34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
31586457
CINEMA + spol. s r.o.
Partizánska cesta 5564/77, Banská Bystrica, 97401, SVK
Nákup 3 ks multifunkčných zariadení OKI MC853dn alebo ekvivalent
multifunkčné zariadenie, tlačenie, kopírovanie, skenovanie, faxovanie
Tovar, Služba
1. multifunkčné zariadenie OKI MC853dn alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
tlačenie,kopírovanie, skenovanie, faxovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. multifunkčné zariadenie OKI MC853dn alebo ekvivalent | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
funkcia | automatická obojstranná tlač (duplex), skenovanie, kopírovanie, faxovanie |
maximálne mesačné zaťaženie | 100000 strán za mesiac |
formáty papiera | od formátu A6 po 1,3 m dlhé bannery až do 256g/m3 |
Tlač | |
tlač - farebná/čiernobiela | |
tlač - technológia tlače | LED |
tlač - rozhranie tlačiarne | USB, LAN |
tlač - pripojenie | 1 až 25 užívateľov |
Tlač - rýchlosť tlače | A4 23str./min farebne/čiernobiele, A3 13str./min farebne/čiernobiele |
tlač - prvá stránka | 14 sekúnd čiernobiele/farebne |
tlač - maximálne rozlíšenie | viacúrovňová technológia ProQ2400, 1200x600 dpi, 600x600 dpi |
tlač - rýchlosť procesoru | 800MHz |
Skenovanie | |
Skenovanie - optické rozlíšenie | 600x600dpi |
Skenovanie - rýchlosť skenovania | 50 skenov za min. |
Skenovanie - farebná hĺbka | 24Bitov |
Skenovanie - vstup dokumentov | automatický obojstranný podávač dokumentov (RADF) s kapacitou až 100 listov |
Skenovanie - kontrast | 7 úrovní |
Skenovanie - formát | PDF/PDF s vysokou kompresiou/zabezpečené PDF, TIFF, JPEG, XPS |
Skenovanie - skenovanie do zdielané zložky (CIFS, FTP, http), e-mailu, USB pamäti, miestneho počítača, vzdialené skenovanie | |
Kopírovanie | |
Kopírovanie - výstup prvej kópie | 14,5 sekúnd farebne/čiernobiele |
Kopírovanie - rýchlosť kopírovania | 23 kópií za minútu farebne/čiernobiele |
Kopírovanie - zmenšenie/zväčšenie zoom | 25 - 400 percent |
Kopírovanie - maximálny počet kópií | 999 |
Faxovanie | |
Faxovanie - rýchlosť odosielania faxu | 33,6 kbps |
Faxovanie - rýchle vytáčanie čísel | max. 1000 mien a čísel |
Pripojiteľnosť | USB 2.0, Ethernet 10/100/1000, 2x hostiteľský port USB, možná s príslušenstvom aj bezdrôtová sieť LAN |
Kapacita papiera | vstupný zásobník 300 listov, multifunkčný podávač 100 listov, RADF 100 listov |
Výbava - dispej | prehľadný, dotykový, 7 palcový |
Hlučnosť | 54 dB, pohotovostný stav 37 dB |
Hardware, software | |
Procesor | 800 MHz |
Pamäť | 1,26GB |
Pevný disk | 250 GB |
Podporované operačné systémy | Windows 7 (32-bit & 64-bit), Windows 8 (32-bit & 64-bit), Windows 8.1 (32-bit & 64-bit), Windows Server 2003 (32-bit & 64-bit), Windows Vista (32-bit & 64-bit), Windows Server 2008 (32-bit & 64-bit), |
Podporované operačné systémy | Windows Server 2008 R2 (64-bit), Windows Server 2012 (64-bit), Windows Server 2012 R2 (64-bit); Linux PPD; Mac OS 10.6.8 - 10.7, 10.8, 10.9, 10.10 |
Napätie | 220/240 V |
Frekvencia | 50 - 60 Hz |
Príkon typický: 850 W; Maximálny: 1400 W; Pohotovostný režim: 120 W | |
Požadujeme aby bolo možné v budúcnosti k zariadeniu doplniť aj čítačku na prístupovú kartu. | |
Vrátane originál tonerovej kazety v každom zariadení, vrátane napájacieho kábla, dokumentácie, software. |
2. doplnkový zásobník na A3
|
|
---|---|
Funkcia |
doplnkový zásobník papiera na A3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
doplnkový zásobník na papier formátu A3 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ku každému zariadeniu požadujeme dodať 1 ks doplnkový zásobník na A3 - určený pre objednávané zariadenie a kompatibilný s objednávaným zariadením |
3. zaškolenie zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
zaškolenie zamestnancov - obsluha zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zaškolenie 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozsah | ku každému dodanému zariadeniu dodávateľ zabezpečí zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny, predmetom zaškolenia budú základné pravidlá obsluhy, údržby zariadenia a pod. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Dodávateľ nainštaluje dodávané zariadenia a overí ich správne fungovanie. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Presný termín dodávky je dodávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred. Zariadenia budú dodávané na dve pracoviská objednávateľa, dve zariadenia budú určené na pracovisko v Trenčíne, jedno zariadenie na pracovisko v Novom Meste nad Váhom. Kontaktná osoba pre pracovisko v Novom Meste nad Váhom bude upresnená po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis a údržbu dodaného zariadenia. |
Objednávateľ požaduje aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré bude spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
Dodávateľ dodá do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne: |
-označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len "prospekt"), hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením, že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | tlač - technológia tlače | LED |
Navrhnutá hodnota | tlač - technológia tlače | LED/Laser |
Zvýhodnená iba jedna technológia
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.11.2017 07:49 — 30.11.2017 07:50
1,00 celok
6 136,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2017 08:04
03.11.2017 10:00
03.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2017 08:30 - Vstupná ponuka | 6 136,44 | € | Cena s DPH |
28.10.2017 23:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: