 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1750/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2250/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1550/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2450/2 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 3350/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1150/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 3500/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2650/2 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 4050/2 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2510/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1250/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2000/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 4350/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 4900/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 3600/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 4750/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 2550/1 | ||
Madlo modré alebo leštená nerez | L/ks | 1000/1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kruhové madlá | skladané zo systémových častí, alebo zvárané z nerezovej ocele |
- | pevné uchytenie na stenu konzolami |
- | kotvenie konzol na stenu chemickými kotvami |
- | osová vzdialenosť od steny na všetkých madlách rovnaká |
- | končenie jednotlivých madiel systémovým ohybom alebo nerezovým kolienkom ukončeným zátkou, nie otvorený profil |
- | spájanie dielov madiel systémové alebo zvárané s preleštením zvarov do vysokého lesku |
Povrchové úpravy: | oceľ s antibakteriálnym oteru odolným PVC alebo vysokoleštený nerez |
Akosť nerezového materiálu minimálne: | AISI304 |
Farebná úprav: | Žltá a modrá podľa rozpisu, alebo vysokoleštený nerez |
Dĺžka madiel kótovanie podľa prílohy - výkres.pdf : | hodnota L = v mm |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie v priestoroch objednávateľa. |
Dodávateľ si zameria skutočné rozmery madiel u objednávateľa pre realizáciou. |
Ak nastane potreba uzavrieť zmenu zmluvy, dodatok, Objednávateľ bude postupovať v súlade § 18 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a ak nedochádza k podstatnej zmene pôvodnej zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy bez ohľadu na hodnotu tejto zmeny. |
Dodávateľ poskytne maximálnu súčinnosť pri svojej činnosti na predmete diela pre zabezpečenia chodu zdravotníckeho oddelenia, nevyhnutného zásobovania a ostatných potrieb objednávateľa na mieste realizácie. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť pri plnení zmluvy v rozsahu dodržania technologických postupov. |
Za likvidácia vzniknutého odpadu a spôsob likvidácie podľa zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch zodpovedá dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady likvidáciu a odvoz odpadu vzniknutého pri plnení zmluvy. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na mieste realizácie poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného riešenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, použitého materiálu a údajmi deklarujúcimi technické parametre . |
Dodávateľ je povinný spracovať návrh na vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Dodávaný materiál musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
Požadujeme slovenské certifikáty o použitých materiáloch |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Záručná doba za stavebné práce a použitý materiál začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu. |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo emailom Dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie zákazu nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania ako aj za svojich dodávateľov, ktorí sa podieľali na predmetnej dodávke tovaru, práce, služby. |
Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie a objekty Objednávateľa, ktoré sa nachádzajú v priamom styku so stavebnými prácami. |
Pred začatím prác je Dodávateľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Dodávateľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti Dodávateľa. |
Zamestnanci Dodávateľa, subdodávateľa alebo osoby nachádzajúce sa na stavenisku v pracovnej dobe majú povinnosť sa na požiadanie podrobiť dychovej skúške poverenému pracovníkovi Objednávateľa. |
Pri porušení predpisov zamestnancom dodávateľa, subdodávateľa v oblasti BOZP a hlavne používania omamných a psychotropných látok na pracovisku Dodávateľ zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 500€ za každý zistený prípad porušenia. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín vykonanie diela a dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne preberací protokol - dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru vykonanie prác, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, návod na použitie a údržbu. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania. vykonania prác a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu inštalácie, prác, kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru, vykonaním diela, poskytnutím služby má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru, vykonaných prác alebo poskytnutia služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Materiál/komponenty pre vykonanie diela musia byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované |
Názov | Upresnenie |
Záruka na použitý materiál minimálne | 24 mesiacov |
Záručná doba na stavebné práce | 60 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
08.11.2017 13:43 — 22.12.2017 13:43
1,00 sada
6 918,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2017 13:44
06.11.2017 13:45
07.11.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 10:44 - Vstupná ponuka | 6 900,00 | € | Cena bez DPH |
06.11.2017 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: