00655341
"VEK NÁDEJE", Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky
Šoltésovej 2 , Nové Zámky , 94059, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov pracujúcich v nočnej smene. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods.2 zákona NR SR č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,38 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov za 1 rok | ks | 2 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | Rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z ceny dopravy na miesto plnenia |
4. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Trvanie zmluvného vzťahu od 01.11.2017 do 31.10.2018. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka 2017 |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby objednávateľa |
Šoltésovej č.2 , Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
2 500,00 kus
8 460,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2017 16:45
31.10.2017 16:45
31.10.2017 17:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2017 08:09 - Vstupná ponuka | 8 460,14 | € | Cena s DPH |
30.10.2017 22:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 459,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: