00647683
Centrum sociálnych služieb TAU
Turie 296, Turie, 01312, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z. z., Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 s ktorou sa mení vyhláška 24/2013 Z. z., Nariadenie vlády 211/2010 a 317/2007 Z. z.) |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie od 01.01.2018 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba | MWh | 145 | ||
Vysoká tarifa VT | MWh | 120 | ||
Nízka tarifa NT | MWh | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto | Turie 296, 013 12 Turie |
EIC kód odberného miesta | 24ZSS7225196000Q |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny rok |
Sadzba za distribúciu elektriny | C5 dvojpásmová sadzba |
Produkt | 2 T Normál |
Istič | nad 3 x 50 A do 3 x 63 A vrátane |
Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou a distribúciou elektrickej energie ( min.: dodávka silovej elektriny, spotrebná daň pre VT a NT, platba za distribuované množstvo elektriny vo VT, platba za distribuované množstvo elektriny v NT, tarifa za straty pri distribúcii, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, mesačná platba za príkon - istič nad 3 x 50 A do 3 x 63 A vrátane, DPH) | Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na presne definované objemy v technickej špecifikácii |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi tu uvedenými podmienkami, platnými OPET a platnými OUEP. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť za odberateľa všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta (OM) odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete a dodržiavanie platných právnych predpisov. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
5. Cena bude stanovená v zmysle čl. V ods. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny. |
6. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET a platných OUEP. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny za všetky jednotlivé položky. Vyplnená a dodávateľom podpísaná "Kalkulácia celkovej ceny" je v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP. Dodávateľ v nej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie, |
- "Kalkulácia" musí obsahovať najmä: a)- cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Cena bude uhradená v mene Euro. |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel. |
13. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
14. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
15. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
16. Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. |
17. Fakturačné a platobné podmienky pre odberné miesto: 24ZSS7225196000Q: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby - preddavky vo výške 100 % predpokladanej ceny mesačnej dodávky elektriny do príslušného odberného miesta počas príslušného vyhodnocovacieho roka. Vyhodnocovacie obdobie začína 01.01.2018 a trvá do 31.12.2018. K výške preddavku je pripočítaná DPH podľa všeobecne záväzných právnych predpisov... |
...Údaje o preddavkových platbách za odobratú ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu oznámi dodávateľ odberateľovi zaslaním Faktúry - Dohoda o platbách za odobratú ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu na kalendárny rok 2018 (obdobie február až december 2018)... |
...Odberateľ uhrádza preddavok vždy mesačne jednou splátkou tak, aby bola pripísaná na účet dodávateľa najneskôr k 15. dňu kalendárneho mesiaca... |
...Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení vyhodnocovacieho obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny do príslušného OM. Vyúčtovacia faktúra pri platbe preddavkov v rovnomernej výške je splatná do 14 dní odo dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry. Dodávateľ zašle odberateľovi vyúčtovaciu faktúru najneskôr do 12. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca, t. j. v januári 2019. Odberateľ je povinný uhradiť nedoplatok / Dodávateľ je povinný vrátiť prípadný preplatok na účet dodávateľa / odberateľa v termíne do 14 dní odo dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry. |
18. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
19. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, t. j. obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 01.01.2018 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. |
20. Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
22. V prípade prekročenia objemu odberu elektrickej energie počas zmluvného obdobia bude dodávateľ pri navýšenom odbere účtovať cenu za jednotku tak, ako bude uvedené v predloženej "Kalkulácií". |
23. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
24. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
25. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ predloží odberateľovi nasledovné doklady do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) meno a kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií, |
b) Kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
c) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území Stredoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie |
d) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
26. Ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
27. Dodávateľ je povinný oznámiť odberateľovi najneskôr 30 kalendárnych dní vopred prerušenie distribúcie elektriny do odberného miesta. |
28. Predpokladaná spotreba bola vypočítaná zo skutočne odobratého množstva za január až december roku 2016. |
Turie 296, 013 12 Turie, Turie, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 celkom
26 425,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2017 10:08
09.11.2017 13:30
09.11.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2017 14:35 - Vstupná ponuka | 26 416,98 | € | Cena s DPH |
08.11.2017 17:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 153,46 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: