00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
44413467
B2B Partner s.r.o.
Šulekova 2, Bratislava, 81106, SVK
Nábytok - kancelárske kreslo
nábytok, kreslo
Tovar, Služba
1. Nábytok - kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
kreslo do kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelárske kreslo | ks | 1 | ||
celková výška | cm | 115 | 120 | |
Výška sedadla | cm | 50 | 55 | |
Hĺbka sedadla | cm | 50 | 52 | |
Šírka sedadla | cm | 54 | 56 | |
Výška operadla | cm | 70 | 72 | |
Výška podrúčky nad sedadlom | cm | 0 | 21 | |
Stred opierky nad sedadlom | cm | 20 | 21 | |
Nosnosť | kg | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | ekokoža |
Farba čalúnenia | sivá |
ergonomicky tvarované | áno |
Typ mechaniky | hojdacia mechanika s možnosťou aretácie v základných polohách a nastavením tuhosti hojdania |
Podpierky rúk- čalúnené, odklápacie | áno |
Kolesá | univerzálne, potiahnuté tvrdou bielou gumou pre mäkké aj tvrdé podlahy |
Kríž | plastový |
nastavenie výšky plynovým piestom | áno |
Názov |
Vrátane dopravy, odstránenia a likvidácie obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nepoškodený v originálnom obale. |
Tovar musí spĺňať po vizuálnej stránke požiadavku objednávateľa podľa obrazovej prílohy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (návod na používanie v slovenskom alebo českom jazyku a pod.). |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia. |
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min 24 mesiacov. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokladov, nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar v lehote plnenia podľa technickej špecifikácie objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s následkom odstúpenie od zmluvy a udelenia negatívnej referencie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
10.11.2017 12:14 — 14.11.2017 12:00
1,00 ks
228,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2017 12:15
07.11.2017 12:13
07.11.2017 12:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2017 16:26 - Vstupná ponuka | 216,00 | € | Cena s DPH |
03.11.2017 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 216,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: