• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2017 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2017 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2017 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2017 13:55

Detail zákazky Z201758108

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2017 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2017 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2017 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2017 13:55

Základné údaje

Z201758108

OF-148753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3188896

Objednávateľ

00492736

Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť

Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK

Dodávateľ

35772581

MediaTech Central Europe, a. s.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nahrávacie zariadenia (audio) pre revízorov+zariadenia na archiváciu audiozáznámov

nahrávacie zariadenia

  • 32332300-2 - Zariadenia na záznam zvuku

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nahrávacie zariadenia (audio) pre revízorov + zariadenia na archiváciu audiozáznámov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nahrávacie zariadenia ks 41
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hlasová digitalizácia 12 bit or 8 bit
Vzorkovacia frekvencia 5kHz – 24 kHz
Kompresia 4bit ADPCM
Formát nahrávania hlasu WAV
Súborový systém FAT32
Externá pamäť microSD/SDHC (128 GB max.)
Napájanie v rozsahu 2,9V-16 V
Zabudovaná batéria Min. 350mAh
Spotreba energie a vzorkovacie frekvencie: ADPCM       12bit
Plánovač - pohotovostný režim 0.6mA        0.6mA
VAS - pohotovostný režim 0.9mA         0.9mA
8kHz 3.3mA         4.2mA
16kHz 5.0mA         7.1mA
24kHz 6.4mA         9.6mA
44kHz 11.7mA        18mA
Maximálne rozmery v mm 45x85x30
Klip na zavesenie nahrávača na vrecko, opasok a pod. áno
Softvér na spracovanie, konfiguráciu a dešifrovanie nahrávok áno
Veľkosť SDHC micro karty - vymeniteľná
Nabíjací adaptér áno
Šetrenie energie a pamäťového priestoru.Ochrana nahraných súborov pred neoprávneným počúvaním ( šifrovanie nahrávky).Jednoduché ( intuitivné ) ovládanie ( bez multifunkčných tlačítok).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Uchádzač predloží výpis z obchodného registra
2.Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia.
3.Vrátane dopravy na miesto plnenia.
4.Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia Zmluvy.
5.Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 3 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy.
6.Dodávateľ je povinný dodať tovar do 3 dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy na dodanie tovaru.
7.Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať dodávaný predmet zákazky. Ak budú počas prehliadky dodaného tovaru zistené vady tovaru, Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa.
9.Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať dodávaný predmet zákazky. Ak budú počas prehliadky  dodaného tovaru zistené vady tovaru, Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa.
10.Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi.
11.Faktúra je splatná do 60 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok,splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň.
12.Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre.
13. Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH.
14. Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po výzve Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia tejto výzvy.
15. Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy.
16. Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
17.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa.
19. Postúpenie pohľadávky / záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené.
20. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2017 13:20

41,00 ks

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2017 13:21

08.11.2017 12:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2017 13:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2017 17:56 - Vstupná ponuka 39 999,00 € Cena bez DPH
08.11.2017 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 39 979,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS