50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie leteckej prepravy a cestovného poistenia pre zahraničné pracovné cesty
letenky, služby súvisiace s prepravou osôb, cestovné poistenie, storno poistenie leteniek
Služba
1. Zabezpečenie leteckej prepravy a cestovného poistenia pre zahraničné pracovné cesty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie leteniek a služieb súvisiacich s prepravou osôb na základe samostatných písomných (e-mailových) objednávok Objednávateľa, v predpokladanom množstve 45 leteniek spolu s cestovným poistením a storno poistením. |
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb pre potreby Objednávateľa v rámci Európy. Súčasťou zákazky je aj zabezpečenie cestovného poistenia cestujúcich, storno poistenie letenky, online check-in a odoslanie elektronických lístkov ku každej letenke Objednávateľovi na kontaktný e-mail. Presné dátumy, časy a mená cestujúcich budú upresnené vždy v samostatnej e-mailovej objednávke. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť vyhľadávanie optimálneho a najlacnejšieho leteckého spojenia, prieskumom ponúk všetkých leteckých spoločností (prostredníctvom 24 hodinového on-line systému), odporučenie trasy, okamžitú rezerváciu leteniek a služby súvisiace s cestovným poistením osôb. |
Podľa požiadaviek Objednávateľa zabezpečiť cestovné poistenie prepravovaných osôb a storno poistenie vystavenej letenky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná letenka Viedeň - Brusel | ks | 42 | ||
Spiatočná letenka Viedeň - Tallinn | ks | 2 | ||
Spiatočná letenka Viedeň - Paríž | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Medzinárodné letisko, priamy let, spiatočný let. | |
Všetky lety budú požadované v ekonomickej triede. | |
Dodávateľ zabezpečí online check-in a odošle objednávateľovi ku každej letenke elektronické lístky. |
Názov |
Dodávateľ je povinný na základe telefonickej alebo e-mailovej požiadavky Objednávateľa predložiť najneskôr do 3 hodín od doručenia požiadavky e-mailom na dohodnuté adresy návrh minimálne troch najvýhodnejších ponúk prepravy spolu s cenovou kalkuláciou, presným časovým rozpisom letov (odlety, prílety, uvedenie mena leteckej spoločnosti a prípadne ďalšie informácie), z ktorých si Objednávateľ vyberie. |
V prípade, ak v Objednávateľom požadovanom termíne nebude možný priamy let, Dodávateľ vždy predloží Objednávateľovi varianty možností letu na medzinárodné letisko s čo najmenším počtom prestupov, v čo najkratšom trvaní. |
Službu cestovného poistenia prepravovaných osôb a storno poistenia letenky zabezpečí Dodávateľ v obdobnom režime ako u leteniek. |
Objednávateľ je oprávnený zrušiť, resp. stornovať alebo zmeniť všetky rezervácie leteniek pred vystavením letenky bez účtovania poplatku. Vystavením letenky sa rozumie zakúpenie letenky u konkrétneho leteckého prepravcu, o čom je Objednávateľ informovaný formou e-mailu. |
Objednávateľ sa nezaväzuje objednať letenky v rozsahu požadovanom v Technickej špecifikácií predmetu zákazky, ide o predpokladané lety. Počet letov do jednotlivých destinácií sa môže v priebehu plnenia zmeniť. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť alebo zrušiť rezerváciu vystavenej letenky a dodávateľ zabezpečí storno postenie vystavenej letenky do výšky 80 % z ceny letenky. |
Cena letenky zahŕňa všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä letiskové a palivové poplatky, ceny za prepravu podpalubnej batožiny a pod. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre potreby Objednávateľa poskytnúť nepretržité 24 hod. asistenčné služby a pomoc pri riešení reklamácií. |
V celkovej hodnote zmluvy je zahrnutá výška ceny 45 ks leteniek (definovaných v technickej špecifikácii predmetu zmluvy), cestovné poistenie, storno poistenie letenky a odplata, ktorá zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s poskytovaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
Informácie získané pri poskytovaní služieb nesmie Dodávateľ bez súhlasu Objednávateľa poskytovať tretím osobám, ani inak rozširovať. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet cien jednotlivých leteniek (3 destinácie, spolu 45 ks leteniek) s uvedením ich maximálnych cien a cien cestovného poistenia, ktoré v súhrne nesmú prekročiť celkovú hodnotu zákazky. Maximálna výška stanovených cien jednotlivých leteniek a cestovného poistenia je pre Dodávateľa záväzná po celú dobu trvania zmluvy. |
V prípade objednávky, kedy Dodávateľ nebude objektívne schopný poskytnúť letenku za cenu nižšiu ako uvedenú v položkovitom rozpočte, informuje o tom Objednávateľa, pričom Objednávateľ môže, ale nemusí takúto cenu odsúhlasiť. |
Dodávateľ nie je oprávnený v priebehu trvania zmluvy faktúrovať Objednávateľovi vyššiu cenu letenky ako bola stanovená v aktualizovanom položkovitom rozpočte podľa predchádzajúcich bodov osobitných požiadaviek na plnenie, okrem prípadu v bode 12. Porušenie tejto požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť Objednávateľovi kontaktné údaje na osobu, resp. osoby oprávnené prijímať objednávky. |
V prípade financovania z prostriedkov EÚ je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a príslušnej Zmluvy o NFP. |
Názov | Upresnenie |
Cestovné poistenie: | |
liečebné náklady | do 200.000 € |
ošetrenie zubov | 100 €/ 1 zub, max 300€ |
prevoz telesných pozostatkov | do 10.000 € |
úrazové positenie | trvalé následky úrazu do 20.000 € |
poistenie batožiny | do 1.000 € |
oneskorené dodanie batožiny leteckou spoločnosťou | min. 24 hod., do 300 € |
Poistenie storna vystavenej letenky | do 80 % z ceny letenky |
Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
3
45,00 ks
29 633,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2017 11:37
08.11.2017 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2017 15:47 - Vstupná ponuka | 29 633,00 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: