36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby a kancelárska technika
kancelárske potreby, kancelárska technika
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby a kancelárska technika
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby, kancelárska technika na aktivity projektu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske potreby | súbor | 1 | ||
Laminátor | kus | 1 | ||
Tonery | kus | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 Kancelárske potreby | 1 súbor |
1 Kancelárske potreby - šanón pákový | A4 PVC široký 8 cm - 20 kusov |
1 Kancelárske potreby - šanón pákový | A4 PVC úzky 6 cm - 20 kusov |
1 Kancelárske potreby - euroobal A4 | 100 ks/bal. lesklé, 50 mic - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Euroobal rozšírený | 22x30 cm 25 ks/bal lesklé, 120 mic - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Náboje do zošívačky | zošívačka malá 24/6 - 1 krabica/1000 ks - 2 krabice |
1 Kancelárske potreby - Rozraďovač kartónový | 12 dielny viacfarebný A4 s eurodierovaním - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Rozraďovač PVC | A4 20 dielny - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Ceruzka | grafitová HB - 2 - nelámavá - 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - Zvýrazňovač | 1-5 mm sada 4 ks - 5 sád |
1 Kancelárske potreby - Centropen na CD | Liner 2606, 0,5 mm - 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - Centropen 8566 | permanentný popisovač čierna, červená, zelená, modrá - 4 kusy |
1 Kancelárske potreby - Lepiaca páska priesvitná | 2 cm, 33 metrov - 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - Lepiaca páska priesvitná | 5 cm, 66 metrov - 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - spony listové | 50 mm, 100ks/kr. - 10 krabičiek |
1 Kancelárske potreby - lepidlo tyčinka | 22g/1 ks - 5 kusov |
1 Kancelárske potreby - Vyťahovač spojov | 2 kusy |
1 Kancelárske potreby - DVD-R | 4,7 GB, 10 ks/bal - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Výkres A4 | 50 kusov |
1 Kancelárske potreby - Výkres A3 | 50 kusov |
1 Kancelárske potreby - Kancelársky papier A4 | min. 80g, biely min. 500 listov v balení - 25 balení, vhodný do laserovej tlačiarne |
1 Kancelárske potreby - Kancelársky papier A3 | min. 80g, biely min. 500 listov v balení - 1 balenie, vhodný do laserovej tlačiarne |
1 Kancelárske potreby - Rýchloviazač | formát A4, plastový s priehľadnou prednou stranou, závesný s eurodierovaním, rôzne farby -60 kusov |
1 Kancelárske potreby - Zošívačka | veľkokapacitná zošívačka , kapacita zošívania min. 70 listov, spony 23/8 - 10 mm - 1 kus |
1 Kancelárske potreby - Náboje do zošívačky | 23/8mm, 1 kr/1000 ks - 1 krabica |
1 Kancelárske potreby - Náboje do zošívačky | 23/10mm, 1 kr/1000 ks - 1 krabica |
1 Kancelárske potreby - samolepiaci blok | rozmery: 76x76 mm, min. 100 lístkov v jednom bloku, farba - žltá/neónová alebo iné - 20 blokov |
1 Kancelárske potreby - Samolepiaci blok malý | rozmery 51x38 mm, min. 100 lístkov v jednom bloku, 3 ks v balení, farba žltá/neónová alebo iné - 20 balení |
1 Kancelárske potreby - Korekčný lak | rýchloschnúci lak, skrutkovací uzáver so štetcom, objem min 20 ml. - 2 kusy |
1 Kancelárske potreby - Korekčné pero | šírka stopy max 1mm, min. 8ml balenie - 2 kusy |
1 Kancelárske potreby - Guľôčkové pero | guľôčkové pero Stabilo Marathon 318 alebo ekvivalent, šírka stopy max 0,38 mm, farba tuhy - modrá - 20 kusov |
1 Kancelárske potreby - gélový roller | gélový roller Stabilo alebo ekvivalent, súprava 4 farieb, šírka stopy max. 0,5 mm, protišmykový úchyt - 10 balení |
1 Kancelárske potreby - Baliaci papier | min. 70cmx100 cm - 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - Guma | dvojdielna guma na grafitové čiary a atrament alebo iný ekvivalent - 6 kusov |
1 Kancelárske potreby - visačka so závesným systémom | 10 kusov |
1 Kancelárske potreby - PVC pohár na kávu | hnedý 2 dcl, 100 ks/bal. - 10 balení |
1 Kancelárske potreby - PVC pohár na vodu | 2 dcl, 100 ks/bal. - 10 balení |
1 Kancelárske potreby - Kuchynské servítky | rozmery min. 30x30 cm, biele, počet kusov v balení - min. 100 - 5 balení |
1 Kancelárske potreby - Miešadlo na kávu | min. 11 cm - 1000 kusov |
1 Kancelárske potreby - Kuchynské utierky XXL | min. jednovrstvové, návin min. 100 metrov v rolke - 4 rolky |
1 Kancelárske potreby - laminovacie fólie | Fellowes alebo ekvivalent, 216x303 A4: 80 mic, 100ks/bal. - 1 balenie; 100mic, 100ks/bal - 1 balenie; 125 mic, 100 ks/bal. - 1 balenie |
2 Laminátor | 1 kus |
2 Laminátor | max. veľkosť dokumentu - A4, laminovacia šírka - 240 mm, sila dokumentu - max. 0,6 mm, hrúbka laminovacej fólie - 80-125 mikrónov, rýchlosť laminácie - min. 300 mm/min, zahrievacia doba - max. 1 minút |
2 Laminátor | počet laminovacích valcov - 2, záruka - min. 24 mesiacov |
3 Tonery | 5 kusov |
3 Tonery | kompatibilné s OKI ES3452: 2 ks - black, 1 ks - yellow, 1 ks - magenta, 1 ks - cyan, počet výtlačkov min. 6000 strán |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodanie do 14 dní odo dňa obdržania informácie od objednávateľa o nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Faktúra musí obsahovať text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Plnenie Zmluvy s úspešným uchádzačom ako dodávateľom nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi poskytovateľom finančného príspevku z EÚ a ŠR SR a príjemcom pomoci. |
V prípade, ak nedôjde k uzavretiu Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, je objednávateľ oprávnený od Zmluvy s úspešným uchádzačom ako dodávateľom odstúpiť. Účinky odstúpenia od Zmluvy s úspešným uchádzačom ako dodávateľom nastávajú okamihom doručenia odstúpenia dodávateľovi. |
Objednávateľ bude bezodkladne informovať dodávateľa o nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.11.2017 00:00 — 01.03.2018 00:00
1,00 súbor viď Predmet zákazky
1 022,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2017 11:25
10.11.2017 12:00
10.11.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2017 14:58 - Vstupná ponuka | 1 022,70 | € | Cena s DPH |
10.11.2017 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 022,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: