42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
35792281
Mediaprint - Kapa Pressegrosso, a.s.
Stará Vajnorská 9, Bratislava, 83104, SVK
Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám
noviny, denníky, periodiká, časopisy médiá
Tovar, Služba
1. Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám
|
|
---|---|
Funkcia |
Predplatné dodávky domácej tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám |
a) dodávanie vybraných titulov domácej tlače v rozsahu vydaní a periodicite dodávaných titulov, t. j. všetky čísla vydaní požadovaných titulov v období podľa písmena d) |
b) zabezpečenie a doručenie tlače na adresu objednávateľa |
c) zabezpečenie nepretržitých online prístupov k vybraným elektronickým médiám pre definované IP adresy v období podľa písmena d) |
d) pri položkách číslo 1-6 dodávanie vybraných titulov domácej a zabezpečenie online prístupov na obdobie od 01.11.2017 do 31.10.2018, t. j. počas 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. SME online | ks | 1 | ||
1. DENNÍK N online | ks | 1 | ||
3. TREND digital | ks | 1 | ||
4. HOSPODÁRSKE NOVINY digital | ks | 1 | ||
5. HOSPODÁRSKE NOVINY print | ks | 1 | ||
6. TREND print týždenník | ks | 1 |
Názov |
Vrátane balného a dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena je vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis rozsahu vydaní (periodicitu) dodávaných médií, rozpis jednotkových cien pri jednotlivých položkách každého média, sadzby v EUR bez DPH, uviesť výšku DPH v %, z toho výška DPH v EUR a cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH uviesť výšku DPH v % pri jednotlivej položke. |
Dodávateľ je povinný, počnúc dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy, dodávať vybrané tituly domácej a zahraničnej tlače do miesta plnenia v rozsahu vydaní a v stanovenom počte v ranných hodinách medzi 07.00 hod. – 08.00 hod.. a je zároveň povinný, počnúc dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy, zabezpečiť objednávateľovi online prístup k digitálnym a elektronickým médiám pre definované IP adresy. |
Dodávateľ doručí dodávku na hlavnom vchode adresy objednávateľa. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi e-mailovú adresu svojho zamestnanca, na ktorú bude objednávateľ oprávnený v prípade zistenia vád v predmete zmluvy uplatniť reklamáciu u dodávateľa najneskôr v deň zistenia predmetnej vady. Uplatnená reklamácia musí obsahovať aj navrhovaný spôsob odstránenia vád zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje prešetriť uplatnenú reklamáciu najneskôr do 5 hodín od jej uplatnenia. |
Za vady predmetu zmluvy sa považujú v prípade tlačenej verzie tlače nedodanie tlače, nedodanie tlače v danej periodicite, zjavné vady (napr. poškodenie, premočenie), chyba v balení, v množstve, neúplná dodávka a v prípade elektronickej verzie alebo v prípade dodávky tlače v elektronickej podobe aj nefunkčným online prístupom alebo nedodržaním zadefinovaného rozsahu IP adries, prípadne ich nefunkčnosť po dobu viac ako 3 hod. sústavne. |
Za reklamované, poškodené a chybné výtlačky tlače poskytne dodávateľ objednávateľovi náhradné, bezchybné výtlačky, bez zbytočného odkladu po prijatí oprávnenej reklamácie, alebo zľavu z ceny vo výške jednotkovej ceny chybného výtlačku, podľa toho, aký spôsob navrhol objednávateľ. V prípade vady spočívajúcej v nefunkčnosti on-line prístupu po dobu viac ako 3 hod. sústavne, poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu z ceny vo výške 0,05 % z ceny za on-line prístup za každú aj začatú hodinu nefunkčnosti presahujúcu 3 hodiny. |
V prípade, ak sa počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy zmení predmet zmluvy z dôvodu nevydávania niektorých novín, denníkov, periodík, alebo internetových prístupov, je dodávateľ oprávnený aktualizovať ponuku predmetu zmluvy o zaradenie ekvivalentného náhradného titulu s uvedením ceny navrhovaného náhradného titulu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena nahradzovaného titulu. |
V prípade ak počas platnosti a účinnosti zmluvy bude objednávateľ z organizačných dôvodov potrebovať iné množstvo odoberaných titulov bude pre odber tohto médiá platiť cena z tejto zmluvy. V prípade vydania nového titulu na trhu masmédií alebo doobjednania titulu, ktorý nebol v zmluve zahrnutý, jeho cena musí vychádzať z najnižšej ceny, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky v čase rozšírenia predmetu zmluvy o tento titul. |
Pre vylúčenie pochybností, zmena spočívajúca v dodaní náhradného titulu, zmena v množstve odoberaných titulov alebo internetových prístupov, doplnenie ďalšieho alebo nového titulu je účinná dňom nadobudnutia účinnosti písomného dodatku k zmluve. |
K zmene ceny môže dôjsť len formou dodatku k zmluve, v prípade, že dôjde: a) k zmene v počte odoberaných titulov b) k zmene v predpokladanom rozsahu už odoberaných titulov, c) k zániku titulu alebo k ukončeniu poskytovania online služby/prístupu a nahradeniu novým zo strany dodávateľa. |
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Povinnou náležitosťou faktúry je zoznam, ktorý musí obsahovať sledované údaje v každom mesiaci podľa organizačných útvarov : a) odoberané tituly tlače a internetových prístupov, b) počet odoraných titulov a internetových prístupov, c) jednotkové ceny a celkovú hodnotu s DPH a bez DPH. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
V prípade vzniku chyby alebo omylu pri fakturácii dodávky tlače budú mať objednávateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Reklamácia musí byť uplatnená písomne bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od doručenia faktúry. Dodávateľ, resp. objednávateľ reklamáciu prešetria a výsledok prešetrenia oznámia druhej strane do 10 dní od doručenia reklamácie. |
Úhrada peňažných plnení bude vykonávaná v mene euro. Všetky platby za dodávku tlače sa budú vykonávať bezhotovostne v peňažných ústavoch. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania vyfakturovanej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nevystavuje na úhradu preddavkové zálohové faktúry. |
Zmluvné strany sú oprávnené od zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia zmluvného záväzku. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považujú nasledovné skutočnosti: a) nedodanie odoberaných titulov podľa požiadaviek objednávateľa 3x po sebe v čase, vrátane dodávky odoberaných titulov alebo prístupov, ktorá vykazuje vady. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
06.11.2017 10:30 — 06.11.2018 10:30
6,00 Ks
461,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2017 09:35
03.11.2017 10:30
03.11.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2017 08:38 - Vstupná ponuka | 461,00 | € | Cena bez DPH |
03.11.2017 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 461,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: