00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské a grafické služby
tlačiarenské služby
Služba
1. Tlačiarenské a grafické služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie komplexných tlačiarenských služieb pre potreby objednávateľa, zabezpečenie všetkých etáp tlačiarenského výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia vrátane dopravy a balenia. |
Súčasťou je aj tlačová príprava tlačových materiálov podľa požiadaviek a špecifikácie objednávateľa a na jeho vyžiadanie doručenie nátlačku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bulletin A5 (148x210mm), predpokladaný počet strán 36, väzba V1, typ papiera: vnútro - 90g ofset, tlač farebná 4+4; obálka - 250g NL biely, tlač farebná 4+4 | ks | 1000 | ||
Skladačka SK, A4 (297x210mm pred zložením) 2x falc, typ papiera: 135g NL, tlač farebná 4+4 | ks | 12000 | ||
Skladačka AJ, A4 (297x210mm pred zložením) 2x falc, typ papiera: 135g NL, tlač farebná 4+4 | ks | 3000 | ||
Plagát programový A1; typ papiera: 130g NL; tlač farebná 4+0 | ks | 1000 | ||
Plagát ideový A1, typ papiera: 130g NL, tlač farebná 4+0 | ks | 1000 | ||
Stravenky, 77x115 mm, číslovanie, perforovanie, lepenie do blokov po 100ks v chrbte; typ papiera: 100g BO; tlač farebná 4+0 (10 rôznych farieb blokov) | blok | 75 | ||
Čestné vstupenky 210x74mm, číslovanie, perforovanie, lepenie do blokov po 100ks v chrbte; typ papiera: 100g BO, tlač farebná 4+0 | blok | 5 | ||
Banner s okami, 2x2m, plachtovina s očkami, tlač farebná 4+0 | ks | 1 | ||
Fólia program, 1,30m výška x 1m šírka, lepenie na plastové tabule v mieste konania podujatia; typ fólie: fólia, ktorá sa nalepí na plast, tlač farebná 4+0 | ks | 5 | ||
Skladačka A4 (297x210mm pred zložením) 2x falc; typ papiera: 150g, tlač farebná 4+4 | ks | 400 | ||
Plagát A2, typ papiera 150g, tlač farebná 4+0 | ks | 100 | ||
Plagát A4, typ papiera 150g, tlač farebná 4+0 | ks | 100 | ||
Bulletin A5 (148x210mm), predpokladaný počet strán 70, väzba V1; Typ papiera: vnútro 90g ofset, tlač farebná 4+4; obálka 250g NL, biely, tlač farebná 4+4 | ks | 300 | ||
Diplom A4, typ papiera 250g, tlač farebná 4+0 | ks | 25 | ||
Leták A6, typ papiera 130g, tlač farebná 4+4 | ks | 500 | ||
Visačka 90x50mm, typ papiera: 300g, tlač farebná + ČB 4+1 | ks | 250 | ||
Plagát A1, typ papiera 150g, tlač farebná 4+0 | ks | 200 | ||
Permanentky 210x99mm, typ papiera 200g, tlač farebná 4+0 (dva druhy 50+50ks) | ks | 100 | ||
Zborník 1; A5, predpokladaný počet strán 65, väzba V1; typ papiera: vnútro 80g, tlač ČB 1+1, obálka 200g, tlač farebná 4+4 | ks | 80 | ||
Zborník 2; A5, predpokladaný počet strán 80, väzba lepená V2; typ papiera vnútro 80g, tlač ČB 1+1, obálka 200g, tlač farebná 4+4 | ks | 60 | ||
Pozvánka A6, typ papiera 250g, tlač farebná 4+0 | ks | 200 | ||
Diplom A4, typ papiera 250g, tlač farebná 4+0 | ks | 55 | ||
Plagát A1 594x841mm; typ papiera 115g NL, digitálna tlač 4+0 | ks | 200 | ||
Plagát A5 148x210mm; typ papiera 90g NL, digitálna tlač 4+0 | ks | 2000 | ||
Publikácie 4 druhy formát A5 (počet z každého druhu cca 200ks); počet strán priemerne 200, vnútro: papier matný, tlač ČB/ farebná; obálka: papier lesklý, tlač farebná; väzba pevná - knižná | ks | 800 | ||
Bulletiny/katalógy 4 druhy formát A5 (počet s každého druhu cca 100ks); počet strán priemerne 50; Vnútro: papier matný, tlač ČB; Obálka: papier lesklý, farebná tlač; väzba: typ brožúra | ks | 400 | ||
Pozvánka 200x200mm; tlač obojstranná, plnofarebná, papier bezdrevný ofset 250g, 1lom | ks | 200 | ||
Diplom A4; farba 4+0 plná farba, jednostranná tlač,papier 220g | ks | 150 | ||
Bulletin A5, počet strán 40 + obálka; Vnútro: papier 90g ofset, tlač jedna farba 1+1 (modrá alebo čierna), Obálka: papier 250g, tlač farebná 4+4; väzba V1 zošitová brožúra | ks | 200 | ||
Plagát A3, tlač digitálna 1-stranná farebná; papier 130g NL, farebnosť 4+0 | ks | 100 | ||
Odborná publikácia A5; 100 strán s obálkou; Vnútro: papier 80gm2 ONL, farba ČB 1+1; Obálka: farebná, mäkký laminát, väzba V2 | ks | 200 | ||
Časopis formát 190x280mm; počet strán 64; Vnútro: papier 100gm2 ONL; papier obálka: 150gm2 ONL,farebnosť 64 strán, farba 4+4; väzba V1 (3 x vydanie po 200ks) | ks | 600 | ||
Časopis formát 190x280mm, počet strán 48; papier vnútro: 100gm2 ONL; papier obálka: 150gm2 ONL; farebná obálka 4+4; vnútro časopisu: 40 strán čiernobiela tlač 1+1 a 4 strany farba 4+4; väzba V1; (4 x vydanie po 150 ks) | ks | 600 | ||
Odborný časopis formát 190x280mm; počet strán 36; papier vnútro: 100gm2 ONL; papier obálka: 150gm2 ONL; farebná obálka: 4+4; vnútro časopisu: 40 strán čiernobiela 1+1 a 4 strany farba 4+4; väzba V1; (2x vydanie po 300 ks) | ks | 600 | ||
Reprezentatívna publikácia, formát 190x260mm, počet trán 200; Vnútro: papier 150g, 4+0 fotografie farebné; Obálka: pevná väzba - šitá, papier krieda, 4+0, Väzba V4 | ks | 400 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.3 rozpis jednotkových cien pre každú položku s DPH aj bez DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne). |
1.4 prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
1.5 kontaktné údaje na osoby pre objednanie a fakturáciu (elektronicky) |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže ich splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na miesto určené objednávateľom uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný pred realizáciou plnenia predložiť objednávateľovi vizualizáciu na odsúhlasenie. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok počas lehoty plnenia zmluvy podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, v ktorých bude uvedený požadovaný predmet zákazky, termín a presné miesto dodania. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke osobitne. |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Za doručenie sa považuje odoslanie objednávky poštou, resp. e-mailom, alebo resp. inými komunikačnými prostriedkami. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
9.1 baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia |
9.2 v prípade preukázateľného vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
10. Fakturácia: |
10.1 Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
10.2 V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
10.3 Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia na adresu objednávateľa. |
11. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej hodnoty podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou uvedenou na objednávke. |
12. Objednávateľ sa nezaväzuje odobrať službu v celom rozsahu. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
13. Objednávateľ zabezpečí tlačiarenské služby aj prípade potreby navýšenia o tlačiarenské služby nezahrnuté v technickej špecifikácii, ktoré objednávateľ v čase zadávania zákazky nemohol predpokladať. V tomto prípade objednávateľ predloží novú cenovú ponuku na požadované tlačiarenské služby nad rámec zmluvnej technickej špecifikácie. |
13.1 Predpokladaná hodnota zákazky bola určená ako predpokladaná hodnota všetkých zákaziek, ktoré sa predpokladajú počas platnosti zmluvy, na základe predpokladaných množstiev. |
14. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou uvedenou na objednávke. Poskytovateľ je povinný telefonicky alebo e-mailom oznámiť objednávateľovi hodinu dodania diela najneskôr 24 hodín pred plánovaným časom jeho dodania. Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality poskytnutej služby v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
16. Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške: 500,00€ za nedodanie tovaru; 10,00€ za každý deň omeškania s dodaním tovaru; 200,00€ za dodanie tovaru s vadami; 200,00€ za nedodržanie lehoty na odstránenie vád. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Podkladové materiály | objednávateľ poskytne kompletné podklady v elektronickej forme |
Kvalita služieb | Správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, väzby, tlače a orezu |
Cena | Cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie tlačoviny. |
Námestie SNP č. 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
14.11.2017 07:00 — 14.11.2018 16:00
1,00 rozsah v zmysle technickej špecifikácie
26 293,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2017 13:04
02.11.2017 10:00
02.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.10.2017 07:30 - Vstupná ponuka | 25 300,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2017 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: