30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46889647
Vespas, s. r. o.
Prečín 173, Prečín, 018 15, SVK
oprava strešnej krytiny - b. č. 42
oprava strešnej krytiny
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. oprava strešnej krytiny - b. č. 42
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava živičnej krytiny (vo výmere 940,60 m2), výmena klampiarskych prvkov (strešné žľaby, zvody, háky, kolená), náter atiky, demontáž a montáž bleskozvodu. |
Konštrukčná výška objektu - 3 metre. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strecha: | - | - | ||
1. Očistenie povrchu strechy | m2 | 940,60 | ||
2. Oprava trhlín a bublín 5 % | m2 | 47,03 | ||
3. Zhotovenie penetračného náteru s materiálom | m2 | 940,60 | ||
4. Zhotovenie krytiny natavením | m2 | 940,60 | ||
5. SBS modifikovaný pás s posypom, nosnou vložkou so sklenej tkaniny s plošnou hm. 200g/m2 - dodávka | m2 | 1 034,66 | ||
Komíny: | - | - | ||
6. Výmena odvetrávacích komínkov 200 mm (demontáž + dodávka + montáž) | ks | 32 | ||
Oprava klampiarskych prvkov: | - | - | ||
7. Demontáž žľabov r. š. 330 mm | bm | 98,50 | ||
8. Dodávka žľabov FeZn hr. 0,55 mm r. š. 330 mm | bm | 98,50 | ||
9. Montáž žľabov FeZn hr. 0,55 mm r. š. 330 mm | bm | 98,50 | ||
10. Demontáž zvodov Ø 120 mm | bm | 52,00 | ||
11. Dodávka FeZn zvodu hr. 0,55 mm Ø 120 mm | bm | 52,00 | ||
12. Montáž zvodov FeZn hr. 0,55 mm Ø 120 mm | bm | 52,00 | ||
13. Výmena žľabových hákov (demontáž, dodávka, montáž) | ks | 92 | ||
14. Výmena S kolien Ø 120 mm (demontáž, dodávka, montáž) | ks | 5 | ||
15. Výmena výtokových kolien Ø 120 mm (demontáž, dodávka, montáž) | ks | 8 | ||
Nátery: | - | - | ||
16. Očistenie atiky | m2 | 69,35 | ||
17. Náter atiky - 1x základ, 2 x vrchný | m2 | 69,35 | ||
18. Odvoz odpadu | súb. | 1,00 | ||
19. Demontáž + montáž bleskozvodu | súb. | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vecný časový harmonogram prác do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykonať dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, oborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý materiál. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá minimálne 36 mesiacov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo emailom dodávateľovi. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať poverenému pracovníkovi objednávateľa. |
Miesto vykonania diela: Mierovo. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na opravu, montáž a OP a OS podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP, na VTZ elektrické. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenie (vydané na osobu) podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. v rozsahu § 24 - revízny technik Vyhlášky 508/2009 Z. z. elektrické vrátane bleskozvodov. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vojenský útvar 3030, Mierovo, Mierovo, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
13.11.2017 07:00 — 17.01.2018 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
20 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2017 12:25
09.11.2017 08:30
09.11.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2017 14:04 - Vstupná ponuka | 20 892,00 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 17:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: