00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Písací papier a fotopapier
papier, kancelársky papier, fotopapier
Tovar, Služba
1. Písací papier a fotopapier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích zariadení a na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Písací papier A4 biely, nie recyklovaný | rozmer v mm | 210x297 | ||
1.1. Písací papier A4 biely, nie recyklovaný | CIE | 146 | ||
1.2. Písací papier A4 biely, nie recyklovaný | opacita/nepriehľadnosť v % | 90 | ||
1.3. Písací papier A4 biely, nie recyklovaný | gramáž v g/m2 | 80 | ||
1.4. Písací papier A4 biely, nie recyklovaný, množstvo | počet balení po 500 hárkov | 1000 balení | ||
------------------------------------------------ | ----------- | ------ | ---------- | |
2. Písací papier A3 biely, nie recyklovaný | rozmer v mm | 420x297 | ||
2.1. Písací papier A3 biely, nie recyklovaný | CIE | 146 | ||
2.2. Písací papier A3 biely, nie recyklovaný | opacita/nepriehľadnosť v % | 90 | ||
2.3. Písací papier A3 biely, nie recyklovaný | gramáž v g/m2 | 80 | ||
2.4. Písací papier A3 biely, nie recyklovaný, množstvo | počet balení po 500 hárkov | 10 | ||
------------------------------------------------- | ------------ | ------------ | ----------- | |
3. Fotopapier A4 matný, do atramentovej tlačiarne | gramáž v g/m2 | 170 | ||
3.1. Fotopapier A4 matný, do atramentovej tlačiarne, množstvo | počet listov | 100 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi nový predmet zákazky uvedený v špecifikácii vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v opakovaných dodávkach v rozsahu a kvalite uvedenej v špecifikácii požadovaného množstva položiek na základe čiastkových objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, miesto dodania. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, záväzné budú presné množstvá a položky uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. Je povolené neodobratie ako aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek predmetu zákazky počas zmluvnej lehoty, prípadne objednanie ekvivalentného výrobku alebo výrobku neuvedeného v položkách, len ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Predpokladá sa periodicita/frekvencia čiastkových objednávok raz za 3-4 mesiace v lehote uvedenej v čiastkovej objednávke. Čiastková objednávka môže byť písomná alebo e-mailová. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v meste Košice. |
7. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštou doručiť objednávateľovi katalóg, prospekt, opis položiek zoznamu dodávaného tovaru (ak nim disponuje) a podpísaný a opečiatkovaný položkovitý rozpočet zmluvy, prípadne jeho skén, s presným popisom jednotlivých položiek vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštou oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštou oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu skutočne dodaného predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
12. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zákazky z dôvodu preukázateľných vád (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek, poškodený obal a pod.). |
13. Na základe tejto zmluvy objednávateľ môže vyhotovovať čiastkové objednávky buď do vyčerpania dohodnutého maximálneho celkového rozsahu plnenia alebo do uplynutia zmluvnej lehoty, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Uvedené sa vzťahuje na celkový uvedený požadovaný počet položiek, to znamená, ak množstvo konkrétnej položky bude počas zmluvnej lehoty vyčerpané a nastane potreba ho opäť objednať, je to v zmluvnej lehote možné, pokiaľ existujú nevyčerpané iné zmluvné položky, prípadne aspoň jedná nevyčerpaná položka. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania aj vtedy, ak hodnota všetkých zmien je nižšia ako finančný limit podľa § 5 v závislosti od typu zákazky a zároveň je nižšia ako 10% hodnoty zmluvy, ak u objednávateľa v zmluvnej lehote nastane dôvodná potreba, príčom zmena zmluvy bude písomná. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, aj v prípade podstatného porušenia zmluvy, t.j. nedodržanie záväzku plnenia predmetu zákazky v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
14.11.2017 08:00 — 31.08.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
3 097,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2017 10:49
10.11.2017 10:10
10.11.2017 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2017 11:08 - Vstupná ponuka | 3 096,00 | € | Cena s DPH |
06.11.2017 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 096,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: