44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
31673911
METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK
Stomatologická súprava
Stomatologická súprava, pľuvadlový blok, stolík lekára,
Tovar, Služba
1. Stomatologická súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie a montáž Ovládacieho panelu- stolíka lekára s možnosťou osadenia 5 svetelných nástrojov s bičovým prevedením s dosahom 90 cm. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hadica turbínky so svetlom s rýchlospojkou s LED svetlom a reguláciou chladenia na rýchlospojke, s možnosťou doplnenia pieskovača alebo pneumatického OZK na rýchlospojku lekárom | kus | 1 | ||
2. Bezuhlíkový svetelný mikromotor, z toho jeden mikromotor s funkciou ENDO | kus | 2 | ||
2.1. Mikromotor s funkciou ENDO s otáčkami | ot/min | 100 | 40 000 | |
3. Piezoled -odstraňovač zubného kameňa so svetlom LED a min. s tromi koncovkami. 4 rôzne výkonové krivky špeciálne pre endo ošetrenia. | kus | 1 | ||
4. Striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou. | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Požiadavka na stolík lekára | • Tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov - Nerezové prevedenie. |
1.2. Požiadavka na stolík lekára | • Snímateľné a autoklávovateľné držiaky stolíka lekára. |
1.3. Požiadavka na stolík lekára | • Výškovo nastaviteľný stolík lekára |
1.4. Požiadavka na stolík lekára | • Nastavitelný display pre nastavovanie funkcií na nástroje s možnosťou až pre 6 rôznych lekárov a ovládanie funkcií kresla pacienta. |
1.5. Požiadavka na stolík lekára | • Možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor. |
1.6. Požiadavka na stolík lekára | • Možnosť doplnenia negatoskopu na stolík lekára |
1.7. Požiadavka na stolík lekára | • Vysoká ergonomia práce. |
2.1. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • Pľuvadlový blok upevnený na kresle, s možnosťou laického otočenia pre lekára pracujúceho ľavou rukou, behom dvoch minút. |
2.2. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • Otočná pľuvadlová keramická misa. Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára. |
2.3. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • Veľká aj malá odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia 3F striekačky a prípadne intraorálnej kamery. Sací systém Venturi |
2.4. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • Filtre na čistenie odsávacích hadíc |
2.5. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • So systémom DVGW na čistú vodu pre okruh pacienta. |
2.6. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • A zabudovaný systém na dezinfekciu odsávacích hadíc. |
2.7. Požiadavka na pľuvadlový blok: | • Keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná. |
3.1. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Programovateľné kreslo – min. 5 programy, s možnosťou ovládania zo stolíka lekára, z ramena asistenta a z nožného ovládača. |
3.2. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Opierka hlavy výškovo nastaviteľná a sklápateľná jednou rukou s otočným gombíkom. |
3.3. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Kreslo výškovo nastaviteľné od 350mm do 830mm elektrický pohonom. Mäkké Soft čalúnenie kresla. |
3.4. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Možnosť polohovania kresla do jednej roviny. |
3.5. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Pravá aj ľavá opierka rúk. |
3.6. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Štart – stop systém na krátke zastavenie odsávania pri ošetrení bez potreby uložiť odsávacie hadice do držiaka nástrojov. |
3.7. Požiadavka na kreslo pacienta: | • Nožný ovládač s možnosťou ovládania kresla, nástrojov a ich funkcií. |
4.1. Požiadavka na súpravu a svietidlo: | • Operačné svietidlo na súpravu – päťbodové LED svietidlo, s možnosťou prepínania na kompo mód pre prácu s polymerizačnými hmotami a laser mód pre práci s laserom. |
4.2. Požiadavka na súpravu a svietidlo: | • Svietidlo umiestnené na pantografickom ramene. |
4.3. Požiadavka na súpravu a svietidlo: | • Energoblok zabudovaný v podstave kresla |
5.1. Požiadavka na kompresor: | • Bezolejový dvojvalcový kompresor v integrovanej odhlučnenej skrinke s objemom vzdušníka min. 25L a intergrovaním chladením. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístroja. |
4. Lehota dodania 30 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Splatnosť faktúry 90 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) - prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
7.b) - CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) - vyhlásenie o zhode. |
7.d) - potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) - ŠÚKL kód, ak je priradený overený prostredníctvom databázy. |
7.g) - predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 2 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni. |
15. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Stomatologická súprava" objednávateľovi najneskôr do tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava", ktorá bude dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Stomatologická súprava", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Stomatologická súprava" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie - Stomatologická súprava" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
25. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
26. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
26.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
26.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
27. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
27.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
27.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
27.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
28. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
29. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
30. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
30.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
30.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
30.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
30.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Satinského 7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2017 08:00 — 27.12.2017 15:00
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
19 397,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2017 10:50
10.11.2017 13:00
10.11.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2017 08:20 - Vstupná ponuka | 19 297,00 | € | Cena bez DPH |
10.11.2017 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 247,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: