• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2017 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2017 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2017 13:50

Detail zákazky Z201758089

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2017 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2017 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2017 13:50

Základné údaje

Z201758089

OF-148202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3192416

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

31673911

METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice

Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stomatologická súprava

Stomatologická súprava, pľuvadlový blok, stolík lekára,

  • 33711790-1 - Zubné súpravy
  • 33130000-0 - Zubné nástroje a prístroje a nástroje a prístroje na podriadené špecializácie
  • 33110000-4 - Zobrazovacie zariadenia na zdravotnícke, stomatologické a veterinárne účely

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stomatologická súprava
Funkcia
1. Dodanie a montáž Ovládacieho panelu- stolíka lekára s možnosťou osadenia 5 svetelných  nástrojov s bičovým prevedením s dosahom 90 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Hadica turbínky so svetlom s rýchlospojkou s LED svetlom a reguláciou chladenia na rýchlospojke, s možnosťou doplnenia pieskovača alebo pneumatického OZK na rýchlospojku lekárom kus 1
2. Bezuhlíkový svetelný mikromotor, z toho jeden mikromotor s funkciou ENDO kus 2
2.1. Mikromotor s funkciou ENDO s otáčkami ot/min 100 40 000
3. Piezoled -odstraňovač zubného kameňa so svetlom LED a min. s tromi koncovkami. 4 rôzne výkonové krivky špeciálne pre endo ošetrenia. kus 1
4. Striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou. kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Požiadavka na stolík lekára •    Tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov - Nerezové prevedenie.
1.2. Požiadavka na stolík lekára •    Snímateľné a autoklávovateľné držiaky stolíka lekára.
1.3. Požiadavka na stolík lekára •    Výškovo nastaviteľný stolík lekára
1.4. Požiadavka na stolík lekára •    Nastavitelný display pre nastavovanie funkcií na nástroje s možnosťou až pre 6 rôznych lekárov a ovládanie funkcií  kresla pacienta.
1.5. Požiadavka na stolík lekára •    Možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor.
1.6. Požiadavka na stolík lekára •    Možnosť doplnenia negatoskopu na stolík lekára
1.7. Požiadavka na stolík lekára •    Vysoká ergonomia práce.
2.1. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    Pľuvadlový blok upevnený na kresle, s možnosťou laického otočenia  pre lekára pracujúceho ľavou rukou, behom dvoch minút.
2.2. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    Otočná pľuvadlová keramická misa. Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára.
2.3. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    Veľká aj malá odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia 3F striekačky a prípadne intraorálnej kamery. Sací systém Venturi
2.4. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    Filtre na čistenie odsávacích hadíc
2.5. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    So systémom DVGW na čistú vodu pre okruh pacienta.
2.6. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    A zabudovaný systém na dezinfekciu odsávacích hadíc.
2.7. Požiadavka na pľuvadlový blok: •    Keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná.
3.1. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Programovateľné kreslo – min. 5 programy, s možnosťou ovládania zo stolíka    lekára, z ramena asistenta a z nožného ovládača.
3.2. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Opierka hlavy výškovo nastaviteľná  a sklápateľná  jednou rukou s otočným gombíkom.
3.3. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Kreslo výškovo nastaviteľné od 350mm do 830mm elektrický pohonom. Mäkké Soft čalúnenie kresla.
3.4. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Možnosť polohovania kresla do jednej roviny.
3.5. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Pravá aj ľavá  opierka rúk.
3.6. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Štart – stop systém na krátke zastavenie odsávania pri ošetrení bez potreby uložiť odsávacie hadice do držiaka nástrojov.
3.7. Požiadavka na kreslo pacienta: •    Nožný ovládač s možnosťou ovládania kresla, nástrojov a ich funkcií.
4.1. Požiadavka na súpravu a svietidlo: •    Operačné svietidlo na súpravu – päťbodové LED svietidlo, s možnosťou prepínania na kompo mód pre prácu s polymerizačnými hmotami a laser mód pre  práci s laserom.
4.2. Požiadavka na súpravu a svietidlo: •    Svietidlo umiestnené na pantografickom ramene.
4.3. Požiadavka na súpravu a svietidlo: •    Energoblok zabudovaný v podstave kresla
5.1. Požiadavka na kompresor: •    Bezolejový dvojvalcový kompresor v integrovanej odhlučnenej  skrinke s objemom vzdušníka min. 25L a intergrovaním chladením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky.
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný.
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístroja.
4. Lehota dodania 30 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava".
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
6. Splatnosť faktúry 90 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa:
7.a) - prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja.
7.b) - CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie.
7.c) - vyhlásenie o zhode.
7.d) - potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského.
7.e) - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka.
7.f) - ŠÚKL kód, ak je priradený overený prostredníctvom databázy.
7.g) - predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy.
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy.
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia.
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby.
12. Nástup na servis do 2 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu.
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov.
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni.
15. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Stomatologická súprava" objednávateľovi najneskôr do tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava", ktorá bude dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Stomatologická súprava", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi.
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie - Stomatologická súprava" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS.
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie.
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
24. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
25. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
26. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy:
26.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
26.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
27. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy:
27.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
27.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
27.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci.
28. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
29. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
30. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
30.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
30.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
30.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
30.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Satinského 7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.11.2017 08:00 — 27.12.2017 15:00

1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky

19 397,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2017 10:50

10.11.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2017 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2017 08:20 - Vstupná ponuka 19 297,00 € Cena bez DPH
10.11.2017 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 19 247,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS