36145068
Kysucká knižnica v Čadci
Ul. 17. novembra 1258, Čadca, 02201, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za OM 4101478394; POD: SKSPPDIS010510001179 od 1.1.2018 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. | MWh | 184,78 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POD: SKSPPDIS010510001179 | druh tarify – M7 |
Názov |
1. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s jej dodávkou. |
3. Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberného miesta objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom DS, za dodržania právnych predpisov. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so službami obchodníka s dodaním tovaru, ceny za komoditu ako takú, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
7. Cena bude uhradená v mene Euro. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. |
8. Požaduje sa predložiť presná špecifikácia celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. (Do 5 pracovných dní odo dňa zverejnenia zmluvy) |
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu. |
12. Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM. |
13. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
14. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
15. Úhrada za dodaný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku mesačne na základe faktúry vystavenej dodávateľom podľa harmonogramu budúcich platieb za opakované dodávky. Splatnosť faktúr 15 dní. |
16. Fakturačné podmienky pre odberné miesto POD: SKSPPDIS010510001179 - druh tarify "M7": Objednávateľ bude mesačne uhrádzať faktúry na základe harmonogramu preddavkových platieb, vypracovaného dodávateľom z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu v tejto tarife, počas príslušného roka. Po skončení vyhodnocovacieho obdobia dodávateľ zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu, najneskôr do 10 dňa nasledujúceho mesiaca. |
17. Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu. |
18. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
19. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2018 00:00 hod. a koncom do 31.12.2018 24:00 hod. |
20. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, |
b) kópiu Čestného prehlásenia o platnosti zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na dané obdobie, |
c) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva) na jednotlivé časti, spôsob jej výpočtu a presnú špecifikáciu nákladových položiek pre druh tarify M7, |
d) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail). |
21. !!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom, môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo VO na dobu 3 roky. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Ul. 17. novembra 1258, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
8 172,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2017 11:08
09.11.2017 09:00
09.11.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 08:38 - Vstupná ponuka | 8 080,30 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 545,53 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: